1. #233566
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    Lamis typt altijd hel levensverhaal
    Ik begon me al af te vragen waar je nou bleef is een gewoonte geworden voor je om op alles wat ik zeg te reageren.
    Nog bedankt voor je rode puntje he

  2. #233567
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Ahahaha je bedoelt hoop ik toch niet op dat gebied he Kan me dat bij jou niet voorstellen

    Isgoed schat check zo je hoekje terug
    Nee ik houd ook nooit bij heb zoiets van komt toch wel. Ben t nu op dit moment toevallig ik ga dood van de buikkrampen. Goede timing ook midden in de examenweek maarja

    Met mij ook wel hmdl. Ja heel veel kwamen te laat maar wollah me boeide hun. InshaAllah is denk ik wel een voldoende. Ik heb zegmaar eerst de vragen gemaakt die mij het makkelijkst leken en waarvan ik zeker wist is goed. Daarna de moeilijkste met meeste punten. Die vragen die dr tussen inzaten met 2/3 punten maar niet meer aan toegekomen. Heb daarna snel cijfer berekend en kwam uit op een 6.8 meestal zit ik er maar een paar tiende punt naast. Vind wel zonde deze was echt te doen zal ik alsnog maar zo'n lage voldoende hebben. Vanaf maandag heb ik alleen maar nog van die pittige vakken wordt wat

    Deze was eerste vanaf maandag de rest. Moet eigenlijk heel dit weekend knallen nou heb gister nikss gedaan en vandaag schiet t ook niet echt op Wordt weer last minute as always vrees ik
    Hahahaha het was maar een grapje!

    Ja als het komt dan is de timing altijd zo slecht. Ik heb laatst thee besteld tegen de pijn. Als het helpt dan laat ik je wel weten welke het is.

    Ja op die manier is het altijd het beste om te doen! Hopelijk zul je alleen maar hoge cijfers halen en kom je op tijd in sha Allah!

    Haha zo herkenbaar ik moest iets vorige week doen en nu nog steeds gewoon niet gedaan. Dingen die ook echt moeten gebeuren. Kom er gewoon niet aan toe.

    Probeer toch dat gevoel opzij te zetten, verstand op nul en beginnen. Nu is het even moeilijk maar achteraf zul je wel blij zijn dat je het gedaan hebt.

    En even reactie op je puntje: nee gelukkig niet

  3. #233568
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    Lamis typt altijd hel levensverhaal
    En dat zeg jij...

    Mijn hoekje zit vol met puntjes van jou, dat zijn pas levensverhalen

  4. #233569
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahahaha het was maar een grapje!

    Ja als het komt dan is de timing altijd zo slecht. Ik heb laatst thee besteld tegen de pijn. Als het helpt dan laat ik je wel weten welke het is.

    Ja op die manier is het altijd het beste om te doen! Hopelijk zul je alleen maar hoge cijfers halen en kom je op tijd in sha Allah!

    Haha zo herkenbaar ik moest iets vorige week doen en nu nog steeds gewoon niet gedaan. Dingen die ook echt moeten gebeuren. Kom er gewoon niet aan toe.

    Probeer toch dat gevoel opzij te zetten, verstand op nul en beginnen. Nu is het even moeilijk maar achteraf zul je wel blij zijn dat je het gedaan hebt.

    En even reactie op je puntje: nee gelukkig niet
    Ahahahahaha dan is t goed!

    Isgoed schat laat maar weten. Zal dan meteen voorraadje bestellen zoiets heb ik nu echt even nodig in mn leven

    Haha op tijd nu wel ja hoop ik. Storm is gelukkig voorbij. InshaAllah!

    Ja ahaha en als ik zeg ik kom er niet aan toe was ik gewoon druk bezig met niks doen. Ben zo lui soms echt niet goed eigenlijk

    Kloptt heb net wel beetje wat gedaan en ga zo verder moet wel. Heb genoeg uitgesteld.
    Moet morgen ook nog werken echt geen zin Sba7 lillah openen gelukkig wel vroeg vrij om te leren.

    Ah oke hamdoelilah. InshaAllah zal alles goed gaan laat maar weten hoe t gaat daarna ja. Zal aan je denken
    Niet weer te lang niks van je laten horen shem

  5. #233570
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013



    Nou ik ben benieuwd wanneer Anouk geboycot wordt

  6. #233571
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Ik begon me al af te vragen waar je nou bleef is een gewoonte geworden voor je om op alles wat ik zeg te reageren.
    Nog bedankt voor je rode puntje he
    ahh maak je je zorgen om mij
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  7. #233572
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    En dat zeg jij...

    Mijn hoekje zit vol met puntjes van jou, dat zijn pas levensverhalen
    ik hou niet van droge puntjes, moet een leuke tekst bij schrijven weetje
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  8. #233573
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Ahahahahaha dan is t goed!

    Isgoed schat laat maar weten. Zal dan meteen voorraadje bestellen zoiets heb ik nu echt even nodig in mn leven

    Haha op tijd nu wel ja hoop ik. Storm is gelukkig voorbij. InshaAllah!

    Ja ahaha en als ik zeg ik kom er niet aan toe was ik gewoon druk bezig met niks doen. Ben zo lui soms echt niet goed eigenlijk

    Kloptt heb net wel beetje wat gedaan en ga zo verder moet wel. Heb genoeg uitgesteld.
    Moet morgen ook nog werken echt geen zin Sba7 lillah openen gelukkig wel vroeg vrij om te leren.

    Ah oke hamdoelilah. InshaAllah zal alles goed gaan laat maar weten hoe t gaat daarna ja. Zal aan je denken
    Niet weer te lang niks van je laten horen shem
    Ja ik laat het zeker weten! Wel nadat ik zelf een voorraad besteld heb natuurlijk

    Ja normaal ik ook hoor, maar deze keer kom ik er ook echt niet aan toe hahah. Maar ik ga het morgen echt echt echt doen! Moet gewoon.

    Gelukkig maar! Niet al te laat slapen dan komt het vast wel goed. Lukt dat trouwens al een beetje? Wat eerder gaan slapen..

    In sha Allah dankjewel

    Ik ben soms gewoon te moe om hier te kijken of om een reactie te typen

  9. #233574
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    ahh maak je je zorgen om mij
    Nee na je puntje wist ik wel dat je nog leefde.
    Vind t eerlijk gezegd zo gay als een man zo'n bloosicoontje gebruikt

  10. #233575
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ja ik laat het zeker weten! Wel nadat ik zelf een voorraad besteld heb natuurlijk

    Ja normaal ik ook hoor, maar deze keer kom ik er ook echt niet aan toe hahah. Maar ik ga het morgen echt echt echt doen! Moet gewoon.

    Gelukkig maar! Niet al te laat slapen dan komt het vast wel goed. Lukt dat trouwens al een beetje? Wat eerder gaan slapen..

    In sha Allah dankjewel

    Ik ben soms gewoon te moe om hier te kijken of om een reactie te typen
    We gaan die voorraad niet opmaken he. 9a twaried wij marokkanen moeten altijd overdrijven. Wil ik dadelijk bestellen is t uitverkocht

    Ahaha laten we het hopen morgen..

    Nee ben juist steeds later gaan slapen 2/3 uur nu standaard En laten we het niet hebben over vrije dagen of vakanties

    Haha herkenbaar soms wil ik ook ergens op reageren maar te lui om hele reactie te gaan typen dus laat ik gewoon

  11. #233576
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Nee na je puntje wist ik wel dat je nog leefde.
    Vind t eerlijk gezegd zo gay als een man zo'n bloosicoontje gebruikt
    oh , tja nou nu moet k weer blozen
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  12. #233577
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Snap niet wat personen van het ander geslacht hier doen want mannen kan ik het niet noemen iegh

  13. #233578
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Snap niet wat personen van het ander geslacht hier doen want mannen kan ik het niet noemen iegh
    meisjes plagen = zoentjes vragen.. Dat kom ik hier doen
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  14. #233579
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Hallo, ik ben heel erg misselijk. Einde bericht.

  15. #233580
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Slaapkopje Bekijk reactie
    Hallo, ik ben heel erg misselijk. Einde bericht.
    Hi, zomaar?
    Dat je maar snel mag opknappen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran