1. #232666
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Freya ik vind het ook te veel geld.
    Gelukkig in mij vriendenkring koop je als cadeau wat je zelf wilt of aankunt. En dat hele entree gebeuren doen wij ook nooit. Meestal thuis met lekkers soms brengt een ieder wat mee veel gezelliger!

    Laatse zei een nl vriendinnetje woow jullie bruiloften betaal je eigenlijk entree aangezien er op de uitnodiging een envelopje stond. Ach ja de meningen zijn toch altijd verdeeld over wel of geen envelopje of wel of niet teveel geld vragen bij entree etc.
    Ik snap ook dat een nichtje dat nog studeert en thuis woont zo een bedrag makkelijker kwijt kan dan iemand met een gezin en vaste lasten. Zo heeft ieder z'n draagkracht doe waar jij je goed bij voelt
    Ja vind buiten ergens eten op zich wel gezellig ook juist maar hele arrangement best prijzig, het is ook wat later op de avond, de helft ga je niet eens eten en daarna nog de taart etc. Vind het ook gewoon zonde..

    Ja ze heeft ook juist veel vriendinnen die alleen studeren en helemaal geen inkomsten hebben dus dan is t ook wel veel. En zo is het, ieder zn portemonnee dus daarom is dat opleggen zonder overleg wat vreemd maar goed.

  2. #232667
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Vond die hele trend ook niks.omdat wij al eigen tradities hebben.maar,als het je vriendenclubje is.dan gun ik het wel.wij deden.ook altijd €50 euro.p.p en mocht er tekort zijn.deed niemand moeilijk en legden we meer bij.bijv.als de avond veel later werd.nu is iedereen getrouwd.en ja het kost allemaal wat.want je krijgt daarna de henna dag.de bruiloftsdag.de dag er na dag.( bij close vriendinnen,werd ik dan ook uitgenodigd).plus, je koopt/ huurt je jurken,je kapsels,de envelop met geld voor henna dag,envelop voor bruidsdag,etc etc. Ja het komt gemiddeld op een paar honderd euro uit.per bruiloft.nu ga ik allang niet meer,sinds alle belangrijke mensen getrouwd zijn.je moet er maar van houden.die Marokaanse sfeer op bruiloften.pff wat een poeha altijd.hhhh
    Ja precies dat hele gebeuren wajoo kost klauwen vol met geld gelukkig heb ik t niet zo vaak.

  3. #232668
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Mensen,moeten leven volgens hun regels.dat is pas vrijheid.vooral zolang niemand buiten die mensen om,er last van heeft.wie is de overheid,om te bepalen ,wat jij voor opvoeding geeft? Ik ben zelf tegen vrouwen besnijdenis,maar wie ben ik om hun daarvan te weerhouden?als dat hun cultuur is,en hun eigen kinderen? Zolang mensen het maar houden bij hun eigen gezin,zal het me worst wezen,wat mensen geloven.
    Dus je vind het OK dat mensen hun kinderen laten dood gaan onder het mom van genezing komt van God en wij doen er niks aan?
    Dan ga je gewoon een lijn over en moet het wat mij betreft zeker ingegrepen worden. Ouderlijke macht tijdelijk afpakken want anders kan je niks, kind genezen, en weer terug geven ofzo.

  4. #232669
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Ligt aan de laser die gebruikt wordt (IPL komt sowieso terug) en ook aan jouw hormoonhuishouding. 100% garantie heb je eigenlijk nooit.
    Mn vriendin heeft ook bij lara de boel laten doen. Ze is haarloos, maar is wel een x verbrand door de laser...
    Ja mevrouw ging ook zonder vooronderzoek laten behandelen, ik kwam daar al voor andere behandelingen dus dacht zit wel goed.
    Ik heb idd IPL gebruikt, maar hoor ook wat van anderen en hun ervaringen waardoor ik nu iig beter weet waar ik op moet letten.

  5. #232670
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Jaa is wel normaal en bij jou zit er nog cadeau bij.. was dat laatst kwijt zonder cadeau
    Ken dat niet in den bosch. Heb je op Google al gekeken?
    Ja heb gekeken, het is een cocktailbar

  6. #232671
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ja mevrouw ging ook zonder vooronderzoek laten behandelen, ik kwam daar al voor andere behandelingen dus dacht zit wel goed.
    Ik heb idd IPL gebruikt, maar hoor ook wat van anderen en hun ervaringen waardoor ik nu iig beter weet waar ik op moet letten.
    In shaa Allah vind je de juiste! Ghayr in shaa Allah.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  7. #232672
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Maar het is geen gevaar voor de gezondheid, sterker nog het is juist hygiënischer. Dat is niet zo als de hele clitoris eraf wordt gehaald, dan is het daar beneden juist meer infectiegevoelig en naast dat kan je niet echt meer genieten. Bij mannen neemt dat ook juist toe. Dus zo vind ik dat alle gebruiken en dingen vanuit geloofsovertuiging ophouden wanneer het echt verminking, verwaarlozing (dus bijvoorbeeld geen medicijnen of bloedtransfusie geven) of je gezondheid aantast..
    Klopt. Maar dat is hoe wij het zien omdat wij dat geloven. Dat het hygiënischer is is een feit. Maar er wordt ook gezegd dat een man die besneden is minder genot heeft bij seks dan een man die onbesneden is. Dat kan ook een vorm van verminking zijn.

    Waar zit de objectiviteit hierin. Misschien vinden zei dat een bloedtransfusie op korte termijn effectief is maar dat het op lange termijn niet goed is.

    Je kunt wel kiezen voor genezing maar ik vind dat dat in de kaders van je geloof moet blijven.

    Even zonder te kijken naar geloof. Er zijn ook veel discussies over de vaccinaties. De een vindt dat je de gezondheid van je kind ermee schaadt als je het wel doet en de ander is er heilig van overtuigd dat dat gebeurt als je het niet doet. Moet er niet aan denken dat besloten gaat worden vanuit de overheid dat het bijvoorbeeld verplicht wordt omdat zij vinden dat het wel goed is.

    Als jij gelooft dat iets het beste is voor je kind dan vind ik niet dat een ander voor je kan bepalen om het anders te doen.

  8. #232673
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Salaam aleikum iedereen

    Is iemand hier bekend met het WK? Of wiens partner een gedreven supporter is?

    Ik zou graag ne Rusland willen boeken en dit linken aan een voetbalwedstrijd.

    Waar of hoe kan ik het beste zoeken?

    Misschien Carmen gezien je kennis mbt reizen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #232674
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Ja vooral als het om laseren gaat. Je gaat toch uit de kleren daar, dus vind het echt belangrijk dat ik mij op mn gemak voel daar.
    Damn, seksueel getinte opmerkingen? Wegwezen daar indd.
    Het is per persoon verschillend hoeveel behandelingen er nodig zijn, maar gemiddeld krijgen mensen zo'n 6-8 behandelingen (voor de benen bijvoorbeeld). Het ligt ook weer aan de gebieden die je laat doen.

    Trouwens, het doet wel echt pijn wil je niet afschrikken, maar pijnloos is het niet. De pijn trekt overigens wel echt meteen weg.
    Ja ik had gelukkig mijn kleren nog aan, alleen mijn onderbenen laten doen. Anders zou ik het al helemaal erg vinden.

    Hahahah pijnlijker dan harsen? Ik had niet verwacht dat het pijn zou doen. Haha kan wel wat hebben en het is voor een goed doel dus dan kan je meer verdragen

  10. #232675
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam aleikum iedereen

    Is iemand hier bekend met het WK? Of wiens partner een gedreven supporter is?

    Ik zou graag ne Rusland willen boeken en dit linken aan een voetbalwedstrijd.

    Waar of hoe kan ik het beste zoeken?

    Misschien Carmen gezien je kennis mbt reizen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Oeh ik wil dat ook weten!
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ja ik had gelukkig mijn kleren nog aan, alleen mijn onderbenen laten doen. Anders zou ik het al helemaal erg vinden.

    Hahahah pijnlijker dan harsen? Ik had niet verwacht dat het pijn zou doen. Haha kan wel wat hebben en het is voor een goed doel dus dan kan je meer verdragen
    Ik heb nooit laten harsen, dus geen idee haha maar vooral bepaalde delen (de kuiten bijvoorbeeld en oksels, bij mij tenminste haha).
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  11. #232676
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Klopt. Maar dat is hoe wij het zien omdat wij dat geloven. Dat het hygiënischer is is een feit. Maar er wordt ook gezegd dat een man die besneden is minder genot heeft bij seks dan een man die onbesneden is. Dat kan ook een vorm van verminking zijn.

    Waar zit de objectiviteit hierin. Misschien vinden zei dat een bloedtransfusie op korte termijn effectief is maar dat het op lange termijn niet goed is.

    Je kunt wel kiezen voor genezing maar ik vind dat dat in de kaders van je geloof moet blijven.

    Even zonder te kijken naar geloof. Er zijn ook veel discussies over de vaccinaties. De een vindt dat je de gezondheid van je kind ermee schaadt als je het wel doet en de ander is er heilig van overtuigd dat dat gebeurt als je het niet doet. Moet er niet aan denken dat besloten gaat worden vanuit de overheid dat het bijvoorbeeld verplicht wordt omdat zij vinden dat het wel goed is.

    Als jij gelooft dat iets het beste is voor je kind dan vind ik niet dat een ander voor je kan bepalen om het anders te doen.
    Ja minder genot? Ik dacht juist meer.

    Ik snap je punt wel maar en ben het er op zekere hoogte eens maar voor mij ligt de grens toch bij gezondheid/gevaar, soms weet je het als ouders niet het beste en ben ik toch blij dat er andere instanties zijn die meekijken. Al ben ik helemaal niet voor die instanties en doen ze ook hele verkeerde dingen maar op dit soort punten vind ik het toch wel nodig. Ouders hebben uiteindelijk niet het alleenrecht op hun kinderen als het om leven of dood gaat..

  12. #232677
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    woow een jaar haha dat is nog lang. Ik ga t nog een maand of 2 aankijken.
    Hmm dat klinkt ook niet echt lekker. En nu dan? Nu nog last van?
    Ja door alle positieve verhalen die je hoort/leest wil je gewoon doorzetten en hoop je gewoon zo erg dat het helpt

    Ja helaas wel, heel erg last van. Van alles gebruikt maar niks helpt.

  13. #232678
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam aleikum iedereen

    Is iemand hier bekend met het WK? Of wiens partner een gedreven supporter is?

    Ik zou graag ne Rusland willen boeken en dit linken aan een voetbalwedstrijd.

    Waar of hoe kan ik het beste zoeken?

    Misschien Carmen gezien je kennis mbt reizen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Walaykum salaam

    mijn man heeft al zitten kijken, hij slaapt ermee en staat ermee op
    hij zei gisteren toevallig dat het via Marokko goedkoper is de kaarten enz.
    Maar had niet doorgevraagd. Zal het m eens vragen

    ik denk dat los vliegticket en dan kaartje goedkoper is

  14. #232679
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja minder genot? Ik dacht juist meer.

    Ik snap je punt wel maar en ben het er op zekere hoogte eens maar voor mij ligt de grens toch bij gezondheid/gevaar, soms weet je het als ouders niet het beste en ben ik toch blij dat er andere instanties zijn die meekijken. Al ben ik helemaal niet voor die instanties en doen ze ook hele verkeerde dingen maar op dit soort punten vind ik het toch wel nodig. Ouders hebben uiteindelijk niet het alleenrecht op hun kinderen als het om leven of dood gaat..
    Ja minder. Omdat een stukje onbedekt is en de gevoeligheid dan ook verandert.

    Ik snap jouw punt ook wel hoor. Want waar ligt de grens dan... Dat is dan weer de keerzijde van het verhaal. Er zijn ook ouders die het niet altijd het beste met hun kinderen voorhebben bijvoorbeeld, en dan is het moeilijk om daar de afweging in te maken.

  15. #232680
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Oeh ik wil dat ook weten!

    Ik heb nooit laten harsen, dus geen idee haha maar vooral bepaalde delen (de kuiten bijvoorbeeld en oksels, bij mij tenminste haha).
    Haha dankjewel dat je het zegt, dacht echt dat het geen pijn doet. Kan ik me daar mentaal op voorbereiden iig