1. #234826
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Sba7 el gheer beste juno.

    Vergeet die afspraak niet he...op tijd gaan rijden...100% kans dat er minstens 1 brug open staat.

    Asfoureh....ik draag vandaag dan eindelijk mn broek met gympies.



    Fijne dag.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #234827
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ok...moet naar kno...heb weer een loopoor en sofradex helpt niet veel meer.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #234828
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Nee dr was wel wat meer aan de hand.
    Zit nu bij de apotheek van zh want mag aan de antibiotica. Nog meer oordruppels en een neusspray.
    Nou ga maar zitten want dit gaat even duren...[emoji33]

    Komt een meneer aangereden en knikt naar me en wenst me goedemorgen. Hij heeft maar een been...is denk ik net ontslagen...heeft bandje nog om de pols...hij is zo vrolijk...lhamdoelilah 3ala ***** 7al.

    Ok we mogen een tijdje wachten, want "dit gaat wel even duren".
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #234829
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Ik twijfel heel erg over of ik koekjes ga bakken of niet. Zou ik die dit weekend al kunnen bakken? Heb eigenlijk liever verse koekjes, maar heb daar weinig tijd voor...maar als ik ga maken, dan alleen die simpele. Vind die vaak ook het lekkerst

    Wil ook een cakeroll maken met kinder bueno vulling...en nog een eid dripcake.

    Hmm te veel denk ik.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  5. #234830
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    juno, Allahie shafek!
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  6. #234831
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    juno, Allahie shafek!
    Amien![emoji8]

    Twijfel net als jij aan bakken. Dan zou ik dit weekend moeten beginnen...maar ik wil ook liever vers...
    Dacht er aan om alleen cheesecake ofzo te bakken...en idd simpele koekjes...had lijst al klaar.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #234832
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    @ummroqaya ik doe het even langs deze weg want ik kan niemand pm'en mijn ip is nog steeds geblokkeerd, ik wil het heel graag ukhtie kan je me de gegevens pm'en?
    ik kan zelf niet terug pm'en shokran

  8. #234833
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    en @beheer wel overdreven meer dan een jaar een ip-ban om saus, elke reactie die ik post moet eerst worden goed gekeurd, pm'en kan niet, puntjes geven kan ook niet
    ik zie mensen hier de ranzigste topics openen en dat kan dan weer wel

  9. #234834
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Ja een cheesecake is nog slimmer. Heb je zo gemaakt en kun je in de *****ng bewaren. Mooi afwerken op de dag van l3ied en je hebt iets heerlijks!

    Ik denk dat ik morgen 2 soorten maken en zondag in shaa Allah 2 soorten. En dan klaar. En dan donderdag de taart. Cakerol ga ik laten zitten.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  10. #234835
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Eigenlijk had ik besloten geen cookies te bakken, maar jullie doen me nu twijfelen.
    Mijn kids willen wel graag koekjes, maar ja ... Ik moet ze bakken hé.
    En anders worden het wafeltjes en cake voor Eid, maar dat doe ik er avond ervoor dan, en eigenlijk wil ik last minuten werk vermijden...
    En ja, verder ben ik gewoon moe. Zoals altijd. Maar goed. Alhamdoellilaah.

    Welke soorten gaan jullie maken?

    Allaahi shafiki Juno!

  11. #234836
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Ja een cheesecake is nog slimmer. Heb je zo gemaakt en kun je in de *****ng bewaren. Mooi afwerken op de dag van l3ied en je hebt iets heerlijks!

    Ik denk dat ik morgen 2 soorten maken en zondag in shaa Allah 2 soorten. En dan klaar. En dan donderdag de taart. Cakerol ga ik laten zitten.
    Hoe mooi afwerken? Heb je tips voor me...[emoji4]

    Afhankelijk van hoe ik me voel wil ik toch iets met amandelen gaan maken. Die kun je op voorhand pellen etc en zo het werk wat verdelen. En dacht ook aan de bekende dadelkoekjes..en verder nog simpele er bij. Ze vinden altijd die chocolade marmer koekjes lekker...dus die moeten dan ook.
    Mn man zei waarom doe je zo moeilijk...tjah...wil ze gewoon de eid sfeer meegeven...[emoji20]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #234837
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Eigenlijk had ik besloten geen cookies te bakken, maar jullie doen me nu twijfelen.
    Mijn kids willen wel graag koekjes, maar ja ... Ik moet ze bakken hé.
    En anders worden het wafeltjes en cake voor Eid, maar dat doe ik er avond ervoor dan, en eigenlijk wil ik last minuten werk vermijden...
    En ja, verder ben ik gewoon moe. Zoals altijd. Maar goed. Alhamdoellilaah.

    Welke soorten gaan jullie maken?

    Allaahi shafiki Juno!
    Amien!

    Allah zjieb shifa ook voor jou.☺

    Net genoemd welke ik ga maken.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #234838
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Ameen.

    Haha, awel, hier zijn het ook de kids die erom vragen en eerlijk ... Vroeger keek ik daar ook zo naar uit!
    Lekkerrr je cookies die je wil maken.

  14. #234839
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Ik denk ook vaak dat koekjes temara zijn, maar ik merk elk jaar dat je er ook veel mensen blij mee kan maken. Bezoek, familie waar je naartoe gaat, moslim buren, en zelfs collega's. Het wordt elke keer weer gewaardeerd hier en dat geeft toch wel een blij gevoel als je zoveel mensen blij kan maken met koekjes.

  15. #234840
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Oh ik dacht dat ik in de eettopic zat haha.

    Ik wil ook een klein biscuittaartje maken en kijken of ik de tekst 'eid' erop kan krijgen zonder veel moeilijke technieken. Misschien door het te spellen met chocoladeboontjes of zo.