1. #229351
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Gisteren de stad in geweest wat een kleding allemaal pfff en schoenen ....en tassen.
    Waar? Toch niet de keyserieya van Bab Nouwaddir. Daar achter zijn mijn vader, opa en oma geboren. Kriebels van jouw verhalen. Nog vijf daaagjesssssssssss!!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #229352
    MVC Lid

    Reacties
    21.849
    03-02-2013

    Oh, ik ga l'ied in Marokko doen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #229353
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Nogmaals ambiance mabrouk mabrouk. Die schaaltje is zo cuteee.


    Hier is het al raak hachakoum diareee. Pfffff kan niet wachten tot ik me huisje in kan en wat normaals kan fixen grrrr.
    Allah shafiek.

    Bsa77a churro en mserriyet.

    Ik heb alvast alle douane papieren ingevuld etc voor over twee weken. Kleine sliep en had echt niks te doen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #229354
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Zwangere vrouw in de buurt doodgestoken door haar man

    Ze zijn nog op zoek naar hem overal politie

  5. #229355
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Zwangere vrouw in de buurt doodgestoken door haar man

    Ze zijn nog op zoek naar hem overal politie
    Bij jou in de buurt? [emoji33]
    La hawla wela qowaita illa billah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #229356
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013


    Stap 3
    Almost readyy



    @ambiance nogmaals mabrouk schat geniet ervan!


    @ rita enyoy je vakantie


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  7. #229357
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Hubby is het voor in de kinderkamer? Echt leuk dat je dat zelf doet, ik zou alleen voor een geelgoude kleur zijn geweest of zilver ipv brons maar misschien past dit beter bij de kamer echt leuk gedaan ☺

  8. #229358
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Ik ben ondertussen er ook al over uit dat ik de gang in het wit ga doen met vliesbehang zonder structuur, ik heb echt veel mooie behang gezien (vooral die grafische) maar voor de gang vind ik wit fijn, ik heb nu ook wit maar is ander soort wit mohim rustige wit, geen wit wit

  9. #229359
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    De bank is ook al onderweg er komt eindelijk beetje vooruitgang in alhamdoulilah, ik wil eigenlijk gewoon snel samen zijn met mijn lieve man, soms als ik het zat ben zeg ik hem dat ik wel bij hem kom wonen hihi you never know.. Sowieso hou ik alle pistes open, als we maar gelukkig zijn dat is wat telt <3

  10. #229360
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door mezjnoena6 Bekijk reactie
    Hubby is het voor in de kinderkamer? Echt leuk dat je dat zelf doet, ik zou alleen voor een geelgoude kleur zijn geweest of zilver ipv brons maar misschien past dit beter bij de kamer echt leuk gedaan ☺


    Thank u hij is goud niet brons
    Ja voor mn meisje haar kamer
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  11. #229361
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Thank u hij is goud niet brons
    Ja voor mn meisje haar kamer
    Ohh oke hzha lekker creatief ma shaa Allah, weet jij trouwens wat de max bestelling is bij ali express om douanekosten te vermijden?

  12. #229362
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Heb een tajine gebakken hele huis staat blank van de rook pfffff en moet er nog een paar bakken.....

    Quelbrunn ik zou het alleen doen als ik financieel aan de grond genageld zou zijn ver reizen. Vraag is zal dat sporadisch zijn zoals bij ziekte of vakantie van collega zijn af en toe ver of standaard.

  13. #229363
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Wooow die man is echt de weg kwijt wat een schandalig gigantisch grootse actie omdat een relatie is stukgelopen.

    Ik dacht misschien iets met kinderen onthouden van hun vader ofzo blijkt veel vaders tot waanzin te drijven maar alleen deze info

    Echt ben in shock wat een klap voor de nabestaanden.

  14. #229364
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    En die smerige gastouder die andermans kind dood heeft zitten schudden Gatverdamme misselijk ben ik van dit nieuws.

    Arme baby door je eigen ouders naar een monster worden gebracht die niet opgewassen is tegen een kind wat blijft huilen.

    Wat zullen die de rest van hun leven ziek blijven en zichzelf de schuld geven ook.


    Zieke wereld leven we in.

  15. #229365
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door mezjnoena6 Bekijk reactie
    Ohh oke hzha lekker creatief ma shaa Allah, weet jij trouwens wat de max bestelling is bij ali express om douanekosten te vermijden?
    22 euro bij 1 verkoper max anders krijg je douane kosten
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡