+ Reageer
Pagina 15458 van 15458 EersteEerste ... 15408 15433 15448 15456 15457 15458
231.856 tot 231.860 van 231860
    nooit geweest

Reacties
    22.007
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Weet jij het adres van die kayseria Bouhout in Drissia. Kwam daar vroeger zo vaak, maar ik weet de weg nie meer [emoji87]

Lang leve google maps, maar weet t adres niet. Met googlen kom ik er ook nie uit.
    Nou gewoon.
    Het zit aan de straat met alle stoffenwinkels etc etc. Aan het eind als het bijna fatima zohra is. En het staat er in koeieletters op....bouhout. Ben je bijna in mn wijk. [emoji4]

De straat heet Tariq ben Ziyad.

Succes!!

Wat ga je daar doen?[emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

Live, Laugh, Love♡

Reacties
    21.399
    01-07-2013

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nou gewoon.
    Het zit aan de straat met alle stoffenwinkels etc etc. Aan het eind als het bijna fatima zohra is. En het staat er in koeieletters op....bouhout. Ben je bijna in mn wijk. [emoji4]

De straat heet Tariq ben Ziyad.

Succes!!

Wat ga je daar doen?[emoji4]
    Ja eenmaal in die straat dan weet ik t wel, maar moest dus de straatnaam weten. Thank you so much![emoji8] [emoji8]

Ga op zoek naar een jurk.
    Gewoon kant en klaar, heb geen geduld en zin om iets te laten maken.

Gaat alles ok met je?

Hoe heet jouw wijk?

It's not how big the house is, it's how happy the home is...

DroomSter

Reacties
    5.929
    25-07-2012

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ik heb in week 36, 37 en 38 van mijn zwangerschap elke week een feestje (sadaka, henna en bruiloft en bruiloft) maar ik vind dat wel erg ver in mijn zwangerschap. Ook al voel ik me nog goed, beetje raar of eng gevoel met mijn dikke buil daar zo te lopen wetend dat eigenlijk de baby elk moment mag komen. Of zit dat in mijn hoofd? Dames hier die tot het einde 'doorfeestte'?
    Ben de laatste weken ook niet gegaan naar feesten. Het was gewoon zwaar en oncomfortabel voor mij. En niet zozeer dat ik bang was dat de bevalling zou beginnen. Hele tijd op zo een rotstoel zitten.. opgezwollen voeten.. bekkenpijn naaahh liever chillen op de bank.

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

nooit geweest

Reacties
    22.007
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Ja eenmaal in die straat dan weet ik t wel, maar moest dus de straatnaam weten. Thank you so much![emoji8] [emoji8]

Ga op zoek naar een jurk.
    Gewoon kant en klaar, heb geen geduld en zin om iets te laten maken.

Gaat alles ok met je?

Hoe heet jouw wijk?
    Ok..boven heb je die winkeltjes idd. Nou succes. Voor naaiwerk moet je ook maar geduld hebben tenzij je een goede betrouwbare hebt.

Hier alles zn gangetje hamdoulilah. Wacht nog steeds op datum voor ingreep, denk dat ik ze zelf maandag maar bel. [emoji37]

Wij zitten officieel nog in bni makada...houmat bouhout. Iets boven het kantoor van Amendis.
    Dat zei ik altijd tegen taxichauffeurs...breng me naar Amendis. [emoji1]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

Freyaa

Reacties
    4.864
    15-08-2008

Ameen dames

Zie elke x van die kapot vieze filmpjes op fb puisten en weet ik t allemaal die uitgeknepen worden, walgelijk ik scrol snel door maar alsnog vang ik een glimp op kots