1. #223741
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    Heel lekker! Recept van Elliouisa cooking!
    Heb recept van kookmutsjes gebruikt, maar hij ruikt in ieder geval heerlijk!
    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    Ik gebruik die van Catrice.
    Die zei mn zusje ook. Zo een wenkbrauwkit toch?
    Misschien eens proberen. Met die andere kan ik wel onderlijn recht trekken, maar om er helemaal mee in te kleuren is die me te donker.
    Happiness is an inside job


  2. #223742
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Chillen in een welness hotel

  3. #223743
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wat hebben jullie met zn allen uitgevreten?[emoji33]

    Hoop voor je dat het allemaal meevalt.
    .
    Wij hebben zo’n groepchat op app echt al jaren. Ik geloof sinds 2014 ofzo. Zitten ook alleen maar allochtonen in alleen een Nederlands meisje. Opgegroeid met buitenlanders vandaar. Die groepchat veranderde al gauw in een groep waarin toetsen enzo gegooid werden. Eerst alleen na een toets direct alles wat je nog weet uittypen voor mensen die in een ander klas zaten. Daarna maakten mensen foto’s van die toetsen te maken had je veel meer aan. En zo ging t jaren. Soms lukte dit ook door de leraren. Die van natuurkunde was zo lui dat hij havo, die voorliepen, zelfde toets gaf als wij en ze daarna terug gaf plus juiste uitwerkingen er nog bij terwijl wij ze nog moesten maken. Die toetsen werden ook in die groep gegooid. En vorige week was biologieleraar helemaal in de war. Kwam die dinsdag met toets aanzetten terwijl wij m pas vrijdag zouden hebben. Hij liet ze op zn bureau en halverwege les koffie gaan halen. Echt dom natuurlijk wordt er dan eentje gestolen. Vandaag na toets Frans een jongen maakte er foto’s van voor zn vriend die er niet was. Zo’n NLer heeft m gezien en meteen naar lerares gerend natuurlijk. Zij meteen schreeuwen fouad hier met die telefoon. Hij nog snel vergrendelen kwam er een discussie van geef die telefoon en je code, wat hij natuurlijk niet heeft gedaan. Kwam afdelingsleider erbij zegt die NLer ja ze hebben groepchat waar dit vaker gebeurt dus zei die afddelingsleider goed fouad wil dus zn tell niet geven dan iemand anders van die groepchat. Kom op maak het niet erger dan het is als jullie gaan tegenwerken werkt t alleen in jullie nadeel. Liep ie alsmaar te lullen ja wat is dit nou voor gedrag en moeten jullie de toekomst voorstellen etc. Daarna begon hij te dreigen met van alles iedereen had door al zou je geven problemen worden erger want er is dan bewijs. Alsnog op een gegeven moment begon dat Nederlandse meisje die er ook in zit te huilen en gaf ze dr tell met code Ik had al gezegd ik zou haar er niet in doen maarja wie luistert er. Tfoe nog nooit zoveel mongolen bij elkaar gezien. De een moet zo nodig gaan verraden en wordt nu echt in elkaar geramd als we geschorst worden en de ander geeft vrijwillig bewijs gegeven waardoor wij juist nog meer in de problemen zitten. Tering Nederlanders echte mongolen. Komt erop neer mchit fiha. Haar tell is ingenomen en ze gaan m vast doorbekijken. Safi ze zullen al die toetsen zien er is nu bewijs voor fraude, er werd daar gegooid wanneer iedereen ging spijbelen ook dat nog en zo vaak werd er daar gelachen om leraren etc. Intimidatie kan er ook wel bij. Dit wordt echt wel dikke schorsing nu ik er zo over nadenk. Ik durf maandag niet naar school. Iedereen in de groepchat is fucked.

  4. #223744
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    De potlood van anastasia is heel mooi vind ik. Oogt natuurlijker. Maar ik ben ook tevreden met de gel hoor en verder gebruik ik soms die van Catrice.

    Ja hij is wel heel goed hoor.
    Catrice morgen halen dan! Ben benieuwd..
    Happiness is an inside job


  5. #223745
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    Chillen in een welness hotel

    Geniet er van! Bsa7tkoum
    Happiness is an inside job


  6. #223746
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    @Aruitgirl bsa7aa

  7. #223747
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Allah 3tiek sa7a lieve dames. Voor zover je kan genieten met een dreumes, die onderhand heel de kamer gemolesteerd heeft

  8. #223748
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    .

    Wel erg hoor.
    Niemand moest geven. Ze hadden echt nisk kunnen doen zonder bewijs.

    Ik wou zeggen laat degene die de groepsapp heeft aangemaakt heel de app verwijderen, maar het is geen topic
    Happiness is an inside job


  9. #223749
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wel erg hoor.
    Niemand moest geven. Ze hadden echt nisk kunnen doen zonder bewijs.

    Ik wou zeggen laat degene die de groepsapp heeft aangemaakt heel de app verwijderen, maar het is geen topic
    Ja daarom. Wat bezielde haar

    Nee er is echt niks meer aan te doen. Mensen wilden snel uit die groep maar je krijgt gewoon melding wie uit de groep is gegaan en iedereen heeft iets gezegd of gestuurd dus heeft weinig zin. Wollah ik doe er nu wel luchtig over maar vanbinnen.. Ik wil echt niet maandag naar school

    Las trouwens dat je ergens zei van meisjesnamen zijn moeilijk ofzo. Ik vind juist van niet joh. Er zijn meer leuke namen voor meisjes dan jongens hoor haha

  10. #223750
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Ja daarom. Wat bezielde haar

    Nee er is echt niks meer aan te doen. Mensen wilden snel uit die groep maar je krijgt gewoon melding wie uit de groep is gegaan en iedereen heeft iets gezegd of gestuurd dus heeft weinig zin. Wollah ik doe er nu wel luchtig over maar vanbinnen.. Ik wil echt niet maandag naar school

    Las trouwens dat je ergens zei van meisjesnamen zijn moeilijk ofzo. Ik vind juist van niet joh. Er zijn meer leuke namen voor meisjes dan jongens hoor haha

    Ja uit de groep is niet genoeg, want zie je als nog en gesprek blijft. Jammer zeg!
    Ben benieuwd hoe dit afloopt..

    Ja ik vind meisjes juist wel moeilijk of alles is al bezet.
    Happiness is an inside job


  11. #223751
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Plaats een foto van wat...

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja uit de groep is niet genoeg, want zie je als nog en gesprek blijft. Jammer zeg!
    Ben benieuwd hoe dit afloopt..

    Ja ik vind meisjes juist wel moeilijk of alles is al bezet.
    Ik hoop maar dat ik dit na kan vertellen
    Pff jaren gaat t goed en dan opeens Ik vraag me ook af wat ze hieraan willen doen. 50 man is best veel je zou meer gaan twijfelen aan de school zelf.

    Ja hier ook heel veel namen bezet maar die zou ik zelf toch nooit kiezen. De namen die ik wel echt mooi vind heeft nog niemand en denk niet dat iemand erop zal komen. Trouwens ik vind de naam Safae mooi bij jouw zoontjes naam passen

  12. #223752
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013



    uitwaaien met me gezinnetje
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  13. #223753
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    Ah op die manier ik begrijp het.

    Nee wij zijn al 5 jaar getrouwd.
    Maar soms heb ik van die momenten dat ik m'n famillie heel erg mis.
    Ik heb zelf ook geen zussen. Helaas
    Wel schoonzussen maar is toch anders. En diegene die kids hebben zijn
    Daar druk mee. Mijn beste vriendin woont twee uur verderop.
    Kan mijzelf ook prima vermaken hoor maar toch heb je soms behoefte
    Om iets te gaan doen met vriendinnen. Maar die heb ik niet echt. Wonen te ver dus zijn uit elkaar gegroeid.
    Je hebt ook nog geen kinderen neem ik aan? Dan is het inderdaad soms saai als je ver van je familie vandaan woont.
    Maar gelukkig is er de app/snap haha.
    Ik denk dat het gaat veranderen met kinderen, dat worden je beste vrienden insha Allah

    Een gelukkig leven is een waarin je kunt leven met jezelf.
    the best things are free

  14. #223754
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    @praline: Allahumaa baarik wat moeten jullie blij zijn, na een zoon een dochter...Geniet ervan!

    @Beyou: Wat een verhaal zeg. Echt super erg, jullie zijn wel echt de klos, ben ik bang. Schorsen is nog het minst erge, stel je voor dat ze zeggen dat de gehaalde cijfers niet geldig zijn of zo. Moge Allah swt jullie bijstaan. Ameen. Hollanders bezwijken altijd veel sneller onder druk, Magharba die zijn daarin getraind van huis uit...nooit toegeven..Ik heb wel echt met je te doen. Dit wordt geen fijn weekend voor je. Inchallah khayr meid, wat komt dat komt, daar valt nu niets meer aan te veranderen.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  15. #223755
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam aleykum allemaal:-)

    Hoe is het hier? Heb niet alles teruggelezen..