1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    19-03-2015

    mijn echtgenoot en zijn handelingen

    salaam,

    IK wou het eens even hebben over mijn wederhelft en zijn handelingen. aangezien ik hier met niemand over kan praten en een therapeut nog taboe is in de Marokkaanse cultuur, zet ik het maar hier

    Ik zal waargebeurde scenario's schrijven die ik in mijn huwelijksleven met hem heb meegemaakt.

    Wij hebben 4 kids en zijn 10 jaar getrouwd.
    Wij hebben samen een eethuis waar wij werken, ik van thuis uit en hij vandaar uit.
    Wat ik doe is de menu's, bestellingen,website, reservaties, personeelsadmin, etc.

    Gisteren volgende meegemaakt:

    Bel hem op om iets door te geven, hoor schatterend gelach dus hij met een van de diensters.
    inees verander zijn stem, als hij de mijne hoort en zegt hij heel koud? wat moet je!!
    Ik vertel hem wat ik te zeggen had en daarna zegt hij/ wat dat het?? moest je
    mij nou daarvoor bellen

    Safi, ik leg af, maar was wat boos.....
    toen hij thuis kwam hadden wij hiervoor discussie en voor ik het weet, loopt hij naar de keuken en wil hij een mes nemen. hij bedreigt mij, en maakt heel de tafel kapot.
    Scheld mij uit voor ****, vuile **** etc en geeft mij een stamp in mijn been en gaat weer de deur uit.
    vanmorgen zie ik dat ik een grote blauwe plek heb..........
    geen prive berichten van mannen AUB

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    253
    07-11-2012

    Hij heeft iets op zijn geweten....

    Maak foto van de blauwe plek en van de tafel. Dat is je bewijs, wanneer je het nodig hebt.
    Echt raar gedrag na 10 jaar huwelijk. Zoek uit wat hij in dat eethuis uitspookt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    102
    25-08-2014

    Dit meen je niet? SoubhanAllah, wat is dat voor een echtgenoot. Weet hij dan niet dat de beste mannen degenen zijn die hun vrouwen het beste behandelen!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7
    19-03-2015

    Salaam,

    Het is zeker niet de eerste keer? Ben 2 keer naar het ziekerhuis gemoeten door zijn geweld, inwendige letsels en zware hersenschudding. Soms lees ik dat je getest word door Allah Subhanna Watahalla, hoe je met bepaalde situaties omgaat. maar de laatste tijd trek ik het niet meer
    geen prive berichten van mannen AUB

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.100
    11-06-2012

    Wat erg voor je.. Is dit voor het eerst dat hij zo gewelddadig is? Schandalig hoe hij de moeder van zn kinderen behandelt!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.369
    21-09-2012

    Wat een broodje aap verhaal dit! Verveel je je?
    Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience

    (account overgenomen)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.458
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door Moncoeur Bekijk reactie
    Wat een broodje aap verhaal dit! Verveel je je?
    Waarom denk je dat?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7
    19-03-2015

    Salaaam,

    Dit is zeker niet verzonnen, dit is echtgebeurd, van de week nog.
    Moncoeur, ik wou je een foto van men grote blauwe plek doorsturen maar jij kan geen priveberichten ontvangen. Ik ben met iemand getrouwd die van 0 naar 100 gaat in een halve second. Hij staat constant op boiling point. Alles kan een probleem zijn, bv gordijnen die ik niet op tijd naar beneden doe, kind dat op school is gevallen, gsm niet opgenomen na de 1 keer, moehim, hij kan van iets kleins iets super groots maken. Doe daar dan een dossis agressie bij en geloof me bovenstaande is niets vergeleken met mijn andere ervaringen........
    geen prive berichten van mannen AUB

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7
    19-03-2015

    was ik vergeten nog, zijn verbale agressie, dat is echt het ergste
    geen prive berichten van mannen AUB

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.458
    04-03-2014

    Wat houd je nog bij hem dan? Geweld moet je noooit accepteren en al helemaal niet van iemand die je maar overal de schuld van geeft.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    317
    12-02-2015

    Citaat Geplaatst door maryemm85 Bekijk reactie
    Wat houd je nog bij hem dan? Geweld moet je noooit accepteren en al helemaal niet van iemand die je maar overal de schuld van geeft.
    JIj kan beter je mond dicht houden als de volwassene spreken. Jouw aanwezigheid is vergelijkbaar met de aanwezigheid van de duivel. Onruststoker.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.458
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door Kweetgeennaam Bekijk reactie
    JIj kan beter je mond dicht houden als de volwassene spreken. Jouw aanwezigheid is vergelijkbaar met de aanwezigheid van de duivel. Onruststoker.
    Jij bent de duivel aangezien jij geniet van haar leed en de fysieke mishandeling door haar man

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    434
    14-11-2014

    Hayat, probeer met hem te praten of lukt dat niet denk je

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    825
    10-09-2014

    @hayat keep your head up meid. Alles komt goed inshallah. Moge allah jullie helpen met dit probleem

  15. #15
    no woman, no cry

    Reacties
    8.400
    09-08-2010

    Citaat Geplaatst door Hayat20 Bekijk reactie
    salaam,

    IK wou het eens even hebben over mijn wederhelft en zijn handelingen. aangezien ik hier met niemand over kan praten en een therapeut nog taboe is in de Marokkaanse cultuur, zet ik het maar hier

    Ik zal waargebeurde scenario's schrijven die ik in mijn huwelijksleven met hem heb meegemaakt.

    Wij hebben 4 kids en zijn 10 jaar getrouwd.
    Wij hebben samen een eethuis waar wij werken, ik van thuis uit en hij vandaar uit.
    Wat ik doe is de menu's, bestellingen,website, reservaties, personeelsadmin, etc.

    Gisteren volgende meegemaakt:

    Bel hem op om iets door te geven, hoor schatterend gelach dus hij met een van de diensters.
    inees verander zijn stem, als hij de mijne hoort en zegt hij heel koud? wat moet je!!
    Ik vertel hem wat ik te zeggen had en daarna zegt hij/ wat dat het?? moest je
    mij nou daarvoor bellen

    Safi, ik leg af, maar was wat boos.....
    toen hij thuis kwam hadden wij hiervoor discussie en voor ik het weet, loopt hij naar de keuken en wil hij een mes nemen. hij bedreigt mij, en maakt heel de tafel kapot.
    Scheld mij uit voor ****, vuile **** etc en geeft mij een stamp in mijn been en gaat weer de deur uit.
    vanmorgen zie ik dat ik een grote blauwe plek heb..........
    scheiden!!!

    ..........of is het wijs eens eerlijk in de spiegel te kijken, jouw negatieve eigenschappen en daden aan de oppervlakte te brengen voor jezelf, dit eerst tot je te laten door dringen.
    dan vervolgens hem confronteren met zijn gedrag en de zaken eerlijk naast elkaar leggen om samen een uitweg te zoeken.
    kijk naar wat jullie van elkaar wel goed vinden en leuk. spreek af dat er vertrouwen zal zijn dat er aan gewerkt word; maak de mooie zaken sterker en belicht het ook en probeer de negatieve zaken van elkaar ook te accepteren als de ander even wat minder is in het verbeteren op dat moment.

    aan elk verhaal zitten twee kanten, ook die van jou. op M.nl hem de grond in boren is fijn om je gevoel even kwijt te kunnen, maar het lost geen zier op. vraag jezelf af wat je doel is en of dit gemopper enige bijdrage daaraan levert.

    moge Allah jullie bijstaan
    Qoer’aan 17: 81
    En zeg: “De waarheid is gekomen en de leugen is vernietigd; de leugen is inderdaad vergankelijk”.
    “En zegt niet over datgene wat jullie tongen aan leugens beschrijven: ,,Dit is Halaal en dit is Haraam”, om (daarmee) leugens over Allah te verzinnen.”(Soerat an-Nahl: 116)
    Everyone is heading for the top But tell me how far is it from the bottom