1. #233761
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Dat vind ik persoonlijk een verschrikkelijk hekel punt. Waarom die zwembaden zo duur zijn? Mijn zoontje gaat niet graag zwemmen in de zee en kiest altijd zwembad. Zonder op te scheppen maar er waren dagen dat het mij 60 euro kostte en dan had ik alleen de entree betaald, zit je daar met nog 200 man anderen want een stop kennen ze niet. Iedereen die betaald mag binnen.

    Niet eens echt een zwembad en ik zwem dan niet mee.

    Ga je in Spanje betaal je 4 euro en is het gigantisch.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ja belachelijk. Omdat zoals juno het zegt idd naam heeft. Zien en gezien worden. Nou er zijn her en der vast wel goedkopere zwembaden en anders pech. Maar mijn kids zijn gek op het strand, alles wat water bevat haha achter ons huis is de lek, een rivier dat vinden ze ook prima.

  2. #233762
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    In Spanje heb je huizen met privé zwembad voor 500/600 per week, dat gaan we de laatste week doen. Dan kunnen ze nog zoveel zwemmen als ze willen.

  3. #233763
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Lieve lieve kleine buurjongen Moo Berkane,
    zo ben je netjes je stage aan t doen en zo ben je er niet meer door twee monsters die jou op een gruwelijke wijze van jouw ouders, je zus, je broer, je familie, vrienden en buren hebben ontnomen.

    We zijn nog aan t rouwen om t verlies van onze andere lieve buurjongen Ayman Mouyah en nu huilen we en rouwen we om jou lieve kleine jongen.
    Voor mij was je nog een lieve kleine jongen want zo ken ik jou ook al sinds je een baby was...

    En daar loop ik en zoveel andere mensen met tranen jouw huis in.
    Jouw mooie zus Khadija is de eerste die ik zie. Gesloopt, verdrietig en ontroostbaar. Ik hou haar stevig vast en zou al haar pijn en verdriet willen wegnemen maar helaas dit is niet een nachtmerrie...
    Overal huilende mensen overal mensen met verdriet en pijn om het verlies van nog een lieve goeie jongen van net 17 jaar oud.
    Ik zoek je lieve mama tussen alle huilende vrouwen.
    En daar zit ze dan, gebroken en weer breekt mijn hart want wat moet je zeggen tegen een moeder die net haar zoontje kwijt is geraakt... Ik weet t echt niet, echt ik weet t echt niet.
    Mijn moeder hart huilt.

    Altijd een mooie schattige respectvolle jongen, altijd een lach op je gezicht. Ik zag je altijd bij de garage staan en altijd zwaaide je met een glimlach als ik langs je kwam.

    WAUW gewoon echt wauw ik en iedereen zijn gewoon in shock met dit verlies.

    Hoe gruwelijk is dit? Hoe kun je zoiets doen? Hoe?!

    Ook jij bent t slachtoffer van zinloos geweld, van een afrekening waar jij lieve Mo niks mee te maken had.
    Zo oneerlijk dit!

    Als je dit zo ziet en hoort dan weet je gewoon dat de wereld echt verloren is. Niet alleen in oorlogslanden maar ook gewoon hier waar wij wonen. Gewoon hier in dit kikkerlandje voor onze deuren.

    Als dit als normaal word gezien dat je gewoon een buurthuis binnen rent met automatische wapens vol met kinderen binnen, opzoek naar 1 iemand maar toch om je heen schiet gewoon om te doden dan vrees ik nogmaals voor de toekomst van niet alleen mijn kinderen maar voor alle kinderen.

    Heb bijna 2 maanden geleden een stille tocht georganiseerd voor Ayman Mouyah ook jij was aanwezig, dit is toch ongelofelijk!

    Mijn gedachten gaan naar jouw ouders, jouw broer, zus en naar jouw familie.

    Ik en mijn familie zijn er voor wat nodig is.

    Voor alle andere jongeren is mijn advies blijf uit de buurt van jongeren die verkeerd bezig zijn. Zo kunnen ze opzoek zijn naar hem en uiteindelijk jouw meenemen...

    Triest heel triest dit

    Ik heb dit bij Ayman Mouyah ook gezegd en ik zeg t nu weer opnieuw

    GOD NEEMT DE GOEIE EN DE BESTE ALS EERST, EN OOK JIJ LIEVE MO BENT DAAR ÉÉN VAN...

    Weer vraag ik iedereen een Dua te doen voor onze lieve Mo

    Van fb.. Allah yar7amuhu

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  4. #233764
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Inna lilahi wa inna ilayhi razi3oen.

    Moge Allah hem zn zonden vergeven. Amien.

    Moge Allah de daders straffen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #233765
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Ina lilahi wa Ina ilayhi radjioun

    Wat ongelooflijk moeilijk om je kind op deze manier te verliezen.

  6. #233766
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Ina lilahi wa Ina ilayhi raji3oen


    Zo jong nog. Die mocro oorlog kost veel levens.
    Moge Allah degene straffen die dit op z'n geweten heeft
    the best things are free

  7. #233767
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Nou mijn zoontje was toen bijna 3 maanden. En we deden er twee dagen over.Frankrijk duurt echt lang voordat je die uitrijdt en de warmte Pff. Tweede dag waren wij ook bij de boot maar we moesten wachten en hadden een hotelletje in de buurt van de boot gepakt. Lekker uitgerust en opgefrist.. Vind het haasten/snel rijden nergens voor nodig.. in Spanje waren wij ook gestopt toen we honger hadden , gingen we eten bij een visrestaurant
    Ik ken mensen die er zelfs 3 dagen over doen ieder zn ding toch. Het ligt ook aan hoe laat je vertrekt enzo. Wij gaan altijd met fadjr en dan ben je rond 12/1 echt wel in frankrijk al. Rond middennacht moet je dan wel in spanje zijn. Dat je nauwelijks pauzes houdt of eet als je binnen 1 dag in spanje bent is echt bullshit. We hadden genoeg pauzes gehouden en ik weet niet of je ziana zahia kent. Zij is heel erg actief op snapchat en toen ze afgelopen zomer naar marokko ging met de auto heeft ze alles gesnapt. Die waren ook binnen 1 dag in spanje al met vier kids. En ook zij konden genoeg pauze houden tussendoor liet ze ook zien. Dus het kan wel. Het is niet per se haasten maar gewoon beetje tempo erin. Hoef niet dagen onderweg te zijn maar dat is voor iedereen anders.

  8. #233768
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja ik dacht ook zoiets maar ligt eraan welk hotel, maar hoop dus niet boven 1500 uit te komen.

    Ja dat scheelt idd dat is heel handig. Maar met kids juist wel leuk vind ik, tenminste wel een keertje meemaken veel hebben juiste fijne herinneringen aan vroeger, mn man ook.. mn zoontje is sowieso makkelijk, vorig jaar was Layla 1,5 maar nu van de zomer al 3 dus zal wel beter gaan denk ik. Ze is nu heel goed zoet te houden met de tablet
    Nee je red het in ieder geval wel met een budget van 1500,- zeker
    Wat betreft hotel zou ik dan beter hier al kijken en boeken. Zo last minute kan het je meer gaan kosten misschien

    Ja de kinderen wel Haha maar de ouders denk eerder hoofdpijn. Het kan zeer zeker ook leuk zijn en weet je het is ook niet zo dat je het ieder jaar gaat doen met de auto. Dus dan ga je er ook volop van genieten die ene keer
    Ja hier ook zet de ipad aan en klaar je hoort hem niet meer. Verste in de auto met hem was naar Parijs nou ging hartstikke goed.
    Happiness is an inside job


  9. #233769
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Ina lilahi wa Ina ilayhi radjioun

    Allah y rahmoe meskien nog zo jong Moge Allah swt al zijn zondes vergeven, amien.

  10. #233770
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Onderdekoffer waar heb je dat gezien? Wil ook kijken
    Happiness is an inside job


  11. #233771
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    @Lamiss

    Hoe zijn je examens gegaan?
    Had je reactie helemaal over het hoofd gezien. Lief dat je ernaar vraagt
    Zou het echt niet weten.. Alles was zo moeilijk achteraf dacht je voor wat heb ik geleerd. Vooral wiskunde b die was het ergst. 4 opdrachten kon ik nog wel maken maar de laatste 2 waren echt niet te doen. Je zag meteen wie dat examen gemaakt heeft
    Op dit soort momenten denk ik echt tfoe had gewoon c&m moeten doen. Dat is echt zo'n pretpakket zou m leven daarmee. Maarja is nu te laat voor

  12. #233772
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Onderdekoffer waar heb je dat gezien? Wil ook kijken
    Ik heb je een Pm gestuurd. Heb je wat ontvangen? Want ik zie namelijk niks staan bij mijn verzonden berichten.

  13. #233773
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Had je reactie helemaal over het hoofd gezien. Lief dat je ernaar vraagt
    Haha zo herkenbaar. Echt irritant is dat.

    In sha Allah haal je voldoendes!

  14. #233774
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Ik ken mensen die er zelfs 3 dagen over doen ieder zn ding toch. Het ligt ook aan hoe laat je vertrekt enzo. Wij gaan altijd met fadjr en dan ben je rond 12/1 echt wel in frankrijk al. Rond middennacht moet je dan wel in spanje zijn. Dat je nauwelijks pauzes houdt of eet als je binnen 1 dag in spanje bent is echt bullshit. We hadden genoeg pauzes gehouden en ik weet niet of je ziana zahia kent. Zij is heel erg actief op snapchat en toen ze afgelopen zomer naar marokko ging met de auto heeft ze alles gesnapt. Die waren ook binnen 1 dag in spanje al met vier kids. En ook zij konden genoeg pauze houden tussendoor liet ze ook zien. Dus het kan wel. Het is niet per se haasten maar gewoon beetje tempo erin. Hoef niet dagen onderweg te zijn maar dat is voor iedereen anders.
    Ik zeg toch ook niet dat iedereen er twee dagen over doet. Er zijn mensen die ook bijvoorbeeld overnachten in Spanje bij de familie of ergens anders en gewoon alles op gemakje doen. Waar heb je gelezen dat ik zei dat je nauwelijks pauzes houdt of eet om binnen een dag in Spanje te zijn? Sowieso als je met meerdere kids gaat, dan is de kans echt heel klein dat je binnen een dag in Spanje bent. Als je kids hebt moet je sowieso vaker stoppen. Voor wc of beroerd voelen/overgeven .. om binnen een dag in Spanje te zijn moet je echt goed doorrijden en dan niet alleen met een snelheid van 100/120... mijn man was keer met zijn vader naar Marokko gereden en binnen een dag waren ze in Spanje, al bijna bij de boot.. nou ze hebben redbull gedronken en koffie on echt wakker te blijven.
    Hangt ook idd van de tijd af , drukte op de weg idd.
    Maar jij zegt zou gek worden pas derde dag bij de boot.. waarom gek worden dan Haha?
    Chill. Juist als je met de auto gaat moet je t lekker rustig aan doen en genieten .. anders kan je net zo goed gaan vliegen.
    Ik ken haar idd maar heb geen Snapchat .. maar goed , ik hoef ook niemand te volgen ..
    maar jij geeft aan al aan dat wij pas derde dag de boot hebben gepakt . Terwijl wij ook binnen een dag al in Frankrijk waren.. als je idd in de vroege ochtend vertrekt dan ben je sowieso in de avond in Frankrijk met idd sowieso pauzes tussendoor. bijvoorbeeld en dan pak je de hotel en vertrek je vroeg in de ochtend richting Spanje .. en kom je bij de boot in de avond aan . Maar hangt ook vanaf welke boot je neemt en Hoelaat die vertrekt. De onze ging ochtend dus wij hadden lekker hotel gepakt en volgende ochtend de boot.
    Trotse mama ♡♡

  15. #233775
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ik heb je een Pm gestuurd. Heb je wat ontvangen? Want ik zie namelijk niks staan bij mijn verzonden berichten.
    Ja ontvangen thanks schat. Wat goed 2 afleveringen nog wel
    Ga ik zo kijken spannendddd
    Happiness is an inside job