+ Reageer
Pagina 14839 van 14839 EersteEerste ... 14789 14814 14829 14837 14838 14839
222.571 tot 222.580 van 222580
    MVC Lid

Reacties
    5.681
    21-05-2013

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Yw. Hij drinkt echt lekker weg en smaakt beetje naar hubba bubba gum (die roze).
    Turks restaurant, niks bijzonders gewoon ff eruit.
    Haha ga koken jij.
    Haha heb niet veel in huis en winkels zijn gesloten, anders had ik wel wat gemaakt.

MVC Lid

Reacties
    10.987
    02-11-2003

Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ja hoor!
    Hoe is het om een stiefvader te hebben? Is hij allang in jullie leven? Heb je halfzusjes of broertjes? Ik denk het wel want ik lees weleens over broertje.

Als je niet wenst te antwoorden, begrijp ik dat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

Smile.

Reacties
    9.816
    07-05-2014

Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Werken werken...boos worden...miserie aanhoren en dan joepieee de kleine gaan halen.

Ik begrijp je gevoel wel, toch denk ik ook altijd dat werken juist een toegevoegde waarde heeft op veel punten.
    Het gaat gewoon om die juiste balans, ik denk dat jij die nog moet vinden voor jezelf. Je bent iig een mooi vb voor je zoontje.
    Boos? Hlas.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

Smile.

Reacties
    9.816
    07-05-2014

Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Haha heb niet veel in huis en winkels zijn gesloten, anders had ik wel wat gemaakt.
    Wat heb je allemaal wel in huis?
    Gaan we wat voor je bedenken.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    10.987
    02-11-2003

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik begrijp je gevoel wel, toch denk ik ook altijd dat werken juist een toegevoegde waarde heeft op veel punten.
    Het gaat gewoon om die juiste balans, ik denk dat jij die nog moet vinden voor jezelf. Je bent iig een mooi vb voor je zoontje.
    Boos? Hlas.
    Misschien wel, maar ik denk meer omdat ik geen voldoening meer echt haal uit mn werk en elke keer toch hetzelde.

Boos op een nieuwe collega. Ik vind fit heel erg en hoewel ze het vast niet zo zal bedoelen, soms krijg je gewoon het gevoel van ze willen hier mij 2erangsburger doen voelen, als het niet al zo ver krijgen is.

Wees genadevol

MVC Lid

Reacties
    105
    20-05-2005

Salaam alaikoem OnderDekoffer,ik zou graag willen weten waar jij je abayaat laat maken. Ik ben al zolang op zoek naar iemand. Dankjewel alvast!

Teker3est♡

Reacties
    8.630
    12-03-2016

Wat heb ik toch de laatste tijd. Ben zo moe de hele dag door terwijl ik niks doe. Vandaag hele dag geslapen en in bed gelegen ipv te gaan leren voor mn examens Ik heb er echt de energie niet voor terwijl ik al bijna een week loop te chillen? Zou haast denken dat ik een vermoeidheidsziekte heb ofzo

Hope is the only thing
    stronger than fear.

Smile.

Reacties
    9.816
    07-05-2014

Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Misschien wel, maar ik denk meer omdat ik geen voldoening meer echt haal uit mn werk en elke keer toch hetzelde.

Boos op een nieuwe collega. Ik vind fit heel erg en hoewel ze het vast niet zo zal bedoelen, soms krijg je gewoon het gevoel van ze willen hier mij 2erangsburger doen voelen, als het niet al zo ver krijgen is.

Zou je iets anders willen doen dan?
    Denk dat ze daar in BE zelfs een tikkeltje erger zijn dan in nl, zul je altijd wel blijven houden.. Wlad l7ram als je erbij gaat stilstaan.
    Allah sehel hlik.

Smile.

Reacties
    9.816
    07-05-2014

Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Wat heb ik toch de laatste tijd. Ben zo moe de hele dag door terwijl ik niks doe. Vandaag hele dag geslapen en in bed gelegen ipv te gaan leren voor mn examens Ik heb er echt de energie niet voor terwijl ik al bijna een week loop te chillen? Zou haast denken dat ik een vermoeidheidsziekte heb ofzo
    Miss ben je even uitgeblust, die dingen merk je pas wanneer je even stilstaat.
    Rustig aan doen. Ghayr.

Live, Laugh, Love♡

Reacties
    21.237
    01-07-2013

Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Heb ik ook last van. Sorry moet je nog appen, maar wallah heb iedereen zo'n beetje verwaarloosd. Mensen stalken omdat ze denken dat er wat is terwijl ik allewn maar moe ben en rust wil [emoji57]

Hoe gaat t nu met je?

It's not how big the house is, it's how happy the home is...