1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    1.569
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door S7abNa3Na3 Bekijk reactie
    Al dat typwerk. Ik ben gewoon lui..

    JA echt he pff. Ik had afgelopen jaar gekeken om te verhuizen naar Canada Maar goed, andere doelen nu.

    Ik ben behaard
    Weet je wat? Ik hoop dat je kop ervan explodeert.

    Serieus? Why?

    je hebt meegelezen in die topic. Wat een vreselijk mens ben lol. Maar is niet erg. Hou maar gewoon je kleren aan altijd.

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    2.172
    24-06-2014

    Ik heb weinig mannelijke vrienden. 80% van al mijn vrienden bestaat uit vrouwen.
    Waarvan 98% mooie vrouwen.

    Niks mis mee. Bekrompen snotkind.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    1996..oh dear..

    Nee, het kan niet. Jongens die ik vanaf hun 11e ken en die zelf vriendinnen hebben enzo, dat is anders maar nieuwe mensen leren kennen en ze als vrienden zien..nee, ze willen altijd wel wat.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    954
    14-09-2014

    Niet mogelijk

  5. #50
    MAN & DEEN

    Reacties
    1.683
    08-03-2013

    Citaat Geplaatst door Persephone. Bekijk reactie
    Weet je wat? Ik hoop dat je kop ervan explodeert.

    Serieus? Why?

    je hebt meegelezen in die topic. Wat een vreselijk mens ben lol. Maar is niet erg. Hou maar gewoon je kleren aan altijd.
    Afschuwelijk mens dat je bent. Ik hoop dat je kussen je irriteert tot diep in de nacht. Of dat je kussen heel warm aanvoelt. Of nee gewoon beide. Ja beide zou perfect zijn

    Nederland zat. Canada mooi groot land. Mensen zien er niet bevooroordeeld uit. Goede gezondheidsvoorzieningen. Wie houdt niet van Canada.

    Het is zo erg dat het uit mn overhemd steekt (bij de polsen en nek)


  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    1.569
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door S7abNa3Na3 Bekijk reactie
    Afschuwelijk mens dat je bent. Ik hoop dat je kussen je irriteert tot diep in de nacht. Of dat je kussen heel warm aanvoelt. Of nee gewoon beide. Ja beide zou perfect zijn

    Nederland zat. Canada mooi groot land. Mensen zien er niet bevooroordeeld uit. Goede gezondheidsvoorzieningen. Wie houdt niet van Canada.

    Het is zo erg dat het uit mn overhemd steekt (bij de polsen en nek)

    als dat gebeurd.. Weet dan dat ik je ga vervloeken. Sorry daarvoor!

    Ben je er al geweest? Ik heb er eigenlijk geen beeld bij. Ik denk gewoon het verlengde van amerika. Of niet?

    waarom ging je meelezen? Maar daar moet je wel verandering in brengen joh

  7. #52
    MAN & DEEN

    Reacties
    1.683
    08-03-2013

    Citaat Geplaatst door Persephone. Bekijk reactie
    als dat gebeurd.. Weet dan dat ik je ga vervloeken. Sorry daarvoor!

    Ben je er al geweest? Ik heb er eigenlijk geen beeld bij. Ik denk gewoon het verlengde van amerika. Of niet?

    waarom ging je meelezen? Maar daar moet je wel verandering in brengen joh
    Ben er niet geweest. Je ziet en leest het andere. Ik moet een keer op vakantie ernaartoe gaan.
    Denk dat Canada en Amerika hetzelfde is als Belgie en Nederland. Ze spreken hetzelfde maar dat het systematisch een ander land is.
    Ze spreken daar btw ook Frans he.

    Iedereen leest het 1 en het andere wat op een openbare forum terecht komt.
    Ik moet niks *HOOOWWWWWWWLLLLLLLLLLL*

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    1.569
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door S7abNa3Na3 Bekijk reactie
    Ben er niet geweest. Je ziet en leest het andere. Ik moet een keer op vakantie ernaartoe gaan.
    Denk dat Canada en Amerika hetzelfde is als Belgie en Nederland. Ze spreken hetzelfde maar dat het systematisch een ander land is.
    Ze spreken daar btw ook Frans he.

    Iedereen leest het 1 en het andere wat op een openbare forum terecht komt.
    Ik moet niks *HOOOWWWWWWWLLLLLLLLLLL*
    Waarom wou je in godsnaam emigreren naar een land waar je nooit bent geweest dat klinkt niet heel slim. Ja he! Dacht ik al. Alleen met meer groen ofzo? Cool.

    Najaa. Dat klopt wel indd maar toch je gebruikt het nu tegen me. Ik zal je terugpakken. Let maar op. Jawel. Als het zo is..

  9. #54
    MAN & DEEN

    Reacties
    1.683
    08-03-2013

    Citaat Geplaatst door Persephone. Bekijk reactie
    Waarom wou je in godsnaam emigreren naar een land waar je nooit bent geweest dat klinkt niet heel slim. Ja he! Dacht ik al. Alleen met meer groen ofzo? Cool.

    Najaa. Dat klopt wel indd maar toch je gebruikt het nu tegen me. Ik zal je terugpakken. Let maar op. Jawel. Als het zo is..
    No comment . Mooie gebieden inderdaad


    ik ben fragiel, doe voorzichtig met me.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    1.569
    22-10-2013

    inlezen! En bezoeken in dit geval! Ik ben blij dat het niets is geworden. Zou wel vervelend zijn als het niet overkwam met wat je voor ogen had. Het ziet er inderdaad heel mooi uit. Maar allemaal buiten de stad he. dan krijg je weer de overweging tussen stad of erbuiten.

    Ben je niet. Je bent een wandelende bos haar. Kun je wel hebben..

  11. #56
    MAN & DEEN

    Reacties
    1.683
    08-03-2013

    Citaat Geplaatst door Persephone. Bekijk reactie
    inlezen! En bezoeken in dit geval! Ik ben blij dat het niets is geworden. Zou wel vervelend zijn als het niet overkwam met wat je voor ogen had. Het ziet er inderdaad heel mooi uit. Maar allemaal buiten de stad he. dan krijg je weer de overweging tussen stad of erbuiten.

    Ben je niet. Je bent een wandelende bos haar. Kun je wel hebben..
    In Sha Allah.


    Ik doe taai, maar ik lig er wakker van.

    Look at the time. Ik ga maar eens slapen.

    Slaap lekker straks en succes met je kussen

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    1.569
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door S7abNa3Na3 Bekijk reactie
    In Sha Allah.


    Ik doe taai, maar ik lig er wakker van.

    Look at the time. Ik ga maar eens slapen.

    Slaap lekker straks en succes met je kussen
    Niet vergeten.

    ik zal niet te hard voor je zijn.

    Ik ga ook maar eens naar bed. Slaap lekker! Ik hoop dat ik je niet hoef te vervloeken