1. #233401
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb geen snap. En als ik het zo lees ook niet aan beginnen.
    Heb weer nieuwe boeken die gelezen moeten worden.
    Heb ook geen snap,en heb ook twee nieuwe boeken gekocht,Judas en een Jihad van Liefde.

    Zou je willen delen,welke boeken jij hebt aangeschaft?xx
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  2. #233402
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    '-"

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  3. #233403
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Walgelijk.. rascisme lijkt nooit weg te gaan. Bewust of onbewust.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #233404
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zit nu een maandje op snap he, er zijn gewoon mensen die echt alles snappen met de tel in de hand dweilen, bank schoonmaken, zelfs wc [emoji38] gewoon hele dag door. Zelfs uitje met man en daarna discussie in de auto.. En idd soms zie jr filmpjes van iets en daar letterlijk 8 telefoons op die t allemaal opnemen. Doe er zelf ook (wel mindere mate) aan mee maar best een trieste bedoeling de internetsamenleving..
    Hoe zou een leven zonder snap zijn? Zo leef ik ...mis ik echt wat?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #233405
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    '-"

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Dit is echt schandalig...zwart blijft ongeacht negatief. Zelfs in de verkeersregels.

    Boycotten en eens zien wat de gemiddelde zwarte daar niet meer uitgeeft!

    Maar maar ze zijn wel moslimgezind want met de Ramadan zie je heerlijke hapjes verschijnen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #233406
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Dat zeg je goed...beesten!

    Maar wat je zegt...laten we het goede voor ogen houden en de rest bij Allah. Geeft je als medlomma ook rust.

    Hie is het met jou?
    Kaliek wahd al mitaal Allah oe ma nkoen22 medlouma wa la daliema.

    Hier is alles goed. Vriendin tumor is kleiner geworden dus goed nieuws. Er moet een klip op of ze vinden die niet.

    Ikzelf nog afwachten tot de 22ste. Insha Allah ie koen gair.

    Zoontje mag niet van zijn vader naar het feestje van zijn beste schoolvriendje...want ze hebben andere plannen. Ik dacht net als 1 van die vrouwen uit groeten uit NL...sodemieter op al kedab.

    Ikzelf zit nu een heerlijke milhoja te eten met crema y canela. Dus ra ra ra. Nu druppelt het wat mr een heerlijke zon met 16 graden.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #233407
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Kaliek wahd al mitaal Allah oe ma nkoen22 medlouma wa la daliema.

    Hier is alles goed. Vriendin tumor is kleiner geworden dus goed nieuws. Er moet een klip op of ze vinden die niet.

    Ikzelf nog afwachten tot de 22ste. Insha Allah ie koen gair.

    Zoontje mag niet van zijn vader naar het feestje van zijn beste schoolvriendje...want ze hebben andere plannen. Ik dacht net als 1 van die vrouwen uit groeten uit NL...sodemieter op al kedab.

    Ikzelf zit nu een heerlijke milhoja te eten met crema y canela. Dus ra ra ra. Nu druppelt het wat mr een heerlijke zon met 16 graden.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Lgheer insha Allah.
    Goed nieuws zeg. Dus de behandeling lijkt aan te slaan. Moge Allah haar bijstaan. Wat bedoel je met moet een klip op?

    Als het in zijn tijd is heb je je er maar in te schikken...het zij zo. Vervelend voor zo n jochie.

    3titie ras nsbanja? Bsa7tek al3ayla. Geniet er van en denk even niet aan de andere zaken. Alles op zn tijd.
    Hier niet weer gehoord wanneer de operatie eel door gaat. Wil ook nie bellen. [emoji18]

    Medlomat 3emloeha lrashoem.
    Maar Allah is de rechtvaardige.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #233408
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Heb ook geen snap,en heb ook twee nieuwe boeken gekocht,Judas en een Jihad van Liefde.

    Zou je willen delen,welke boeken jij hebt aangeschaft?xx
    En een keukenmeidenroman. Zag hem liggen..had de film al een paar keer gezien en soms is verstand op nul lezen zo lekker...

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #233409
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Dat van de appie had ik gisteren ook gelezen.

    Het is stigmatiserend. [emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #233410
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zit nu een maandje op snap he, er zijn gewoon mensen die echt alles snappen met de tel in de hand dweilen, bank schoonmaken, zelfs wc gewoon hele dag door. Zelfs uitje met man en daarna discussie in de auto.. En idd soms zie jr filmpjes van iets en daar letterlijk 8 telefoons op die t allemaal opnemen. Doe er zelf ook (wel mindere mate) aan mee maar best een trieste bedoeling de internetsamenleving..
    Haha klopt, gekke verslaving idd
    Er ging zeker een wereld voor je open yek

    Ik zag laatst een snap voorbijkomen, ik dacht dat ik dood ging van het lachen -ga geen namen noemen/bashen want is niet nice-

    Wat is je snep dan voeg ik je ff toe

  11. #233411
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Dit is echt schandalig...zwart blijft ongeacht negatief. Zelfs in de verkeersregels.

    Boycotten en eens zien wat de gemiddelde zwarte daar niet meer uitgeeft!

    Maar maar ze zijn wel moslimgezind want met de Ramadan zie je heerlijke hapjes verschijnen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wauw!
    Can't believe this.

    @appiehein pic

  12. #233412
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja idd de vrouwen doen het, linksom of rechtsom, zichzelf aan.

    Bedankt voor de link.
    Heb hem aan een domme vrouw doorgestuurd.


    Zo las ik de reactie ook een beetje. Dat het hoe dan ook aan de vrouw moet liggen. Waarom denken vrouwen zo slecht over elkaar?

  13. #233413
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    En een keukenmeidenroman. Zag hem liggen..had de film al een paar keer gezien en soms is verstand op nul lezen zo lekker...

    Soms? Gewoon altijd hihi,

    Ik zet hem op mijn lijstje,Dank,voor het delen,Bisous.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  14. #233414
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie


    Zo las ik de reactie ook een beetje. Dat het hoe dan ook aan de vrouw moet liggen. Waarom denken vrouwen zo slecht over elkaar?
    Tjah....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #233415
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Haha klopt, gekke verslaving idd
    Er ging zeker een wereld voor je open yek[emoji38]

    Ik zag laatst een snap voorbijkomen, ik dacht dat ik dood ging van het lachen -ga geen namen noemen/bashen want is niet nice-

    Wat is je snep dan voeg ik je ff toe