1. #221401
    MVC Lid

    Reacties
    21.989
    08-04-2014

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Zie zo voel ik mij schuldig! Ik kan je niet helpen...en jij hebt altijd een antwoord voor iedereen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Zucht!!
    Ga zo maar naar het Kruidvat, nu ik weg kan zonder kids.

    Amien MamavanM.

  2. #221402
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Gisteren zijn we ook uit eten gegaan en de rekening werd met de kaart betaald. Grappig hoe mensen soms toch gemakkelijk oordelen. De bediening was echt top daar niet van, dus ze tikt het bedrag in en legt uit dat je dus extra kan geven voor de service, waarbij we gewoon neen zeggen.

    Ze zei dan ow ok ik wou het gewoon uitleggen. Ik zei uitleggen over de service of hoe het toestel werkt? Ze was snel weg, maar alsnog hebben we een tip van 2 rode briefjes gegeven...ze begeleidde ons tot aan de deur [emoji1]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wat een brutaliteit! Zou dan niks gegeven hebben hoor

  3. #221403
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik heb een haarvraag.

    Mn oudste heeft krullen...van die pijpekrullen...kroes, ondoordringbaar haar. En ze heeft aan de voorkant twee inhammen, niet mooi meer. Ze wil alleen maar staartje in....los mag niet met haarband ofzo...ik wil knippen ofzo...mn moeder zei al met knoflook aan de slag...maar dan ben je niet meteen van de inhammen af.
    Wie heeft tips?

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #221404
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie
    Dit gewoon! Ik dacht dat ik altijd een zeikerd was! Maar spa is gewoon echt niet de drinken sorry, die nasmaak wordt er gewoon misselijk van. Niemand begrijpt mij als ik zeg dat Spa niet lekker is, jij wel raar dat ze er zo moeilijk om doen heb ik tot nu niet echt meegemaakt. Niet echt slim juist omdat het een nieuwe zaak is zouden ze de klant moeten bedienen naar zijn/haar wens.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Haha ja dat heb ik ook, vind het zo vies. Word er ook altijd misselijk van. Met bijna al het water uit de fles hoor. Kraanwater blijft toch het lekkerste.

    Ja ze zijn pas een paar dagen open, echt niet slim. Ga er ook niet meer heen.

  5. #221405
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Hoe heten je zoons?

    Theelepeltje aaah, vervelend Allah yeshafiek.
    Twee dochters alhamdoelilah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #221406
    MVC Lid

    Reacties
    21.989
    08-04-2014

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb een haarvraag.

    Mn oudste heeft krullen...van die pijpekrullen...kroes, ondoordringbaar haar. En ze heeft aan de voorkant twee inhammen, niet mooi meer. Ze wil alleen maar staartje in....los mag niet met haarband ofzo...ik wil knippen ofzo...mn moeder zei al met knoflook aan de slag...maar dan ben je niet meteen van de inhammen af.
    Wie heeft tips?
    Hoe bedoel je inhammen? Had ze daar eerst haargroei? Of heeft ze een "hartjes" gezicht?

  7. #221407
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Guudmorning...hoe is de vakantie tot hiertoe?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Behalve het inpakken van gisteren best relaxed.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #221408
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Wat helpt ECHT bij een koortslip, iets dat ook intrekt en niet opdroogt.
    Werd me net al gevraagd tegen welke vrachtwagen ik ben aangeknald, heel geestig
    Allah zjieb shifa.

    Echte honing?

    Bij mij geeft het nog wel eens verlichting.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #221409
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    @ theetje koortslip creme van de kruidvat ik had er voroge keer 1 op me bovenlip en 1 op me onderlip dat was pas lelijk
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  10. #221410
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Zitoeeeeeeeenaaaa sssst ik heb lawham, geen kor3een zeggen. Over restaurants gesproken. Is er een restaurant in NL die lkor3een serveert
    Ja! In den haag. Althans ken iemand die het daar een aantal keer heeft gegeten. Weet niet of ze het altijd hebben.

    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

  11. #221411
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Thee, ik heb er ook vaak last van en enige dat voor mijn gevoel helpt zijn de Kruidvat eigen merk plakstrips. Op de een of andere manier droogt het dan sneller in ofzo.

    Spa blauw vind ik ook niet lekker. Drink het alleen als er echt niks anders is. Meestal in de auto.

  12. #221412
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Hoe bedoel je inhammen? Had ze daar eerst haargroei? Of heeft ze een "hartjes" gezicht?

    Hier zie je het goed. Was vrijdag op school...schrok toen ik de foto zag.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #221413
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    @juno pure kokosolie? heb ik wel es gehoord en der haartjes worden er ook zacht van
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  14. #221414
    MVC Lid

    Reacties
    21.989
    08-04-2014

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah zjieb shifa.

    Echte honing?

    Bij mij geeft het nog wel eens verlichting.
    Het doet geen pijn, maar zo kan ik ook niet te dicht in de buurt komen van... dat gevoel doet dan weer wel pijn.

    Ik ga het er meteen op smeren.

  15. #221415
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    @juno pure kokosolie? heb ik wel es gehoord en der haartjes worden er ook zacht van
    Kokosboter heb ik wel....doet niks eigenlijk.
    Is olie anders?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran