1. #223771
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Amien schat
    Ja wat ze dwars zit is dat ondanks we veel proefwerken gewoon krijgen zonder moeite we alsnog gemiddeld hoger halen voor schoolexamen(die we gewoon op eigen kracht maken) dan zij die echt alles op eigen kracht doen.
    Haar begrijp ik al helemaal niet. Zij zat er ook in dus ze is even goed de klos. En voor wat 3ad hij zei echt niks om bang te zijn. 'Ja er komen consequenties als jullie niet meewerken en ouders worden per direct op de hoogte gesteld' Dit zou toch sowieso allemaal gebeuren al zou je t braaf geven beter niks geven dan hebben ze geen bewijs en weten ze niet hoe erg t is lol.
    Lgheer insha Allah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #223772
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Juno, geweldig! Ik durf het bijna niet te zeggen maar het was echt alsof ik stiekem aan het oplossen was. Zo poef, weg. Er was een mama en een echtgenoot, een schoondochter en schoonzus, een dochter en zus. Maar geen ikke. Nu moet ik niet te vroeg juichen: is maar 1 dagje me-time geweest. Maar ik merk echt dat het heerlijk is om even gewoon ik te zijn.

    En natuurlijk spelen op alle fronten de zwangerschapshormonen mee. En de vermoeidheid vaste laag ijzer (dat straks inshallah over is) en slapeloze nachten. Maar gair..dit was heel fijn.

  3. #223773
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    En zo is dat helemaal Asfoureh. Weet niet wat me tegenhoudt telkens, maar idd... Iedereen verdient het om te kunnen opladen.
    De gedachte dat je kind(eren) geen seconde zonder je kunnen, dat houd je tegen. Maar tegendeel is waar..
    Absoluut hoor.

  4. #223774
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Beyou, wat een nare situatie. Echt genaaid om het zo maar te zeggen
    Inshallah lijkt het erger dan het is..of ja, de consequentie dan.
    Zwaaar genaaid. Hij zelf zal er ook niet al te best uitkomen, heeft de verkeerde genaaid.. De jongens zijn nu al helemaal bezig met hoe ze m gaan aanpakken. Lijkt net alsof ik op zo'n ghetto school zit lol
    InshaAllah

  5. #223775
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Ohwja dat ook nog ze hebben m idd Tfoe je komt er echt niet onderuit.

    Ja niet nu ik wil nog rustige avondje hebben. Ik vertel t ze morgenmiddag voordat bezoek komt. Als er mensen komen dan kunnen ze niet flippen pas als ze weg zijn. En tegen die tijd kunnen ze t beetje laten bezinken en zullen ze hopelijk niet al te boos zijn. Ik ben meer bang voor hun reactie dan wat de 'consequenties' zijn van school

    Nou die NLer had zn bek dicht moeten houden. Maar die zal nog zien. Nu ik zo denk is helemaal niet zielig laat ze maar zn gezicht verbouwen misschien dat hij t dan afleert lol.

    Tauwba voor wat? Dit is toch geen zonde iedereen heeft wel eens gespiekt
    Laat de boel maar even bezinken. Mijn raad is 'aanvaard altijd de consequenties van je daden/acties' opdat je ervan zult leren inshaAllah.
    Ik las dat het niet gold voor de toetsen die meetellen, alleen het gaat ook om het vertrouwen. Probeer wanneer het dalijk zover komt dat vertrouwen terug te winnen van school en ga vooral geen grote mond opzetten dalijk van ja dit zus zo. Slikken die hap en je verontschuldigen. Ga ajb vooral geen klasgenoten in ellaar timmeren want dan zijn jullie nog verder van huis.
    Of het nou die klasgenoot of een van de docenten was, jullie zijn degenen die fout zaten.

    Spieken is wat anders als een groepsapp maken om (gestolen) toetsen door te spelen. Dat is gewoon fraude.
    Ik zeg het tegen jou precies zoals ik het tegen een naaste/geliefde zou zeggen. Ik wil je niet omlaag halen of iets, ik hoop alleen dat je ervan zult leren inshaAllah

  6. #223776
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Wat erg beyoutiful. Maar de school is zo te lezen ook erg nalatig geweest. Als zij niet op die manier te werk gingen konden jullie nooit die toetsen zo makkelijk in handen krijgen.

    Hopelijk zal het geen schorsing worden. Ghair in sha Allah.

  7. #223777
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ik lig op zo een hard matras dat ik niet eens op mijn buik kan liggen

  8. #223778
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    @Pralien mabrouk dochtertje, ben oprecht blij voor je. Dacht aan een jongetje maar zo zie je maar subhanallah. Jongetje en meisje tbarkellah. Heel leuk! <3

  9. #223779
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Beyoutiful heel erg! Hopelijk hebben jullie er allen lering uit getrokken en mogen jullie een kans krijgen.

  10. #223780
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Laat de boel maar even bezinken. Mijn raad is 'aanvaard altijd de consequenties van je daden/acties' opdat je ervan zult leren inshaAllah.
    Ik las dat het niet gold voor de toetsen die meetellen, alleen het gaat ook om het vertrouwen. Probeer wanneer het dalijk zover komt dat vertrouwen terug te winnen van school en ga vooral geen grote mond opzetten dalijk van ja dit zus zo. Slikken die hap en je verontschuldigen. Ga ajb vooral geen klasgenoten in ellaar timmeren want dan zijn jullie nog verder van huis.
    Of het nou die klasgenoot of een van de docenten was, jullie zijn degenen die fout zaten.

    Spieken is wat anders als een groepsapp maken om (gestolen) toetsen door te spelen. Dat is gewoon fraude.
    Ik zeg het tegen jou precies zoals ik het tegen een naaste/geliefde zou zeggen. Ik wil je niet omlaag halen of iets, ik hoop alleen dat je ervan zult leren inshaAllah
    Ewa safi vertrouwen. Die zullen ze echt niet meer hebben wat je ook doet. En slijmen zit niet in mijn aard Ik zit daar alleen voor die dilpoma niet om besties te worden met die honden lol.
    Nee niks slikken. Zoals odk zei ze waren ook erg nalatig. Dat komt ervan als je debielen voor de klas zet is hun schuld. Ze3ma goede school maar niks is minder waar. Die leraren kunnen niet plannen. We doen over elk hoofdstuk ong. 5 a 6 weken. Opeens laatste hoofsstuk van alle vakken in minder dan twee weken doen omdat de examens er aan komen. Ja sorry maar dit kan je echt niet maken. Alleen al wiskunde ben je dagen zoet mee. 1 opgave is al 2 kantjes kun je nagaan hoeveel 84 opgaves wel niet is.. Maarja is examenvak dus belangrijk om te maken en als ik tijd kan winnen door bijv. Al de toets te hebben van een makkelijker vak als Frans of Engels tja dan doe ik dat. Ik ben toch geen robot en heb ook een leven. Ze zoeken t maar uit. Ik zal zeker zeggen kijk maar eerst naar de leraren en de kwaliteit van de school zelf voor u ons komt aanspreken. Wel zielig voor die natuurkundeleraar hij zit denk ik nu ook in de problemen. Maarja liever hij dan ik al wordt ie ontslagen vindt vast binnen no time een andere baan. Zo gaat t met de autochtonen.

    Ik ga niemand in elkaar timmeren maar daar heb ik niet veel over te zeggen. Er zijn al afgespraken gemaakt niemand kan ze van gedachte laten veranderen.

    Komt uitiendelijk op t zelfde neer. En als er toch al foto's zijn van die toetsen kun je er net zo goed gebruik van maken.
    Ja weet ik, ik begrijp je ook wel hoor maar ik zie t toch anders.

  11. #223781
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Ewa safi vertrouwen. Die zullen ze echt niet meer hebben wat je ook doet. En slijmen zit niet in mijn aard Ik zit daar alleen voor die dilpoma niet om besties te worden met die honden lol.
    Nee niks slikken. Zoals odk zei ze waren ook erg nalatig. Dat komt ervan als je debielen voor de klas zet is hun schuld. Ze3ma goede school maar niks is minder waar. Die leraren kunnen niet plannen. We doen over elk hoofdstuk ong. 5 a 6 weken. Opeens laatste hoofsstuk van alle vakken in minder dan twee weken doen omdat de examens er aan komen. Ja sorry maar dit kan je echt niet maken. Alleen al wiskunde ben je dagen zoet mee. 1 opgave is al 2 kantjes kun je nagaan hoeveel 84 opgaves wel niet is.. Maarja is examenvak dus belangrijk om te maken en als ik tijd kan winnen door bijv. Al de toets te hebben van een makkelijker vak als Frans of Engels tja dan doe ik dat. Ik ben toch geen robot en heb ook een leven. Ze zoeken t maar uit. Ik zal zeker zeggen kijk maar eerst naar de leraren en de kwaliteit van de school zelf voor u ons komt aanspreken. Wel zielig voor die natuurkundeleraar hij zit denk ik nu ook in de problemen. Maarja liever hij dan ik al wordt ie ontslagen vindt vast binnen no time een andere baan. Zo gaat t met de autochtonen.

    Ik ga niemand in elkaar timmeren maar daar heb ik niet veel over te zeggen. Er zijn al afgespraken gemaakt niemand kan ze van gedachte laten veranderen.

    Komt uitiendelijk op t zelfde neer. En als er toch al foto's zijn van die toetsen kun je er net zo goed gebruik van maken.
    Ja weet ik, ik begrijp je ook wel hoor maar ik zie t toch anders.
    Hebben jullie antwoorden gekregen van een docent of heb ik het verkeerd begrepen?

  12. #223782
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Tapatalk werkt al maanden niet bij mij!

  13. #223783
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Wat erg beyoutiful. Maar de school is zo te lezen ook erg nalatig geweest. Als zij niet op die manier te werk gingen konden jullie nooit die toetsen zo makkelijk in handen krijgen.

    Hopelijk zal het geen schorsing worden. Ghair in sha Allah.
    Ja vind ik ook. Ze hebben ook van alles geprobeerd maar we waren ze altijd net iets te slim af Ons bijv zelfde dag toets laten maken, maar er zat altijd genoeg tijd tussen om antwoorden door te spelen. En toen er andere versies kwamen werd t soms toch maar op eigen kracht en andere keer schijt en m gewoon stelen uit zn tas als leraar afgeleid is Maar dit is echt maar paar keer gebeurd.

    Wat doen ze trouwens bij een schorsing? Weet alleen dat je geen lessen mag volgen. Moet je dan thuisblijven? Dan vind ik t ni eens zo erg schors me maar een week lekker weekje vrij joh Al die aantekeningen gaan toch weg als ik hier klaar ben het is niet dat ze mee gaan naar de uni ofzo dusja boeien haha.

    Ik zal je zo terug pm'en ja

  14. #223784
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Beyoutiful heel erg! Hopelijk hebben jullie er allen lering uit getrokken en mogen jullie een kans krijgen.
    Lering zeker. NLers zijn onbetrouwbare honden.

  15. #223785
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    Hebben jullie antwoorden gekregen van een docent of heb ik het verkeerd begrepen?
    .
    Indirect wel ja Hij geeft zowel havo als vwo les. Havo liep voor en kregen dus eerder toetsen. Hij was erg snel
    met nakijken meestal volgende les al cijfers. Wat hij doet zodat je van je toets leert is toets teruggeven met jouw uitwerkingen plus stencil met echt de correcte uitwerkingen van hem. Ze mochten t meenemen naar huis Terwijl hij ons zelfde toets zou geven. Dan vraag je er toch gewoon om Kon niet bedenken dat we weliswaar verschillen van niveau maar echt wel connecties hebben. Ik ging stuk eerste keer. Toen ze zeiden we hebben toets dacht ik we zouden anders krijgen maar toch wilde ik m om te oefenen. Daar aangekomen bleek t precies t zelfde te zijn lol. Heerlijk was dat. 2 jaar lang hiermee gedaan hahah.