1. #223801
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Ja daar ben ik het wel mee eens, beuou. Het is niet echt een leermoment voor je, als ik je zo lees. Ik was op de middelbare ook geen lieverdje en heb ook spiekbriefjes gebruikt bijvoorbeeld. Maar je moet je echt wel van bewust zijn dat dit fraude is en als je dit op de uni zou doen, dit echt de rest van je leven je gaat achtervolgen. Als de school jullie echt wil dwarsbomen, dan kunnen ze dit ook doorspelen aan de universiteiten waar jullie je voor willen aanmelden. Dus ik hoop echt dat je bewust bent van het feit dat dit echt fraude is en dat jullie op een leeftijd zijn en komen dat dit je kop kan kosten. Al snap ik ook dat jullie je genaaid voelen door dat meisje maar goed, die risico heb je altijd bij zoeits.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  2. #223802
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Lol. Jeugd van nu.

    BeYou, laat het een les zijn. Volgende keer dus niks aannemen, hoe verleidelijk ook.
    Naar de klote yek Maar (eerlijk) is wel doodlachen dit hahah. Anders zou t ook maar zo'n saaie boel zijn en zolang je je examens wel eerlijk maakt is er niks aan de hand vind ik.

    Laat ik eerst hier goed uitkomen dan praten we daar over haha. Ik durf maandag echt niet naar school te gaan man

  3. #223803
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Ja daar ben ik het wel mee eens, beuou. Het is niet echt een leermoment voor je, als ik je zo lees. Ik was op de middelbare ook geen lieverdje en heb ook spiekbriefjes gebruikt bijvoorbeeld. Maar je moet je echt wel van bewust zijn dat dit fraude is en als je dit op de uni zou doen, dit echt de rest van je leven je gaat achtervolgen. Als de school jullie echt wil dwarsbomen, dan kunnen ze dit ook doorspelen aan de universiteiten waar jullie je voor willen aanmelden. Dus ik hoop echt dat je bewust bent van het feit dat dit echt fraude is en dat jullie op een leeftijd zijn en komen dat dit je kop kan kosten. Al snap ik ook dat jullie je genaaid voelen door dat meisje maar goed, die risico heb je altijd bij zoeits.
    Ja op de uni moet je dit sowieso niet flikken dat weet ik ook. Durf zelfs niks te doen bij schoolexamens hoor. Als t er echt op aan komt doe ik t wel op eigen kracht.
    Nee denk niet dat ze dit zouden doorspelen aan hun want zij zouden dan ook aansprakelijk zijn want eerlijk het is ook gewoon echt slecht georganiseerd allemaal en regelmatig was t hun schuld zoals met die natuurkundeleraar. Ze zijn wel van dit blijft je alleen achtervolgen tot je klaar bent met deze school.

  4. #223804
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Hoe vaak moet ik nog herhalen dat als je je examens wel zelf haalt die proefwerken eigenlijk niet boeien. Je diploma is niet gebaseerd op die toetsen hoor.


    Ja zeker medelijden. Die varken heeft zelf ook van zn soortgenoot toetsen gekregen. Alsof hij heilig is Dit was echt puur om vies te doen. En die msgota speelt nu wel slachtoffer, waar ik me echt aan irriteer, terwijl ze zelf in die groep wilde? Niemand dwong haar lol. Vrijwillig deed ze mee en nu t erop aankomt doet ze alsof wij t allemaal hebben gedaan. Da's pas vies. Tering ik zei al geen NLers erin die naaien je toch wel op den duur.
    Alsnog lopen jullie de boel te frauderen. Ik zou er in elk geval niet trots op zijn. En als de proefwerken niet boeien dan kun je toch ook gewoon een 1 halen wat maakt het dan uit?

    Ja is wel heel vies van die jongen zeker als hij ook zo is. Maar als ik jou was zou ik dit soort dingen niet meer doen. Geloof me later ga je er spijt van krijgen. Liever alles zelf doen. En daarnaast moeten jullie je verantwoordelijkheid nemen ipv andere mensen de schuld te geven.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #223805
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Salaam aleikoem allen..

    ....bjoetie....sterkte...weten je ouders het al?

    Ik ga je alleen zeggen dat sommige leden wel een punt hebben wat 'stelen' betreft. Of je er nu wel of geen voordeel mee haalt....stelen blijft stelen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #223806
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Appelcake, Xaviera, Inoe en Asfoureh

    Ameen.. Heel lief jullie reacties
    Happiness is an inside job


  7. #223807
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013



    Aan het chillen met de chickies. Ze lopen alleen de hele tijd weg [emoji23]

  8. #223808
    ******

    Reacties
    1.743
    02-09-2009

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie


    Aan het chillen met de chickies. Ze lopen alleen de hele tijd weg [emoji23]
    zullen zeker smaken deze. Met couscous erbij natuurlijk


    Geen ondertekening vandaag

  9. #223809
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Appelcake, Xaviera, Inoe en Asfoureh

    Ameen.. Heel lief jullie reacties

    Graag gedaan hoor x

  10. #223810
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    ODK hahaha Zo schattig jij met je chickies.

  11. #223811
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door allogtoon Bekijk reactie
    zullen zeker smaken deze. Met couscous erbij natuurlijk
    Hahaha ik ging 2 andere grote kippen zoeken om foto voor je te maken maar ik kan ze nergens vinden. Die zijn al gereserveerd [emoji23] 1 voor een vrouw die binnenkort gaat bevallen en 1 voor laylatul qadr.

    Owh ik heb ze gevonden



    Kijk hoe hard die ene rent. Bijna een spagaat joh [emoji23]

  12. #223812
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Mirella Bekijk reactie
    ODK hahaha Zo schattig jij met je chickies.
    Hahaha mijn oma is pas schattig. Staat ze op in de ochtend. Zegt ze tegen me pak 2 stoelen dan gaan we naar de kippen kijken zitten we serieus te kijken hoe ze eten enzo hahaha

  13. #223813
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Ik voel me zo'n zwerverrrr
    We wilden koste wat t kost uitgaan vannacht
    Uiteindelijk twee jongens gefixt. Wat bleek ze hadden niet genoeg geld bij voor een club dus uiteindelijk geweest naar een lelijke kroeg. Vanuit daar hadden we andere jongens geregeld maar daarna was het te laat. 5 uur dus alles was al inmiddels gesloten. We hadden crashplek geregeld bij zo'n meisje maar zij had ons geflasht en uiteindelijk stonden we terecht op straat waar we uren lang op een bankje hebben gezeten.
    We hadden ook geen geld of wat dan ook bij dus uiteindelijk zwart gaan rijden met de metro naar station en daar hebben we de jongens opgebeld waarbij we teleurgesteld waren en als eerst waren wn toen heben se ons opgehaald en waren we naar hen huis gegaan wat geslapen en nu zijn we wakker en hopen we dat ze ons naar huis gaan brengen.
    Ik ben echt laag gezonken

  14. #223814
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Ik voel me zo'n zwerverrrr
    We wilden koste wat t kost uitgaan vannacht
    Uiteindelijk twee jongens gefixt. Wat bleek ze hadden niet genoeg geld bij voor een club dus uiteindelijk geweest naar een lelijke kroeg. Vanuit daar hadden we andere jongens geregeld maar daarna was het te laat. 5 uur dus alles was al inmiddels gesloten. We hadden crashplek geregeld bij zo'n meisje maar zij had ons geflasht en uiteindelijk stonden we terecht op straat waar we uren lang op een bankje hebben gezeten.
    We hadden ook geen geld of wat dan ook bij dus uiteindelijk zwart gaan rijden met de metro naar station en daar hebben we de jongens opgebeld waarbij we teleurgesteld waren en als eerst waren wn toen heben se ons opgehaald en waren we naar hen huis gegaan wat geslapen en nu zijn we wakker en hopen we dat ze ons naar huis gaan brengen.
    Ik ben echt laag gezonken
    Ah joh valt mee

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #223815
    ******

    Reacties
    1.743
    02-09-2009

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Ik voel me zo'n zwerverrrr
    We wilden koste wat t kost uitgaan vannacht
    Uiteindelijk twee jongens gefixt. Wat bleek ze hadden niet genoeg geld bij voor een club dus uiteindelijk geweest naar een lelijke kroeg. Vanuit daar hadden we andere jongens geregeld maar daarna was het te laat. 5 uur dus alles was al inmiddels gesloten. We hadden crashplek geregeld bij zo'n meisje maar zij had ons geflasht en uiteindelijk stonden we terecht op straat waar we uren lang op een bankje hebben gezeten.
    We hadden ook geen geld of wat dan ook bij dus uiteindelijk zwart gaan rijden met de metro naar station en daar hebben we de jongens opgebeld waarbij we teleurgesteld waren en als eerst waren wn toen heben se ons opgehaald en waren we naar hen huis gegaan wat geslapen en nu zijn we wakker en hopen we dat ze ons naar huis gaan brengen.
    Ik ben echt laag gezonken
    zelfkennis is goed. Nu stappen ondernemen om jezelf te verbeteren...


    Geen ondertekening vandaag