1. #221206
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Olifantje:

    Deze pakket en die wil ik dan in dat schaaltje doen met die witte bloemetjes erbij. En zal later nog bonbons of iets erbij doen. En geschenkfolie omheen met een leuk strikje.

    En in deze mand wil ik die hartenkoekjes doen, kon geen andere mand vinden dan maar deze. En die strikjes gaan om de folie heen met slingers eraan. Dit is nog niks want heb een hoop andere dingen gekocht voor de baby maar laat ik later wel zien.


    Ik vind kadootjes kopen en doen écht leuk!!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Bsaha! Je zus zal heel blij zijn met je.

    Ik hou daar dus helemaal niet van. Ik koop een cadeau met alles erop en eraan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #221207
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Ik ga er niet over liegen. Sinds we daar ook nog een eigen stek hebben komen mensen bij ons vakantie houden. Vind het niet erg, kaji 3andandak gir li jebgik. Maar laatst 2 weken daar en vanaf dag 2 tot dag 14 (hele vakantie) bij ons hahahah ook weer beetje TE veel van et goeie.
    Neen dat ken ik niet. Misschien daardoor. Als we in Marokko zijn, gaan we ook vaker weg met zn allen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #221208
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    M'n zus heeft een huis in Marokko, sinds kort klaar. Samen met m'n zwager of course. Maar zo heb ik toch ook een beetje een huis in Alhoceima. Daar wil m'n man dan nou weer niet heen maar tis tenminste ook in het noorden net als oujda

  4. #221209
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Hahah dames! Juno Ewa Allah jehdihoum o saffi.

    Het was dat we thuis moesten zijn er moesten namelijk dingen gebeuren, maar goed mijn man was blij dat we terug gingen hahahah.

    Olifantje dat moest er nog bijkomen weggaan met zn allen, dan moesten we een taxi of een busje erbij hahahaahahah.

    Fijne avond dames ik ga afsluiten tijd om naar huis te gaan. Xx

  5. #221210
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Hahah dames! Juno Ewa Allah jehdihoum o saffi.

    Het was dat we thuis moesten zijn er moesten namelijk dingen gebeuren, maar goed mijn man was blij dat we terug gingen hahahah.

    Olifantje dat moest er nog bijkomen weggaan met zn allen, dan moesten we een taxi of een busje erbij hahahaahahah.

    Fijne avond dames ik ga afsluiten tijd om naar huis te gaan. Xx
    Amien.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #221211
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    @Juno indeed. @Olifantje haha als je een kado moet kopen stuur mij naar de winkels, doe het maar al te graag!

    @Lieff_c ik ga morgen in Rijswijk een allerlaatste poging zoektocht houden insha Allah voor die letters, anders heb ik andere letters al in huis, te groot maar dan doe ik alleen de beginletter van de baby.

  7. #221212
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    die stempel heb ik dus van ali
    maar vind hem helemaal niet goed man, de letters gaan er met moeite in, keihard duwen pff zo'n rotding! ik zoek dus ook een andere als iets tegenkom
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. #221213
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    die stempel heb ik dus van ali
    maar vind hem helemaal niet goed man, de letters gaan er met moeite in, keihard duwen pff zo'n rotding! ik zoek dus ook een andere als iets tegenkom
    Ali is dat een winkel of via internet

  9. #221214
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    @Juno indeed. @Olifantje haha als je een kado moet kopen stuur mij naar de winkels, doe het maar al te graag!

    @Lieff_c ik ga morgen in Rijswijk een allerlaatste poging zoektocht houden insha Allah voor die letters, anders heb ik andere letters al in huis, te groot maar dan doe ik alleen de beginletter van de baby.
    Of je doet elke letter vd naam op een apart koekje. Dat leg je dan zo'n beetje naast elkaar en rest alleen voorletter. Ben er lang niet geweest maar die winkel heeft sowieso hele leuke bakspullen.

  10. #221215
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    @xav me too ik houdt van kadootje kopen en in elkaar frutselen en bakken ofcourse
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. #221216
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Ali is dat een winkel of via internet
    aliexpress schat online
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. #221217
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Ja dat begrijp ik. Had het over agadir dus van je mans kant of woont niemand daar?
    Ja ook die wonen overal beetje verspreid sommige nof in de dorp richting Essouiara. Daar komen ze eigenlijk oorspronkelijk vandaan. Maar als we gaan worden we op handen gedragen en gaan we niet is het ook goed. Geen boze mensen achteraf En zij komem ook vaak naar hier dan zien we ze ook.

    Heeel misschien gaan we wel naar mijn broer dit keer.
    Maar wij plannen niks. Alles last minute
    Happiness is an inside job


  13. #221218
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Of je doet elke letter vd naam op een apart koekje. Dat leg je dan zo'n beetje naast elkaar en rest alleen voorletter. Ben er lang niet geweest maar die winkel heeft sowieso hele leuke bakspullen.
    Oh da´s ook een leuke, wil de koekjes alleen elk verpakken in geschenkfolie en ze in dat mandje doen. Maar ik neem je tip mee voor het geval ik van gedachten verander. Thnks!
    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    @xav me too ik houdt van kadootje kopen en in elkaar frutselen en bakken ofcourse
    Ja he love it to! Dan maar de hele dag ronddwalen in winkels, maakt mij niks uit.

    Oh, aliexpress duurt er te lang over met bezorgen toch? Heb het echt binnen een week nodig.

  14. #221219
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    M'n zus heeft een huis in Marokko, sinds kort klaar. Samen met m'n zwager of course. Maar zo heb ik toch ook een beetje een huis in Alhoceima. Daar wil m'n man dan nou weer niet heen maar tis tenminste ook in het noorden net als oujda
    Haha waarom wil hij daar niet heen?
    Happiness is an inside job


  15. #221220
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Xaviera euroland ofzo ook daar gekeken?
    Happiness is an inside job