1. #217651
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Ik wil ook zien!!
    Wat is het en wie is Laura?
    Hahahah

    Ze is bekend van tv (mijn vieze vette vervelende verloofde en ik ben een ster haal me hier uit). Maar ze vlogt dus ook. Ze had een filmpje op haar telefoon dat ze haar huidige vriend oraal aan het bevredigen is. Er zijn ook naaktfoto's las ik.

  2. #217652
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    In Den Haag is een Marokkaanse moeder overleden en laat haar kinderen, die niet kunnen stoppen met huilen , achter. In haar huis levenloos aangetroffen...

    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.
    Wat erg! Oude vrouw?

  3. #217653
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahahaha
    Jaja

  4. #217654
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    In Den Haag is een Marokkaanse moeder overleden en laat haar kinderen, die niet kunnen stoppen met huilen , achter. In haar huis levenloos aangetroffen...

    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.
    Wat erg
    Allah i rahmha. Moge Allah swt haar genadig zijn en haar kinderen sbar geven, amien.

  5. #217655
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ik zag ook eerst haar filmpje waarin ze het vertelde en daarna kwam het filmpje voorbij op Facebook. Wel heftig hoor. Dat iemand zoveel moeite heeft gedaan om haar te hacken....
    Heb FB helemaal nog niet gecheckt vandaag, anders zag ik het misschien ook ongewild voorbij komen. Wat ontzettend ziék en laf van mensen die zoiets naar elkaar doorsturen! Het is al erg genoeg dat iemand het verspreidt, laat het dan staan waar het is verspreid en ga niet verder lopen verspreiden. Vind het erg voor haar maar ook voor haar dierbaren, haar stiefkinderen etc...
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Wat erg! Oude vrouw?
    Valt mee al ken ik haar niet, ze volgens mij in de 60. Ken wel haar 2 dochters. Nachtmerrie van iedere kind om zoiets onverwachts te moeten horen..

  6. #217656
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Wat erg
    Allah i rahmha. Moge Allah swt haar genadig zijn en haar kinderen sbar geven, amien.
    Ameen.

  7. #217657
    Bijna Lid

    Reacties
    5.595
    12-03-2012

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    In Den Haag is een Marokkaanse moeder overleden en laat haar kinderen, die niet kunnen stoppen met huilen , achter. In haar huis levenloos aangetroffen...

    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.
    Verschrikkelijk, tranen schieten meteen in mijn ogen als ik dit lees. Moge Allah haar genadigd zijn, haar graf verruimen en haar het paradijs doen laten betreden. Moge Allah al haar nabestaande sabr en kracht geven. Allahoma Ameen. Inna lilahi wa inna ilayhi radjioen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  8. #217658
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie
    Verschrikkelijk, tranen schieten meteen in mijn ogen als ik dit lees. Moge Allah haar genadigd zijn, haar graf verruimen en haar het paradijs doen laten betreden. Moge Allah al haar nabestaande sabr en kracht geven. Allahoma Ameen. Inna lilahi wa inna ilayhi radjioen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Ameen, ben er ook helemaal stil van. Ameen ameen ameen!

  9. #217659
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Ik heb zo hard getraind dat ik er misselijk van ben
    Toen bedacht ik me, dat ik al 8 uur niks gegeten had
    Logisch dan
    the best things are free

  10. #217660
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie
    Verschrikkelijk, tranen schieten meteen in mijn ogen als ik dit lees. Moge Allah haar genadigd zijn, haar graf verruimen en haar het paradijs doen laten betreden. Moge Allah al haar nabestaande sabr en kracht geven. Allahoma Ameen. Inna lilahi wa inna ilayhi radjioen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Allahoema ameen!

  11. #217661
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Advies nodig!!!

    Help!!

    Misschien dat één van jullie mij kan helpen.. Ik heb een mooi blouse die op de hand gewassen moet worden, nou kan ik op de wasmachine de knop “Handwas” niet vinden.
    Wél zitten er allerlei knopjes op die ik niet begrijp... Zo is er b.v. het knopje “Voorwas”, maar ik wil de achterkant óók gewassen hebben!! En dan de knop “Weken” pfff.... Ik wil het liever vandáág nog klaar hebben!? Nóg zo'n onzinnig knopje op mijn wasmachine : “Hoofdwas” Mijn hoofd was ik altijd onder de kraan of douche... Bovendien, ik heb het geprobeerd, maar als ik m'n hoofd in de wasmachine doe, gaat het deurtje niet meer dicht... En dan is er óók nog dat wasbolletje, daar past nog niet eens 1 sok in, laat staan een blouse… Ik snap het eventjes niet meer?!


  12. #217662
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    In Den Haag is een Marokkaanse moeder overleden en laat haar kinderen, die niet kunnen stoppen met huilen , achter. In haar huis levenloos aangetroffen...

    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.
    Inna lillah wa inna ilaihy raji3oen.

    Kan me niet voorstellen hoe erg het is voor de kinderen en hun gezin.
    the best things are free

  13. #217663
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Inna lillah wa inna ilaihy raji3oen.

    Kan me niet voorstellen hoe erg het is voor de kinderen en hun gezin.
    Ja ik durf er niet eens aan te denken. Ameen.

  14. #217664
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Advies nodig!!!

    Help!!

    Misschien dat één van jullie mij kan helpen.. Ik heb een mooi blouse die op de hand gewassen moet worden, nou kan ik op de wasmachine de knop “Handwas” niet vinden.
    Wél zitten er allerlei knopjes op die ik niet begrijp... Zo is er b.v. het knopje “Voorwas”, maar ik wil de achterkant óók gewassen hebben!! En dan de knop “Weken” pfff.... Ik wil het liever vandáág nog klaar hebben!? Nóg zo'n onzinnig knopje op mijn wasmachine : “Hoofdwas” Mijn hoofd was ik altijd onder de kraan of douche... Bovendien, ik heb het geprobeerd, maar als ik m'n hoofd in de wasmachine doe, gaat het deurtje niet meer dicht... En dan is er óók nog dat wasbolletje, daar past nog niet eens 1 sok in, laat staan een blouse… Ik snap het eventjes niet meer?!

    :hahhhahhaha

    Nou het is sommige wel gelukt om er helemaal in te gaan. Zou het toch proberen.

  15. #217665
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Media is helemaal omgeslagen wat betreft Boef, eerst was ie een etterbak en nu een held
    Alleen maar omdat ie de nummer 1 heeft behaald of hoe dat ook precies zit. Doen ze nu ze3ma alsof tie zich heeft gebeterd. En noemen hem zelfs "onze Boef" Maar ik vind m gewoon precies hetzelfde als daarvoor hoor.