1. #217876
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Ik ben nog echt moe man mn ogen vallen hier bijna dicht
    Goeeeeeedemorgen!

    Ik ben al vanaf 6 uur aan het stuiteren terwijl ik nu pas uit huis ga. Van alles gedaan thuis in de tussentijd.

    Ben je laat gaan slapen?

  2. #217877
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Goedemorgen. Mini me is met van alles en nog wat bezig..

    Ik heb trek maar weet niet wat (gezond) te eten

    En nu komen de teletubbies jeeej

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Tbarkellah.
    Ben je al met potje bezig? Wat goed zeg.
    Ik heb er echt nog geen zin. Hij staat op het toilet boven en soms gebeurt er wat.... Maar ik vind het vreselijk dat zindelijk maken...

    Ik neem zo wat griekse yoghurt met lijnzaadolie en avocado en geweekte havermout. En koffie. [emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #217878
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hamdulilah.
    Soms lijkt het alsof ze erop geprogrameerd zijn ofzo. "hoe kan ik mama het beste vervelen"
    Niet toegeven, heb je goed gedaan.
    Hier kwam ze net ook giechelend en quasi verlegen vragen om een ijsje, want ze weet dat ze die niet krijgt, dus dan maar alle charmes in de strijd gooien.
    "Hihi asjebliehieft?"

    Ik vind het binnen ook frisser als buiten, fijn dat je behda niet de deur uit hoeft dan.

    Monkeytown is leuk!
    Heb ze net gebeld. Echt ideaal...met begeleiders en alles tot in de puntjes verzorgd...kinderfeestjes zijn echt niks voor mij, gelukkig komt mn zusje me helpen. Man weigert pertinent.

    Ik geef niet toe...ook niet buiten of in de winkel. En alle zeikerds die denken dat het met opvoeden te maken heeft gun ik allemaal een kindje met een stevig temperament.
    Waar ze overigens later in het leven veel aan kan hebben. Als ik dat dan maar wel in goede banen leid.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #217879
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Tbarkellah.
    Ben je al met potje bezig? Wat goed zeg.
    Ik heb er echt nog geen zin. Hij staat op het toilet boven en soms gebeurt er wat.... Maar ik vind het vreselijk dat zindelijk maken...

    Ik neem zo wat griekse yoghurt met lijnzaadolie en avocado en geweekte havermout. En koffie. [emoji4]
    Allahi baarik feeki

    Mwah niet actief hoor! Maar een beetje aan laten wennen. Ze wil er ook echt (zonder luier) op zitten of op de wc. Maar echt plassen doet ze nog niet. Wil met 2 vd zomer echt actief aan de slag, denk dat ze er dan wel klaar voor is. Ik kan juist niet wachten tot ik vd luiers af ben!

    Maar goed bij Jalil ging het makkelijk, eerst met 2 was niks en met 2,5 had hij het zo door zonder gedoe. Dus we zullen zien..

    Lekker heb geen yoghurt meer in huis

  5. #217880
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Goedemorgen. Mini me is met van alles en nog wat bezig..

    Ik heb trek maar weet niet wat (gezond) te eten

    En nu komen de teletubbies jeeej

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Goedemorgen
    Griekse yoghurt met fruit en noten? Blijft mijn favoriet.
    Knap dat ze al bezig is met zindelijk worden, mijne is er wel al een tijdje aan toe maar zie er zelf tegenop.
    Dat haar allahuma baarik, zo mooi.

  6. #217881
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Wie heeft hier krullend haar en heeft een keratinebehandeling laten doen?

    Ik wil het wel doen maar ik wil niet van mijn krullen af... En ben bang dat mijn krullen dan niet meer zullen worden zoals ze nu zijn.

    Wat zijn jullie ervaringen? Werd je haar er voller/langer van?

  7. #217882
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Heb ze net gebeld. Echt ideaal...met begeleiders en alles tot in de puntjes verzorgd...kinderfeestjes zijn echt niks voor mij, gelukkig komt mn zusje me helpen. Man weigert pertinent.

    Ik geef niet toe...ook niet buiten of in de winkel. En alle zeikers die denken die het met opvoeden heeft gun ik allemaal een kindje met een stevig temperament.
    Waar ze overigens later in het leven veel aan kan hebben. Als ik dat dan maar wel in goede banen leid.
    Fijn dat het dan meteen allemaal geregeld is. Haha waarom weigert hij dan?
    Eens dat kinderen met pit later veel profijt daarvan hebben. Mijn jongste ook, en subhanAllah om haar maak ik mij veel minder druk als haar zus bv, die is het tegenovergestelde en juist veel te lief en zachtaardig.
    Laat ze lekker zeiken, zolang ze ze zelf niet hebben is het makkelijk praten, heeft idd met karakter te maken.

    Tegenwoordig laat ik haar aan het begin van de winkel iets uitkiezen en mag ze dat zelf vasthouden, dan is ze wel zoet, daarvoor ook vaak zat de tent op zen kop gezet, mensen kijken en staren meestal alleen omdat zij zich dan even beter kunnen voelen.

  8. #217883
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Goedemorgen
    Griekse yoghurt met fruit en noten? Blijft mijn favoriet.
    Knap dat ze al bezig is met zindelijk worden, mijne is er wel al een tijdje aan toe maar zie er zelf tegenop.
    Dat haar allahuma baarik, zo mooi.
    Yoghurt is op heb wel ei maar eigenlijk nog geen zin in
    Ja niet actief hoor maar wel laten wennen. Ik kijk er juist naar uit
    Ameen! Groeit ook als kool ze kan nu al echt een goede staart zonder dat er plukken uitvallen. Vind de staartjes zo schattig altijd. Hoe oud is de jongste nu dan, ook rond 2,5 toch of niet?

  9. #217884
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Wie heeft hier krullend haar en heeft een keratinebehandeling laten doen?

    Ik wil het wel doen maar ik wil niet van mijn krullen af... En ben bang dat mijn krullen dan niet meer zullen worden zoals ze nu zijn.

    Wat zijn jullie ervaringen? Werd je haar er voller/langer van?
    Ik dacht ook aan een keratinebehandeling maar ben bang dat mn haar echt beschadigd wordt.. Heb zelf slag haar, geen krullen.

    Een meid die ik ken had t gedaan en ze had ook krullend haar, haar krullen werden inderdaad anders dan dat ze daarvoor waren. Maar na een tijdje werden ze weer wel als de oude.

  10. #217885
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Ik dacht ook aan een keratinebehandeling maar ben bang dat mn haar echt beschadigd wordt.. Heb zelf slag haar, geen krullen.

    Een meid die ik ken had t gedaan en ze had ook krullend haar, haar krullen werden inderdaad anders dan dat ze daarvoor waren. Maar na een tijdje werden ze weer wel als de oude.
    Ja je moet wel de natuurlijke doen dan.

    Mijn tante was net erover aan het vertellen en ze is heel positief. Zij heeft ook krullen maar ze föhn haar haar altijd. Ze wilt geen krullen meer. Dus dan snap ik dat ze positief is.

    Maar ik wil echt niet dat mijn krullen anders worden... Dus dan houdt het toch op denk ik.

  11. #217886
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Goedemorgen!

    @juno, ik moet lachen om je verhalen. Herkenbaar. Hier ook sbahlilah: ik wil chocolaaaa.
    Voornamelijk die choco paaseitjes.
    Mevr is inmiddels groot geworden en kan nu bijna overal bij. Moet nu echt opletten, ze komt steeds met wat nieuws aan. Andere moeders moeten op een dreumes letten met keukenkastjes, ik had daar nooit last van. Maar mijn temerah begint nu [emoji12]

    Zo ff naar huisarts met haar. Loopoor, maar ze heeft buisjes. Ff kijken of druppels nodig zijn.

    Monkeytown is een goede oplossing toch? Bijna geen omkijken naar en makkelijk

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  12. #217887
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Yoghurt is op heb wel ei maar eigenlijk nog geen zin in
    Ja niet actief hoor maar wel laten wennen. Ik kijk er juist naar uit
    Ameen! Groeit ook als kool ze kan nu al echt een goede staart zonder dat er plukken uitvallen. Vind de staartjes zo schattig altijd. Hoe oud is de jongste nu dan, ook rond 2,5 toch of niet?
    Gekookt eitje is ook lekker, of een omelet?
    Ik doe soms omelet maken met bladspinazie en cottage cheese erdoorheen, weet je hoe lekker, plus eiwitten bommetje.
    Haha ja ik wil ook wel af van die luiers, dat is het niet. Maar het zijn die onvermijdelijke ongelukjes.
    TbarkAllah, ik wou dat ik er staartjes en vlechtjes in mocht maken. Ze draagt haar haren al dik twee maanden non stop los. Zodra ze een elastiekje ziet gilt ze de hele boel bij elkaar. Het hangt nu ook steeds in haar gezicht, maar alsnog geeft ze niet op

    Ze wordt bijna drie alweer, gaat hard allahuma baarik.

  13. #217888
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Sbah elkhair dames
    Nu in toch lees over zindelijkheid hoe pakken jullie dat aan. Heb wel een wc verkleiner gekocht en af en toe zet ik hem er op. En dan komt er natuurlijk niks. Waarbij hij aan geeft dat zijn pipi kapot is Hihi ... maar zou niet weten hoe ik actief moet gaan trainen met hem?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #217889
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Plaats een foto van wat...

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ja je moet wel de natuurlijke doen dan.

    Mijn tante was net erover aan het vertellen en ze is heel positief. Zij heeft ook krullen maar ze föhn haar haar altijd. Ze wilt geen krullen meer. Dus dan snap ik dat ze positief is.

    Maar ik wil echt niet dat mijn krullen anders worden... Dus dan houdt het toch op denk ik.
    Ja dat sowieso maar als nog blijf een risico. Ze zeggen allemaal ja die van ons is juist goed voor je haar bla bla. Maarja hoe weet je of dit echt zo is

    Als je blij bent met je krullen, moet je het zo laten voor je echt spijt gaat krijgen. Krullen zijn ook mooi hoor, heb je echt geluk mee. Had ik maar of echt stijl haar of echt krullen haha. Met slaghaar heb je echt niks, je zit er maar wat tussen in. Enige voordeel is dat t wel makkelijk haar is en stijlt/krult moeiteloos.

  15. #217890
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Fijn dat het dan meteen allemaal geregeld is. Haha waarom weigert hij dan?
    Eens dat kinderen met pit later veel profijt daarvan hebben. Mijn jongste ook, en subhanAllah om haar maak ik mij veel minder druk als haar zus bv, die is het tegenovergestelde en juist veel te lief en zachtaardig.
    Laat ze lekker zeiken, zolang ze ze zelf niet hebben is het makkelijk praten, heeft idd met karakter te maken.

    Tegenwoordig laat ik haar aan het begin van de winkel iets uitkiezen en mag ze dat zelf vasthouden, dan is ze wel zoet, daarvoor ook vaak zat de tent op zen kop gezet, mensen kijken en staren meestal alleen omdat zij zich dan even beter kunnen voelen.
    Hij ziet een feest met 10 kindjes niet zitten. [emoji57] Maar denk dat als hij er eenmaal is best leuk vindt.

    Ik herken dat wel. Mn jongste is oo wat zachter...maar door mini laat ze zich het kaas niet van het brood eten.
    Zw komen ook voor elkaar op bij mij of zoals laatst bij de ha. Kleine had armpje uit de kom gehad. Ha wilde haar armpje pakken...gilt de oudste neeeee niet doen zo heeft ze pijn. Had de ha wel lol om gelukkig.

    Ja dat is wel een goede tip...ik doe het wel eens wat later bij het boodschappen doen.

    Achja..net als mensen die zuchten en steunen in het vliegtuig als een kindje huilt...sommige moeders raken dan nog meee gestresst. Ik heb wel eens gezegd dat ze dan beter hun privejet hadden moeten nemen. Die van mij hebben gelukkig de grootste lol in het vliegtuig.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran