1. #221896
    MVC Lid

    Reacties
    146
    20-05-2005

    Salaam alaikoem OnderDekoffer,ik zou graag willen weten waar jij je abayaat laat maken. Ik ben al zolang op zoek naar iemand. Dankjewel alvast!

  2. #221897
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Wat heb ik toch de laatste tijd. Ben zo moe de hele dag door terwijl ik niks doe. Vandaag hele dag geslapen en in bed gelegen ipv te gaan leren voor mn examens Ik heb er echt de energie niet voor terwijl ik al bijna een week loop te chillen? Zou haast denken dat ik een vermoeidheidsziekte heb ofzo

  3. #221898
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Misschien wel, maar ik denk meer omdat ik geen voldoening meer echt haal uit mn werk en elke keer toch hetzelde.

    Boos op een nieuwe collega. Ik vind fit heel erg en hoewel ze het vast niet zo zal bedoelen, soms krijg je gewoon het gevoel van ze willen hier mij 2erangsburger doen voelen, als het niet al zo ver krijgen is.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Zou je iets anders willen doen dan?
    Denk dat ze daar in BE zelfs een tikkeltje erger zijn dan in nl, zul je altijd wel blijven houden.. Wlad l7ram als je erbij gaat stilstaan.
    Allah sehel hlik.

  4. #221899
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Wat heb ik toch de laatste tijd. Ben zo moe de hele dag door terwijl ik niks doe. Vandaag hele dag geslapen en in bed gelegen ipv te gaan leren voor mn examens Ik heb er echt de energie niet voor terwijl ik al bijna een week loop te chillen? Zou haast denken dat ik een vermoeidheidsziekte heb ofzo
    Miss ben je even uitgeblust, die dingen merk je pas wanneer je even stilstaat.
    Rustig aan doen. Ghayr.

  5. #221900
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Wat heb ik toch de laatste tijd. Ben zo moe de hele dag door terwijl ik niks doe. Vandaag hele dag geslapen en in bed gelegen ipv te gaan leren voor mn examens Ik heb er echt de energie niet voor terwijl ik al bijna een week loop te chillen? Zou haast denken dat ik een vermoeidheidsziekte heb ofzo
    Heb ik ook last van. Sorry moet je nog appen, maar wallah heb iedereen zo'n beetje verwaarloosd. Mensen stalken omdat ze denken dat er wat is terwijl ik allewn maar moe ben en rust wil [emoji57]

    Hoe gaat t nu met je?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  6. #221901
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    @onderdekoffer!!!! Ik wil ook graag iets van contacrgevens van je naaister! Ik ben al zo lang op zoek en heb al zovaak een topic geopend. Maar nooit reacties gehad helaas.

    Koop je wel zelf je stof, of doet zij dat ook (heeft ze dat in huis/winkel)? Zou ideaal zijn als ik eenmaal een maat kan doorgeven en daarna alleen een kleur

  7. #221902
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Hahaha dahaktini, allah 3tik saha schat alhamdulilah schat het gaat hoe het gaat Hihi.
    Hoe is het met jou? Je had een zoontje toch ? Hoe is het met jouw kindje vandaag ook naar Koningsdag geweest?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Haha maar eerlijk, is toch zo?

    Alhamdulilah. Alhamdulilah is altijd beter dan slecht he [emoji5]

    Hier ook wel alhamdulilah op de extreme vermoeidheid na dan. Moet ff bijtanken ofzo.

    Nee ik heb een dochtertje haha. Ik dacht dat je dat wel wist. Ja we hebben ff een rondje gelopen, maar was echt alleen maar troep, troep en nog meer troep haha en heeeeeeeeeeeel veel magharba [emoji38]

    En jij? Xxx

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  8. #221903
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Olifantjeeeeeeeeeee, ik mis jouuuuuuuuuuuuuuu!!!!

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  9. #221904
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Haha @Dalilaah. Ben je in een droge bui? ahah
    Heb ik geen gelijk dan? [emoji38]

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  10. #221905
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Heb ik ook last van. Sorry moet je nog appen, maar wallah heb iedereen zo'n beetje verwaarloosd. Mensen stalken omdat ze denken dat er wat is terwijl ik allewn maar moe ben en rust wil [emoji57]

    Hoe gaat t nu met je?
    Allah 3awnek.

  11. #221906
    MVC Lid

    Reacties
    813
    19-12-2002

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Die waar ik laat naaien is echt goed. Nooit problemen met haar gehad en de abayat die ik bij haar laat naaien blijven echt lang mooi.

    Ik weet niet waar je woont maar ze woont in den haag. Ik kan je het nummer pmen als je wilt.
    Ik woon zelf in Utrecht dus te ver voor mij helaas. Baraka Allahoe feeki voor het aanbod

  12. #221907
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allah 3awnek.
    Ameen.
    Lief van je [emoji8]

    Hoe gaat t met jou en je dametjes?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  13. #221908
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Ameen.
    Lief van je [emoji8]

    Hoe gaat t met jou en je dametjes?
    Ameen.
    Gaat goed hamdulilah. Ze zijn goed ziek geweest afgelopen week. Nu wat beter hamdulilah.
    En hoe is met jouw dochter?

  14. #221909
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Wat heb je allemaal wel in huis?
    Gaan we wat voor je bedenken.
    Haha lief van je maar ik was al buiten om eten te halen. Maar zou sowieso echt niks kunnen maken hoor.



    Viel helaas erg tegen.

  15. #221910
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door lala-ahlam Bekijk reactie
    Salaam alaikoem OnderDekoffer,ik zou graag willen weten waar jij je abayaat laat maken. Ik ben al zolang op zoek naar iemand. Dankjewel alvast!
    Alaikom salam! Je ga je een Pm sturen.