1. #234271
    MVC Lid

    Reacties
    2.120
    29-01-2010

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik zit bij de kapper. Voor een 2e keer ga ik kleuren...het zweet breekt me al uit hihi.

    Ook staat manicure en pedicure op agenda en gelaatsverzorging microdermabrasie en toen werd ik mooi

    [emoji30]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

    Olifantje... ik ben ook van Antwerpen, mag ik vragen waar jij microdem... laat doen? Heb je een site?

  2. #234272
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik wil daar ook mee beginnen want heb van die dunne wenkies van mezelf. Maar weet niet waar te beginnen, het mag er niet te snel uit zien.
    Als je gewoon rustig inkleurt en de natuurlijke vorm aanhoudt dan maakt het al verschil. Ik gebruik nog zo een goedkoop wenbrauwpotlood maar ik ga wel wat beters aanschaffen. Die van anastasia ofzo schijnt goed te zijn.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #234273
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Als je gewoon rustig inkleurt en de natuurlijke vorm aanhoudt dan maakt het al verschil. Ik gebruik nog zo een goedkoop wenbrauwpotlood maar ik ga wel wat beters aanschaffen. Die van anastasia ofzo schijnt goed te zijn.
    Dit doe ik dus ook zo...Gewoon je eigen vorm aanhouden en inkleuren waar de haartjes minder zijn. Ik doe het ook subhanAllah een maandje en voel me opeens zo kaal zonder...Het maakt echt gewoon verschil, terwijl je in feite iets ieniemienie's doet..
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  4. #234274
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Antwerpen Bas.

    Ni jaloes worden gij é

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ja mijn haar is echt naar kloete echt waar.. Heb er maar t beste van proberen te maken.. ben nu wel jaloes

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  5. #234275
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik wil ook...alles wat jullie doen.

    Ik moet ook weer voor kort gaan. Heb een zielig staartje...beter knippen en verven.
    Er is hier een iraanse....ben al eens voor gezicht met touw ontharen geweest.

    Heb nu al ruim een jaar mn wenkbrauwen niet gedaan...alles is mooi teruggegroeid en mn spiegel schreeuwt telekens epileren.....maar dan denk ik jhehenemma...i dunno...gewoon een uitgesprokener gezicht.

    Zal ik weer voor blond gaan? [emoji41]
    Ik ben zelf voor kort gegaan noodgedwongen
    Had ook nog alleen nog maar zo n zenita del far.

    Wat betreft epileren.. Ja ik heb ze nu al ruim 3 jaar niet geepileerd . Wel gebruik ik zo nu en dan een ontkleuringscreme op die verloren haartjes en doe ik dmv een wenkbrauwpotlood een beetje shapen enzo. Het is niet super strak maar ja beter dan niks denk ik dan maar

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  6. #234276
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Ik ben zelf voor kort gegaan noodgedwongen
    Had ook nog alleen nog maar zo n zenita del far.

    Wat betreft epileren.. Ja ik heb ze nu al ruim 3 jaar niet geepileerd . Wel gebruik ik zo nu en dan een ontkleuringscreme op die verloren haartjes en doe ik dmv een wenkbrauwpotlood een beetje shapen enzo. Het is niet super strak maar ja beter dan niks denk ik dan maar

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Ja hier ook...niet eens van stylen...nouja wel van keratine, dat was in juli al, maar ook schildklier. [emoji18]

    Ja ik maak ze ook wat donkerder en dan zo n highlightpotlood etc.

    Maar ik heb er ook geen moeite mee bhel shie ghoela naar buiten te gaan...miet dat echt afleren. Al heel wat minder hoor de laatste tijd.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #234277
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Ik ben zelf voor kort gegaan noodgedwongen
    Had ook nog alleen nog maar zo n zenita del far.

    Wat betreft epileren.. Ja ik heb ze nu al ruim 3 jaar niet geepileerd . Wel gebruik ik zo nu en dan een ontkleuringscreme op die verloren haartjes en doe ik dmv een wenkbrauwpotlood een beetje shapen enzo. Het is niet super strak maar ja beter dan niks denk ik dan maar

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Knap dat je gestopt bent! Team natuurlijke wenkbrauwen! Je kan ze inkleuren. Het wenkbrauwpotlood van Anastasia is fantastisch en proberen waard. Je raakt er geheid verknocht aan.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #234278
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Dit doe ik dus ook zo...Gewoon je eigen vorm aanhouden en inkleuren waar de haartjes minder zijn. Ik doe het ook subhanAllah een maandje en voel me opeens zo kaal zonder...Het maakt echt gewoon verschil, terwijl je in feite iets ieniemienie's doet..
    Ja precies ik! Voel me ook ineens kaal wanneer ik het weghaal terwijl ik het echt gewoon een beetje inkleur en het ziet er echt natuurlijk uit.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #234279
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Die henna wenkbrauwen echt een goeie. Sinds ik het bijtekenen, naja meer inkleuren heb ontdekt kan ik niet meer zonder . En dit doe ik nog maar een maandje ofzo maar t maakt echt een verschil in je gezicht met mooiere wenkies.
    Klopt dit doe ik ook zonder lijkt kaal haha. Heb gewoon lichte wenkbrauwen van mezelf daarom
    Enige voordeel is hoef ze nooit te epileren zo zien ze er gewoon goed uit.
    Happiness is an inside job


  10. #234280
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Knap dat je gestopt bent! Team natuurlijke wenkbrauwen! Je kan ze inkleuren. Het wenkbrauwpotlood van Anastasia is fantastisch en proberen waard. Je raakt er geheid verknocht aan.
    Ik heb die gel van Anastasia daarmee doe ik de rand en met poeder kleur ik ze in
    Is potlood niet te hard?
    Happiness is an inside job


  11. #234281
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Is het mooi geworden olifantje?
    Happiness is an inside job


  12. #234282
    MVC Lid

    Reacties
    21.848
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik heb die gel van Anastasia daarmee doe ik de rand en met poeder kleur ik ze in
    Is potlood niet te hard?
    Bevalt dat? Gel is juist opvallender dan zo een potlood dat veel natuurlijker oogt, vooral jij met je lichte wenkbrauwen. Zal het een keer proberen, gewoon bij de Douglas langsgaan en vragen of ze het even willen doen. Kan je het verschil zelf zien.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #234283
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Knap dat je gestopt bent! Team natuurlijke wenkbrauwen! Je kan ze inkleuren. Het wenkbrauwpotlood van Anastasia is fantastisch en proberen waard. Je raakt er geheid verknocht aan.
    Ja ik kom soms weleens in de verleiding maar ben tot nu toe niet bezweken nog

    Ik gebruik eigenlijk gewoon drugstore potloden. Vind dat ze best snel opgaan daarom wilde ik niet voor die van anastacia ofzo gaan .. Ja je wil wel wat betalen maar dan mag t wel even meegaan vind ik .



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  14. #234284
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Gel heb ik geen ervaring mee eigenlijk. Wel zo wenkbrauwgel met een spoolie om ze in vorm te kammen. Heb gwn die van hema

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  15. #234285
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Dit is trouwens 5abea1fef81dd80c8954a55.jpg[/IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk