1. #233941
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    ja maar gaat ze niet bij tantes of oma of ik weet niet wie op bezoek? ben je nog nooit zonder haar geweest? dan komt het idd harder aan ja.. maar mocht je er niet even bijblijven? hier heb je dat wel
    Ja op bezoek wel maar altijd samen met mij. Ik ben niet bepaald zo iemand die haar makkelijk ergens laat. Dus echt weg van mij was de eerste keer. Ja heel kort mochten we blijven..om 8.25u mochten we binnen..en om 8.45u moesten we weg.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  2. #233942
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja echt. Oe bhalek...alleen bij mama gewend want familiebwoont ver weg. Ga maar naar huis hoor mama...ik janken op de bank.
    Begrijp je goed....alleen dan datvdie van mij niet zielig om mama huilden.
    Bkiet 3la rassi.
    Hahahaha ja maar das anders sorry. Ik huilde echt omdat ik dacht.. Zij is verdrietig ze is bang ze huilt. Als zij had gezegd an bye bye..was t al een pak minder erg geweest . Dan had ik t zoals jij gewoon erg gevonden voor mezelf

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  3. #233943
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Hahahaha ja maar das anders sorry. Ik huilde echt omdat ik dacht.. Zij is verdrietig ze is bang ze huilt. Als zij had gezegd an bye bye..was t al een pak minder erg geweest . Dan had ik t zoals jij gewoon erg gevonden voor mezelf

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Ja maar dat z elaten zien prima zonder jou te kunnen geeft ook steken in je hart hoor...[emoji23][emoji24]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #233944
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja maar dat z elaten zien prima zonder jou te kunnen geeft ook steken in je hart hoor...[emoji23][emoji24]
    Is juist goed hoor, ontwikkelen ze lekker door. Hoe meer je een kind 'begrenst' ( dicht bij je houdt en weinig toelaat) des te meer je ze belemmert in hun ontwikkeling.
    Mijn uk mag binnenkort naar basisschool, kan nie wachten tot ze oppleurt.

  5. #233945
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    @Ochtendmens check hoekje.
    Ben echt slecht in fatsoenlijk terug posten tegenwoordig.

  6. #233946
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Is juist goed hoor, ontwikkelen ze lekker door. Hoe meer je een kind 'begrenst' ( dicht bij je houdt en weinig toelaat) des te meer je ze belemmert in hun ontwikkeling.
    Mijn uk mag binnenkort naar basisschool, kan nie wachten tot ze oppleurt.
    [emoji23]

    Oppleurt!!
    Die van mij pas in november.

    Ja ik weet het. Mn oudste krijg ik van de juf ook te horen dat ze veel zelf doet en ook laat blijken dat ze een eigen mening heeft...
    Die van drie is nog uitgesprokener...
    Maar je weet...mama hart.
    Ze wordt binnenkort zeven en ze hewft een groeispurt gehad...begint echt groot kindje te worden...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #233947
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja maar dat z elaten zien prima zonder jou te kunnen geeft ook steken in je hart hoor...[emoji23][emoji24]
    Snap ik maar dan is t zoals ik zei alleen maar erg voor jou haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #233948
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Heb de hele dag gejankt... jank nog steeds

    Mijn hoofd bonkt gewoon

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #233949
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    [emoji23]

    Oppleurt!!
    Die van mij pas in november.

    Ja ik weet het. Mn oudste krijg ik van de juf ook te horen dat ze veel zelf doet en ook laat blijken dat ze een eigen mening heeft...
    Die van drie is nog uitgesprokener...
    Maar je weet...mama hart.
    Ze wordt binnenkort zeven en ze hewft een groeispurt gehad...begint echt groot kindje te worden...
    Allahuma baarik, ik vind uitgesproken kids het leukst zolang ze maar niet de naam van mn uk hebben. Grapje ze is gewoon heel druk en heeft een tik voor gillen.
    Ze gilt als ze blij is, ze gilt als ze verdrietig is, als ze iets wil vragen/hebben etc etc gewoon non stop en ze heeft wahed bereik in decibels. Oorverdovend gewoon.
    Ze gaat al 4 x per week naar psz (betaal met plezier extra) maar is niet genoeg die paar uurtjes op een dag. Dus ja blij dat ze dalijk mag
    Maar ze is ook wel lief enzo hoor. Ben gewoon klaar met peuteren na 5 lange jaren opgesloten te zijn geweest.

    November is ook alweer zo bereikt en ze mogen maand vtv wennen.

    Ja gaat hard he, eer je t weet zijn ze alweer zo groot.

  10. #233950
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Mijn broertje is vandaag ook voor het eerst naar de peuterspeelzaal gegaan. Moest ook echt janken toen ik de foto’s doorgestuurd kreeg van mijn moeder.

    Toen mijn moeder afscheid nam van mijn broertje moest hij huilen omdat hij dacht dat hij weer met haar mee moest toen ze duidelijk maakte dat hij mocht blijven zwaaide hij haar vrolijk uit hahaha.

    Zo schattig, hij met zijn rugzakje naar school, mijn hart smolt gewoon toen ik het zag. Ze worden zo snel groot.

  11. #233951
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allahuma baarik, ik vind uitgesproken kids het leukst zolang ze maar niet de naam van mn uk hebben. Grapje ze is gewoon heel druk en heeft een tik voor gillen.
    Ze gilt als ze blij is, ze gilt als ze verdrietig is, als ze iets wil vragen/hebben etc etc gewoon non stop en ze heeft wahed bereik in decibels. Oorverdovend gewoon.
    Ze gaat al 4 x per week naar psz (betaal met plezier extra) maar is niet genoeg die paar uurtjes op een dag. Dus ja blij dat ze dalijk mag
    Maar ze is ook wel lief enzo hoor. Ben gewoon klaar met peuteren na 5 lange jaren opgesloten te zijn geweest.

    November is ook alweer zo bereikt en ze mogen maand vtv wennen.

    Ja gaat hard he, eer je t weet zijn ze alweer zo groot.
    Mijn neefje mag ook binnenkort en zijn moeder kijkt er ook naar uit haha. Maar zij zegt ook dat haar kind er aan toe is en eigenlijk nu al wel plezier zou hebben op school. Ik benijd jullie wel hoor.

    Mijn zoontje is ook nooit ergens geweest en heb al moeite als een tante vraagt of die mag blijven logeren. Want nee dat hoeft van mij echt niet. School wordt voor mij net zo'n mooie ervaring als hij dilara, daar denk ik nu vaak al aan.

  12. #233952
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013



    Dit en Temptation Island aflevering 3. Alles wat ik op dit moment nodig heb haha ❤️

  13. #233953
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Heb de hele dag gejankt... jank nog steeds

    Mijn hoofd bonkt gewoon

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Moge allaah het makkelijker voor jullie maken, ameen.

    Als je je echt nog zorgen maakt, kan je mss aan de juf vragen om iets meer tijd? Uitleggen wat je situatie is en uitleggen dat je moeite hebt met de plotselinge overgang?

  14. #233954
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Mijn broertje is vandaag ook voor het eerst naar de peuterspeelzaal gegaan. Moest ook echt janken toen ik de foto’s doorgestuurd kreeg van mijn moeder.

    Toen mijn moeder afscheid nam van mijn broertje moest hij huilen omdat hij dacht dat hij weer met haar mee moest toen ze duidelijk maakte dat hij mocht blijven zwaaide hij haar vrolijk uit hahaha.

    Zo schattig, hij met zijn rugzakje naar school, mijn hart smolt gewoon toen ik het zag. Ze worden zo snel groot.
    Haha masha allah. Geweldig dat hij juist wilde blijven.

  15. #233955
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik ga ook een feestje vieren als Layla naar de basisschool gaat