1. #233386
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lhamdoelilah.

    Verder lijkt wel of iedereen wil scheiden...en deze kerels worden dan tyfuslijers...igh tfoe...tgallie wledek bla masrof?
    Een ander lebbea 3lieh...ging naar marokko...loewet 3lieh wa7ed mesgotta....alle bezittingen op naam broer gezet om niks met zn exvrouw te hoeven delen of alimentatie voor de kinderen te hoeven betalen...vrouw is van marokko...niks taal of weet waar te beginnen....Allah ghod el7aq!

    Was gelukkig snel klaar.
    Dan hoop ik dat de broer met alles gaat lopen of de nieuwe vrouw.

    Dolm is zeer gevaarlijk!

    Maar er zijn ook mannen die alles aan hun vrouw schenken. De goedheid van de mens mogen we niet vergeten of we leven als beesten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #233387
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Dan hoop ik dat de broer met alles gaat lopen of de nieuwe vrouw.

    Dolm is zeer gevaarlijk!

    Maar er zijn ook mannen die alles aan hun vrouw schenken. De goedheid van de mens mogen we niet vergeten of we leven als beesten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Dat zeg je goed...beesten!

    Maar wat je zegt...laten we het goede voor ogen houden en de rest bij Allah. Geeft je als medlomma ook rust.

    Hie is het met jou?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #233388
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Insha Allah.
    Leuk toch!!!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #233389
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Vandaag heb ik een vrijgezellenfeest, wel zin in

    maar het is wel over de top.. Bedankjes voor een vrijgezellenfeest? Seriously? En ik maak ook nog cupcakes. Taart zou ook huge zijn.. plus ons geld wat gezamenlijk ingelegd was is uitgegeven aan: versiering (ik bedoel hoeveel heb je nodig tis in een restaurant), bedankjes dus, taart, haar outfit (jurk)?! En dure visagie ?! enige wat over is voor een echt cadeau is een paar zielige tientjes. In mijn ogen is een vrijgezellen juist voor de cadeaus.. Maar goed.... we'll see.

  5. #233390
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Vandaag heb ik een vrijgezellenfeest, wel zin in
    Ach...gewoon kijken en plezier hebben.

    Ieder zn ding.

    Vandaag niks. Niemand wil naar buiten.
    Mn oudste loopt nog in pyama. Tjah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #233391
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ach...gewoon kijken en plezier hebben.

    Ieder zn ding.

    Vandaag niks. Niemand wil naar buiten.
    Mn oudste loopt nog in pyama. Tjah.
    Ja als het maar gezellig is idd en het eten goed

  7. #233392
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Vandaag heb ik een vrijgezellenfeest, wel zin in
    Have fun!

    Dan willen de meiden die het hebben georganiseerd in de spotlight komen te staan. Zulke mensen heb je natuurlijk ook. Ze weten dat cadeau's blijvender is en dat willen ze dan blijkbaar niet. Meer laten zien zo van Kijk ons wat we voor je gedaan hebben.
    @Juno: Vrouwen zijn net zo erg. En dan klagen walou ridjaal. Vind het altijd sneu dat kids de dupe zijn.

  8. #233393
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Have fun!



    @Juno: Vrouwen zijn net zo erg. En dan klagen walou ridjaal. Vind het altijd sneu dat kids de dupe zijn.
    Ik snap het geloof ik niet. Maar wat ik begrijp is dat je zegt vrouwen kunnen ook heksen zijn en dat daarom deze twee kerels hun vrouw en kinderen zo onrechtvaardig mogen behandelen?

    Nee zoals ik het zie moeten mannen hun gezinnen onderhouden zolang ze daartoe verplicht zijn. Al is de vrouw de grootste heks.
    Wat ze in dit geval beide niet zijn. Hun pech is dat ze in een ongelijke machtspositie zitten en de kerels denken met alles weg te komen.

    Dat vrouwen ook heksen kunnen zijn ontken ik nergens.

    Maar zoals eerder gezegd ..genoeg mensen met nog imaan en ra7ma.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #233394
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    'Hekserige' vrouwen hebben vaak een man die naar hun pijpen danst.

  10. #233395
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    @Frey have fun op je feestje vanavond.
    sommigen kunnen idd beetje doorslaan...alles moet op de snep natuurlijk

  11. #233396
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik snap het geloof ik niet. Maar wat ik begrijp is dat je zegt vrouwen kunnen ook heksen zijn en dat daarom deze twee kerels hun vrouw en kinderen zo onrechtvaardig mogen behandelen?

    Nee zoals ik het zie moeten mannen hun gezinnen onderhouden zolang ze daartoe verplicht zijn. Al is de vrouw de grootste heks.
    Wat ze in dit geval beide niet zijn. Hun pech is dat ze in een ongelijke machtspositie zitten en de kerels denken met alles weg te komen.

    Dat vrouwen ook heksen kunnen zijn ontken ik nergens.

    Maar zoals eerder gezegd ..genoeg mensen met nog imaan en ra7ma.
    Dan begrijp je mij duidelijk dus echt niet. Had het in het algemeen en ongeacht man/vrouw de "slechterik" is dat de kids de dupe zijn.

    Wat ik wél heb geleerd is dat mensen om verkeerde redenen trouwen dan eigenlijk de sunnah van ons verwacht. Je kan niet verwachten dat als je man bijv gewend was om naar café's te gaan, niet bidt en met alles eigenlijk laks is, de sunnah opvolgt. Is gewoon dom om zo te denken.

    Dan kan je wel zeggen: Ja man moet voor zijn kinderen zorgen? Klopt! Als je man had gehuwd die ook die taak op zich neem en geen klaploper of doorsnee boer. Natuurlijk zijn er absoluut uitzonderingen. Dat is een beproeving voor hem/haar en man ongemak, komt zeker gemak.

    Diegene die iemand onrecht doet zichzelf onrecht aan. Wat het komt uiteindelijk terug. Ben er wel overtuigd dat onrecht in dit leven al bestraft wordt. Check dit filmpje: https://youtu.be/HU6AO_mFgEw

  12. #233397
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Dan begrijp je mij duidelijk dus echt niet. Had het in het algemeen en ongeacht man/vrouw de "slechterik" is dat de kids de dupe zijn.

    Wat ik wél heb geleerd is dat mensen om verkeerde redenen trouwen dan eigenlijk de sunnah van ons verwacht. Je kan niet verwachten dat als je man bijv gewend was om naar café's te gaan, niet bidt en met alles eigenlijk laks is, de sunnah opvolgt. Is gewoon dom om zo te denken.

    Dan kan je wel zeggen: Ja man moet voor zijn kinderen zorgen? Klopt! Als je man had gehuwd die ook die taak op zich neem en geen klaploper of doorsnee boer. Natuurlijk zijn er absoluut uitzonderingen. Dat is een beproeving voor hem/haar en man ongemak, komt zeker gemak.

    Diegene die iemand onrecht doet zichzelf onrecht aan. Wat het komt uiteindelijk terug. Ben er wel overtuigd dat onrecht in dit leven al bestraft wordt. Check dit filmpje: https://youtu.be/HU6AO_mFgEw
    Ja idd de vrouwen doen het, linksom of rechtsom, zichzelf aan.

    Bedankt voor de link.
    Heb hem aan een domme vrouw doorgestuurd.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #233398
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    @Frey have fun op je feestje vanavond.
    sommigen kunnen idd beetje doorslaan...alles moet op de snep natuurlijk
    Zit nu een maandje op snap he, er zijn gewoon mensen die echt alles snappen met de tel in de hand dweilen, bank schoonmaken, zelfs wc gewoon hele dag door. Zelfs uitje met man en daarna discussie in de auto.. En idd soms zie jr filmpjes van iets en daar letterlijk 8 telefoons op die t allemaal opnemen. Doe er zelf ook (wel mindere mate) aan mee maar best een trieste bedoeling de internetsamenleving..

  14. #233399
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Jst_s Bekijk reactie
    Dan begrijp je mij duidelijk dus echt niet. Had het in het algemeen en ongeacht man/vrouw de "slechterik" is dat de kids de dupe zijn.

    Wat ik wél heb geleerd is dat mensen om verkeerde redenen trouwen dan eigenlijk de sunnah van ons verwacht. Je kan niet verwachten dat als je man bijv gewend was om naar café's te gaan, niet bidt en met alles eigenlijk laks is, de sunnah opvolgt. Is gewoon dom om zo te denken.

    Dan kan je wel zeggen: Ja man moet voor zijn kinderen zorgen? Klopt! Als je man had gehuwd die ook die taak op zich neem en geen klaploper of doorsnee boer. Natuurlijk zijn er absoluut uitzonderingen. Dat is een beproeving voor hem/haar en man ongemak, komt zeker gemak.

    Diegene die iemand onrecht doet zichzelf onrecht aan. Wat het komt uiteindelijk terug. Ben er wel overtuigd dat onrecht in dit leven al bestraft wordt. Check dit filmpje: https://youtu.be/HU6AO_mFgEw
    Allah rdi 3liek,precies dit,ze trouwen een kikker en verwachten een Prins.

    Daarom zeg ik altijd,in andere bewoordingen,trouw gelijk met een Prins,vermijd kikkers.kigkig

    Prachtig filmpje,Hamdoulilah voor Islam❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  15. #233400
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zit nu een maandje op snap he, er zijn gewoon mensen die echt alles snappen met de gel in de hand dweilen, bank schoonmaken, zelfs wc [emoji38] gewoon hele dag door. Zelfs uitje met man en daarna discussie in de auto.. En idd soms zie jr filmpjes van iets en daar letterlijk 8 telefoons op die t allemaal opnemen. Doe er zelf ook (wel mindere mate) aan mee maar best een trieste bedoeling de internetsamenleving..
    Ik heb geen snap. En als ik het zo lees ook niet aan beginnen.
    Heb weer nieuwe boeken die gelezen moeten worden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran