1. #221251
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Nee het is echt bij bepaalde personen 2 personen zijn het eigenlijk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik zou de kleine dan niet meer daar laten hoor. Zeker niet als ie nog niet duidelijk kan uitleggen wat daar gebeurt.
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Haha wie begint er dan ook om 9 uur daarmee
    Ach ik begin ookvaak 's avonds pas te boenen, vind t soms leuker en ontspannender dan overdag.

  2. #221252
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Helaas, die cows nogwat winkel is daar ook niet meer in Rijswijk. Het pand was volledig opgeruimd zag ik. Nog nagevraagd of het miss ergens anders is in het centrum maar het is helemaal weg.

  3. #221253
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Helaas, die cows nogwat winkel is daar ook niet meer in Rijswijk. Het pand was volledig opgeruimd zag ik. Nog nagevraagd of het miss ergens anders is in het centrum maar het is helemaal weg.
    online bestellen schat
    vele bakwinkels hebben die zoals de leukstetaartenshop dacht ik als je t nu bestelt heb je t maandag wel in huis
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. #221254
    Bijna Lid

    Reacties
    5.595
    12-03-2012

    @Onderdekoffer, jij had toch in NL bij bank chaabi rekening geopend en er werd bij belasting aangifte naar gevraagd? Zij weten dus dat je daar een rekening hebt?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  5. #221255
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Meskiena ook weekend. Allah y 3awnek
    Ja he met kids wordt t moeilijker. Je wil ze niet naar de crèche sturen maar ook niet telkens opa en oma lastigvallen. Beste is gewoon er zelf voor ze zijn en ze opvoeden.
    Haha dat laatste dacht ik ook altijd wil mn ouders niet tot last zijn ze hebben nu eindelijk rust nu we allemaal volwassen zijn, maar toen ze mijn kleine eenmaal zagen. Mijn moeder huilt net niet als ik weer naar huis ga Meskina ik maak haar echt gelukkig als ze kan oppassen als ik weer werk in sha Allah
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  6. #221256
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    online bestellen schat
    vele bakwinkels hebben die zoals de leukstetaartenshop dacht ik als je t nu bestelt heb je t maandag wel in huis
    Ja ga dat maar doen. Echt raar dat die letters anders nergens verkrijgbaar zijn

  7. #221257
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Heb wel extra dingen gekocht om toe te voegen aan het kadootje. De mascara was 2 halen 1 betalen dus maar 1 voor mij gelijk gepakt. en dat kleine schattige kaarsje en die chocola vond ik zoooo leuk om erbij te doen!

    Dames help eens.

    Zal ik de doos heel laten en inpakken en bij het schaaltje doen of,

    Of de inhoud eruit halen en zo bij elkaar zetten in de schaal met de folie omheen en dat goudkleurige leuke strikje.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #221258
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Ik zou de kleine dan niet meer daar laten hoor. Zeker niet als ie nog niet duidelijk kan uitleggen wat daar gebeurt.

    Ach ik begin ookvaak 's avonds pas te boenen, vind t soms leuker en ontspannender dan overdag.
    Ik ben er gewoon zelf bij maar die energie ofzo van die bepaalde personen op de manier waarop ze kijken en continue het gezeur dat mijn zoontje druk is... en alleen maar wilt spelen heeft in de avond/nachten effect op hem hij ging half 4 pas echt slapen tot half 7 kort nachtje dus en nu slaapt hij gelukkig wel weer voor de 3e keer vandaag


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #221259
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Zie deze pak servetjes nu pas
    Nu wil ik deze servet op de bodem van dat schaaltje doen en de spulletjes er op leggen of is dat 3iyek veel erin? Of zal ik gewoon de hele pak erbij droppen (ben serieus btw)







    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #221260
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Plaats een foto van wat...

    Xav ik zou t eruit halen en het in dat schaaltje stoppen als de tweede foto. Heel leuk gedaan!

  11. #221261
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Ik ben er gewoon zelf bij maar die energie ofzo van die bepaalde personen op de manier waarop ze kijken en continue het gezeur dat mijn zoontje druk is... en alleen maar wilt spelen heeft in de avond/nachten effect op hem hij ging half 4 pas echt slapen tot half 7 kort nachtje dus en nu slaapt hij gelukkig wel weer voor de 3e keer vandaag


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dan voelt hij die negatieve energie aan en zit ie ermee denk ik. Misschien vindt ie ze zelfs eng als ie 's nachts bang is. Arme kerel. Weet niet wie die mensen zijn maar zou toch minder met hem daarheen gaan dan, wat het probleem ook precies is het heeft negatieve effect op hem en daar hebben jij en je kleine last van. Of je bespreekt dit met die mensen zodat ze zich miss aanpassen en wat gezelliger doen.

  12. #221262
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Xav ik zou t eruit halen en het in dat schaaltje stoppen als de tweede foto. Heel leuk gedaan!
    Ik wil 't niet eens meer eruit halen haha, staat achteraf leuker zo indd. Thnks voor je tip.

  13. #221263
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Haha dat laatste dacht ik ook altijd wil mn ouders niet tot last zijn ze hebben nu eindelijk rust nu we allemaal volwassen zijn, maar toen ze mijn kleine eenmaal zagen. Mijn moeder huilt net niet als ik weer naar huis ga Meskina ik maak haar echt gelukkig als ze kan oppassen als ik weer werk in sha Allah
    Ja daarom. Weet al dat wij pittige kinderen zijn en dat mn broertjes haar al echt gek maken. Die zal dr rust echt wel waarderen als ze allemaal volwassen zijn. En dan kom ik aanlopen met mijn kids die er vast ook wat van kunnen(want zit in ons bloed zeggen ze dan)
    Ah meskiena lijkt me ook wel bijzonder om te zien de kids van je eigen kinderen. Is het trouwens haar eerste kleinkind?

  14. #221264
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie
    @Onderdekoffer, jij had toch in NL bij bank chaabi rekening geopend en er werd bij belasting aangifte naar gevraagd? Zij weten dus dat je daar een rekening hebt?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Klopt! Ze weten dat ik daar een rekening heb en ze wilden weten hoeveel ik op die rekening heb staan.

  15. #221265
    Bijna Lid

    Reacties
    3.224
    07-06-2016

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Haha ja ik kan ook nooit echt uitslapen. Maar gisteren heb ik wel weer heel lang geslapen. Werd 10 uur wakker.

    Heb verder geen plannen, maar het is hier ook geen lekker weer. Echt heel koud.

    Haha ik heb dat nooit ervaren dat ik aangestaard word. Of ja ik let nooit op de rest dus dan valt het misschien niet op bij mij. Snap wel dat je dat dat ongemakkelijk vindt.

    Bestellen doe ik dan weer echt nooit omdat ik dat zo awkward vind altijd maar ik hoef ook niet te bestellen. Ik woon echt tussen de winkels. Ik hoef maar te bedenken wat ik wil en ik kan het halen.

    Dankjewel jij ook!
    Het was vandaag ook best koud, maar ondanks dat toch prachtig weer hamdoulillah!

    Het viel mij ook niet op, totdat het de mensen opviel met wie ik zulke tentjes bezocht en pas op zulke momenten ga je erop letten en dan klopt het ook nog. Niks beters als thuis voor de buis met een leuke film of serie op, al eet je de hele koelkast leeg. Niemand die vraagt waarom je dat doet, als je er maar voor zorgt dat je de volgende dag de koelkast vult of ervoor zorgt dat er weer brood op de plank komt (lees fastfood).

    Als je dit zo leest, dan denk je echt zooooooooooooo die is dik!

    :