1. #233551
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    MamavanM, bij ons is het altijd inkomensafhankelijk geweest hoor. Althans ik heb het vanaf mijn oudste (7jr) altijd moeten betalen...
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  2. #233552
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Zo lief wanneer je echt contact hebt met je baby. Heel de tijd naar me aan het lachen en van die geluidjes te maken. Mn hart smelt
    Happiness is an inside job


  3. #233553
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Amsterdam zie ik ook wel.zitten om te wonen. Maar zeker niet opgroeien. Persoonlijk mijn mening, door verschillende nationaliteiten daar ga je toch meer zaken overnemen die niet echt stroken met onze cultuur/religie.

    Is het verkeerd? Niet persé maar wel als je nog opgevoed moet worden ;-)

    In ieder geval...ik heb het is gevraagd, en kreeg een naam maar is me helemaal ontgaan.

    Ik zoek een kapper in Amsterdam die zoiets kan doen met mijn haar



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ken wel zoiets in Utrecht en Den haag. Amsterdam kom ik alleen om te winkelen
    En wat betreft zulke steden tja je kan er dan wel heel veel afschrijven niet alleen Adam. Beste is indd een rustig stadje of dorpje om op te groeien. En zelfs dan niet altijd kijk maar naar Gouda daar zou ik nooit Mn kinderen willen laten opgroeien
    Happiness is an inside job


  4. #233554
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Dat is echt gemeen wat een sukkels ze3ma nee regel is regel wat een kansloze mensen net of je met robots werkt
    Snapje. Had nog zo'n mn best gedaan om op tijd te komen maarja gelukkig heb ik denk ik nog wel een voldoende hij was niet zo moeilijk. Dit kom makkelijk een 7.5/8 worden als ik wat meer tijd kreeg. Van de andere examens moet ik t niet hebben die zullen sowieso veel pittiger zijn
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Zo erg vervelend dat ze dit even niet door de vingers kunnen zien.
    Kreeg eergisteren al zo een melding op ns app dat er veel vertraging zouden zijn vandaag, maar bleek dus zo erg dat ze alles stop hebben gezet.
    Nee zij was er gelukkig niet bij, maar goed met 1 was al erg genoeg. ZO een vrouw kwam me helpen meskina. Zn fles waaide andere kant op en bleef maar weg rollen hahaa.
    Ja heb t gevoel dat ze soms je liever zien falen dan slagen lekkere docenten ook en dan onder het mom van op dit niveau is het logisch dat de lat hoog ligt.
    Bij ons stopten ze doordat een boom gevallen was. Lebas 3ad dat er geen auto/bus onder lag.
    Ja ze is nog zo jong in dat weer beter lekker thuis laten. Ahw meskiena echt lief van dr.

  5. #233555
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Dat is echt gemeen wat een sukkels ze3ma nee regel is regel wat een kansloze mensen net of je met robots werkt
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Zo erg vervelend dat ze dit even niet door de vingers kunnen zien.
    Kreeg eergisteren al zo een melding op ns app dat er veel vertraging zouden zijn vandaag, maar bleek dus zo erg dat ze alles stop hebben gezet.
    Nee zij was er gelukkig niet bij, maar goed met 1 was al erg genoeg. ZO een vrouw kwam me helpen meskina. Zn fles waaide andere kant op en bleef maar weg rollen hahaa.
    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Balen, jij ook al! Same here..
    Ach, aan de andere kant snap ik het wel. Dit was gisteren nl. al aangekondigd maar goed blijft onmacht.
    Ben nota bena met de auto gegaan maar ja verkeer heb je niet in de hand.
    Moge we toch slagen inshaAllah.
    Ja was aangekondigd inderdaad ben ook uur eerder uit huis vertrokken dan normaal. In dit geval had ik dan al 4.30 moeten opstaan om vervolgens 6.00 te vertrekken vond ik ook weer hayek. Boom was onverwachts omgevallen anders reden ze nog wel paar shifts in die ochtenduren. Pas rond 9 uur werd t echt erg daarvoor viel nog mee.
    InshaAllah! Ging t wel nog goed?

  6. #233556
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ken wel zoiets in Utrecht en Den haag. Amsterdam kom ik alleen om te winkelen
    En wat betreft zulke steden tja je kan er dan wel heel veel afschrijven niet alleen Adam. Beste is indd een rustig stadje of dorpje om op te groeien. En zelfs dan niet altijd kijk maar naar Gouda daar zou ik nooit Mn kinderen willen laten opgroeien
    Het is maar waar je weg komt he...ben wel eens in Gouda en daar stikt het iig van alle soorten marokkanen.
    Brussel is net klein tanger....wel al hele tijd niet geweest.
    En verder worstel ik nog met het opvoeden in vnl witte omgeving.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #233557
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    -
    Gemberthee,of Seks.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  8. #233558
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Gemberthee,of Seks.
    Gember in stukjes en dan in water laten koken? Ga ik meteen even proberen.

    Dat tweede gaat helaas niet haha

  9. #233559
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Gember in stukjes en dan in water laten koken? Ga ik meteen even proberen.

    Dat tweede gaat helaas niet haha
    Ahahahha maak je hiervoor geen uitzondering
    Komt nog wel joh niet stressen laat het gewoon los niet aandenken.

    Hoe gaat t verder met je? Is weer lang geleden dat ik je hier gesproken heb

  10. #233560
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Ahahahha maak je hiervoor geen uitzondering
    Komt nog wel joh niet stressen laat het gewoon los niet aandenken.

    Hoe gaat t verder met je? Is weer lang geleden dat ik je hier gesproken heb
    Hahahahaha heb al teveel uitzonderingen gemaakt

    Haha normaal stress ik me nooit. Ik houd het niet eens bij. Maar nu moet het gewoon. Ik ga je zo even hoeken.

    Gaat goed alhamdoulillah! Hoe gaat het met jou? Ik las dat je te laat kwam voor je examen. Echt balen is dat he! Begin je meteen met een slecht gevoel aan je examen. In sha Allah haal je een voldoende!

    Hoe gaat het met de rest van je examens?

  11. #233561
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Gember in stukjes en dan in water laten koken? Ga ik meteen even proberen.

    Dat tweede gaat helaas niet haha
    hihi


    Zet een liter water op en breng aan de kook.
    Snijd in de tussentijd de verse gember in dunne plakjes en verwijder de schil.
    Voeg de plakjes verse gember toe (zelf doe ik graag heel veel) aan het water en laat voor enkele minuten zachtjes doorkoken.
    Haal van het vuur en laat met een deksel erop voor nog enkele minuten intrekken.
    Voeg eventueel een beetje citroensap toe en schenk de thee nu in.
    Enjoy!❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  12. #233562
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahahahaha heb al teveel uitzonderingen gemaakt

    Haha normaal stress ik me nooit. Ik houd het niet eens bij. Maar nu moet het gewoon. Ik ga je zo even hoeken.

    Gaat goed alhamdoulillah! Hoe gaat het met jou? Ik las dat je te laat kwam voor je examen. Echt balen is dat he! Begin je meteen met een slecht gevoel aan je examen. In sha Allah haal je een voldoende!

    Hoe gaat het met de rest van je examens?
    Ahahaha je bedoelt hoop ik toch niet op dat gebied he Kan me dat bij jou niet voorstellen

    Isgoed schat check zo je hoekje terug
    Nee ik houd ook nooit bij heb zoiets van komt toch wel. Ben t nu op dit moment toevallig ik ga dood van de buikkrampen. Goede timing ook midden in de examenweek maarja

    Met mij ook wel hmdl. Ja heel veel kwamen te laat maar wollah me boeide hun. InshaAllah is denk ik wel een voldoende. Ik heb zegmaar eerst de vragen gemaakt die mij het makkelijkst leken en waarvan ik zeker wist is goed. Daarna de moeilijkste met meeste punten. Die vragen die dr tussen inzaten met 2/3 punten maar niet meer aan toegekomen. Heb daarna snel cijfer berekend en kwam uit op een 6.8 meestal zit ik er maar een paar tiende punt naast. Vind wel zonde deze was echt te doen zal ik alsnog maar zo'n lage voldoende hebben. Vanaf maandag heb ik alleen maar nog van die pittige vakken wordt wat

    Deze was eerste vanaf maandag de rest. Moet eigenlijk heel dit weekend knallen nou heb gister nikss gedaan en vandaag schiet t ook niet echt op Wordt weer last minute as always vrees ik

  13. #233563
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    hihi


    Zet een liter water op en breng aan de kook.
    Snijd in de tussentijd de verse gember in dunne plakjes en verwijder de schil.
    Voeg de plakjes verse gember toe (zelf doe ik graag heel veel) aan het water en laat voor enkele minuten zachtjes doorkoken.
    Haal van het vuur en laat met een deksel erop voor nog enkele minuten intrekken.
    Voeg eventueel een beetje citroensap toe en schenk de thee nu in.
    Enjoy!❤️
    Haha heb het maar op de gok gedaan en precies zo gedaan, alleen heb ik het in een steelpannetje gedaan dus geen liter.

    Dankjewel voor de uitleg!

  14. #233564
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Lamis typt altijd hel levensverhaal
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  15. #233565
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Haha heb het maar op de gok gedaan en precies zo gedaan, alleen heb ik het in een steelpannetje gedaan dus geen liter.

    Dankjewel voor de uitleg!
    ❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU