1. #233791
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Iemand die goeie thriller /drama films kent?
    Wil zo Netflix aanzetten
    47 meters down
    First they killed my father
    The worthy

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  2. #233792
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Heftig. Zou dan zeker niet meer elka dag drinken. Super slecht voor je. Vind het ook erg lekker. Nu met de zwangerschap probeer ik dat gewoon helemaal niet meer te drinken..
    een redbul in de week lijkt mij niet erg al blijft het slecht hihi
    Nu heb ik er TOCH weer zin in na jaren ertegen gestreden te hebben.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  3. #233793
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Lieve schatjes aub geen ruzie maken of discussies voeren. Eentje is zwanger al vol hormonen en die andere is moe? Tis al laat. Laat gewoon sheytan niet winnen en doe aub normaal
    Ja over hormonen gesproken Haha.. heb soms echt een kort lontje ..
    maar goed, ik maakte geen ruzie .. had alleen geen zin meer om te reageren en zei kort maar krachtig a9achem din.
    dan behoor ik bij de typische gevalletjes volgens haar terwijl ze mij niet eens kent. Ewa stoka waha..


    Die 47 meters down ken ik! Echt een goeie film
    Ik ga morgen ff die andere checken. Thankjoe xx

    Was ff vergeten Hoelaat het alweer is Haha . Ik ga pitten.
    Slaaplekker in sha Allah! Xx
    Trotse mama ♡♡

  4. #233794
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Oververmoeidheid en redbull drinken kan hier ook voor zorgen.
    Te veel energiedrank op een dag ook. Ik was expert in het drinken van die drankjes. Was gewoon echt te verslaafd.

    Gelukkig toen ik klaar was met school, was dat ook klaar. Zo aaaaf en toe kan je drinken...maar liever helemaal niet. Zo ongezond gewoon troep wat daarin zit..maar dat weet je zelf ook wel denk ik
    Maar toen je verslaafd was, kreeg je ook last van iets door die drankjes of dat weer niet?
    Ja ik weet dat het slecht is maarja vindt het echt lekker
    Wat mij bang maakt is dat er een jongen was op onze school die aan energiedrankjes is overleden. Hij had suikerziekte zonder dat hij dat wist en dronk die dag 3 blikjes. Dat is m fataal geworden. Maar alsnog blijf ik het drinken.

  5. #233795
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ik vind met de auto echt verschikkelijk !
    Als we net de belgische grens zijn overgestoken krijg ik vanuit de achterbank al de vraag ; zijn we er al ???
    Rond Parijs hebben ze elkaar de hersens al ingeslagen en heb ik een schorre stem van waarschuwingen geven.
    laat ik maar niet beginnen over de scheten en ruften ......

    nee, geef mij maar lekker een zitplaats op transavia !

    geweldig haahahahahahahah!!!!

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  6. #233796
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Ja sorry hier kan ik geen hoogte van krijgen. Ene reactie doei andere opeens normaal en dan weer de laatste reactie die weer net als de eerste is. Wat is het nou? Echt grappig dit. Zie soms ook leden met elkaar lachen xjes sturen en shit. Terwijl ik weet dat beiden wel eens over elkaar geluld hebben en elkaar niet bepaald mogen. Dan denk ik waarom dan doen alsof jullie elkaar mogen. Het is hier een schijnheilige poppenkast. Heeft niks met de zogenaamde hormonen of moe zijn te maken.

  7. #233797
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Wat Riannah dus zegt is zoo herkenbaar. Vandaar dat ik ook niet dagen onderweg wil zijn met hun. Wordt gek van ze heb dan liever wat tempo erin dan 2/3 dagen met hun opgescheept te zitten je kunt geen kant op.

  8. #233798
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Maar toen je verslaafd was, kreeg je ook last van iets door die drankjes of dat weer niet?
    Ja ik weet dat het slecht is maarja vindt het echt lekker
    Wat mij bang maakt is dat er een jongen was op onze school die aan energiedrankjes is overleden. Hij had suikerziekte zonder dat hij dat wist en dronk die dag 3 blikjes. Dat is m fataal geworden. Maar alsnog blijf ik het drinken.
    Jaaaa had zeker last. Het begon altijd zo. Het eerste waar ik aan dacht na opstaan en douchen zo rond de 7 uur in de ochend was dus die hele blikje.. net een foto voor mn ogen iedere keer en soms nam ik het zelfs mee de douche in. Ontbijt

    Na het drinken was ik vaak kortademig, misselijk, hartkloppingen dat swssss en telkens happen naar lucht. Dus vaker zuchten.
    Na ong. 2 uurtjes voelde ik me heeeel erg moe. En ik dronk iets van 3 a 4 blikjes per dag. Het is niet echt heel veel maar toch.

    Ohhhh zulke verhalen vind ik echt eng en erg altijd. Kijk soms kan je het wel drinken maar niet de hele dag door blikje na blikje.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  9. #233799
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ja over hormonen gesproken Haha.. heb soms echt een kort lontje ..
    maar goed, ik maakte geen ruzie .. had alleen geen zin meer om te reageren en zei kort maar krachtig a9achem din.
    dan behoor ik bij de typische gevalletjes volgens haar terwijl ze mij niet eens kent. Ewa stoka waha..


    Die 47 meters down ken ik! Echt een goeie film
    Ik ga morgen ff die andere checken. Thankjoe xx

    Was ff vergeten Hoelaat het alweer is Haha . Ik ga pitten.
    Slaaplekker in sha Allah! Xx
    Ik was mezelf niet en dat kort lontje was er altijd. Ik had zelfs moeite met mezelf laat staan met anderen

    Geeeen dank schat. Saap lekker ♡

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  10. #233800
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Wat Riannah dus zegt is zoo herkenbaar. Vandaar dat ik ook niet dagen onderweg wil zijn met hun. Wordt gek van ze heb dan liever wat tempo erin dan 2/3 dagen met hun opgescheept te zitten je kunt geen kant op.
    Ik ging helemaal stuk om haar verhaal he.

    Ik vind met de auto ook net iets te lang, maar ik kan ook niet lang in de auto zitten wegens mn rugklachten. Dus geef mij maar een vliegtuig

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  11. #233801
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Wat betekent a9achem din.

  12. #233802
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Wat betekent a9achem din.

    "Ik ga je laten"..
    Trotse mama ♡♡

  13. #233803
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Indd geen ruzie maken dames is nergens voor nodig
    Maar moest wel lachen, went het gaat nergens over

    Heb zo een last van krampen. Elke dag wel
    Ik heb het gevoel dat het door die enery drankjes komt. Iemand die dat ook ervaart bij red bull/bullit drinken enz
    Laten kan ik het niet moet het elke dag drinken
    Happiness is an inside job


  14. #233804
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Trouwenss is hier iemand die ooit last heeft gehad van hartkloppingen door redbull? Was t al helemaal vergeten werd er weer aan herrinerd doordat iemand hierboven net redbull zei.
    Er was een tijdje dat ik echt dagelijks redbull dronk. Maar wel maar 1 niet meer. Opeens op een avond kreeg ik last van hartkloppingen was echt eng. Dacht eerst echt dat ik doodging. Toen het beetje over was ging ik slapen had ervoor helemaal koran gedaan enzo dacht straks komt het in mijn slaap terug en ga ik dood Maar volgende dag ging gelukkig over. Sindsdien geen redbull meer gedronken maar vroeg me af of het kwaad kon als ik het weer dronk? Nu wel met mindere maten natuurlijk maar helemaal nooit meer drinken lijkt me niks. Mis het wel
    Haha jij ook al een vraag over red bull
    Ik heb die hartkloppingen tijd lang elke dag gehad. Hyperventilatie niet door red bull.
    Op een gegeven moment was de stap Naar buiten gaan zelfs te groot en eng
    Happiness is an inside job


  15. #233805
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Praline Haha ja zie wel dat je bij elk gerecht een bullit erbij hebt staan Haha.
    Jij geeft ook nog borstvoeding toch? Wat jij eet of drinkt , krijgt je baby'tje ook.. Zou echt minderen schat... probeer het te vervangen met iets anders..

    Trouwens heb je nog een nieuw recept voor echt lekkere luchtige zoete donuts ?
    Trotse mama ♡♡