1. #233206
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ya bent lemdiena 3aliek kan ganie
    Ya bent lemdiena hdietlak 3omri. Hihi

    Het klopt. Hier is niks veranderd maar soms zorgt het echt voor fijne momenten en soms moet je lachen van de fantasie, zeker als je weet dat de kleinste scheet die je zelfs niet hoort, alleen maar ruikt wordt meegedeeld en dan plots hele fases niet.

    Jij hebt toch ervaring met reizen? Wat zou je aanraden als je mocht kiezen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ik begrijp dat je graag alles wil weten, maar door wijsheid deel ik heel weinig hier en dus ook geen fases. Die gaan jou en de rest niks aan. Mezyen tbarke' Allah, jou of anderen alles lopen vertellen hier om geloofd te worden. Nog even en je vraagt om een foto van mijn reet.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #233207
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Juno olifantje

    Ik ga stuk! Alleen jullie zingen altijd verder

    Gaat goed hamdoullah en met jullie en jullie gezinnen/familie

    Olifantje
    Waar wil je heen? Warme oord of koud? En voor hoe lang?


    Voor sommige mensen heb ik 1 vakantie tip: Bouya 3omar pigpigpig

  3. #233208
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Olifantje

    Sold haha ten n mchi n bara. Ana macha n tartaq

  4. #233209
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik begrijp dat je graag alles wil weten, maar door wijsheid deel ik heel weinig hier en dus ook geen fases. Die gaan jou en de rest niks aan. Mezyen tbarke' Allah, jou of anderen alles lopen vertellen hier om geloofd te worden. Nog even en je vraagt om een foto van mijn reet.
    Je hebt het wel hoog in je bol om niet alleen te denken, maar zelfs een heel stuk richting mij te typen.

    Wat jij nu wel doet of niet is echt wereldnieuws. We wachten gretig op een beetje informatie van jou. Een foto maakt het helemaal. 2018 kan al niet meer stuk omdat jij iets hebt bloot gegeven over jezelf.

    Pieeegpigpig (bij jou staat het echt niet dus mij niet proberen na te doen schattig kind).

    Ps. Doe geen moeite, ik zal je nooit geloven en wil je nooit geloven, MAAR belangrijk is dat jij dat doet.

    Kaan ya ma kaaan fie adieem iezamaan



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #233210
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Juno olifantje

    Ik ga stuk! Alleen jullie zingen altijd verder

    Gaat goed hamdoullah en met jullie en jullie gezinnen/familie

    Olifantje
    Waar wil je heen? Warme oord of koud? En voor hoe lang?


    Voor sommige mensen heb ik 1 vakantie tip: Bouya 3omar pigpigpig
    Hier kan je beter zingend scrollen of je vingers krullen van de lach. Woellah in alle bescheidenheid. Heb een vakantie gekregen en ik mag kiezen.

    Ik wil heel graag Oman, Qatar en die eilanden doen. Warm oord sowieso. Maar anderzijds denk ik, misschien kan ik nog beter gaan en wat.ik wil zien kan bv nog altijd.

    Zuid-Amerika wil ik ook wel mr heb dat al.gedaan. Azië? Of Bora Bora (maar dat is 3ayak) en hetzelfde als macha lel kamaar.

    Hier is alles ok, alhamdoelilah. Beetje tegenslag maar dat komt ook goed.

    Hoe is het met je ouders? Lukt het met de zorg voor hen en het getrouwd leventje? Zonder belwa...wanneer krijgen we een kleine Carmelita of Carmelito? Hihi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #233211
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Olifantje

    Sold haha ten n mchi n bara. Ana macha n tartaq
    Gair Allah ya hdiek galie diek sarwal djal miljoen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #233212
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Olifantje

    Oman 100% vooral omdat ik weet dat je een cultuursnuiver bent. Oman is gewoon een sprookje qisa dyel alf lila ou lila. Je hebt daar luxe resorts doe je weer kan afwisselen door een nacht in de woestijn door te brengen of bij de mensen op het platteland. Toekijkend hoe zij nog alles doen op de old fashion manier. Google gewoon op Oman en je raakt op slag verliefd. Azië is ook leuk maar dan zou ik voor een lang tijd gaan zodat je kan rond trekken. Voor later in het jaar zou ik canada aanraden. Schijnt ook heel vet te zijn. Staat zeker op mijn lijstje

    Huwelijksleven gaat lhamdoullah goed. Ups en downs maar dat hoort erbij. Im heb mijn draai hier nu wel gevonden. Zorg blijft toch lastig vooral omdat ik nu ook mijn eigen huishouden heb maar ik doe mijn best en ze komen niks tekort lhamdoullah.

    Hoe is jou dagelijkse leven? Gaat alles goed? En met de prins en je ouders


    Kleine Carmenita is onderweg vandaar dat ik aan huis gekluisterd ben haha walou soldes. Die sarwal nsitou haha daba bghit Cartier. Ik moet en zal die krijgen

  8. #233213
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Olifantje

    Oman 100% vooral omdat ik weet dat je een cultuursnuiver bent. Oman is gewoon een sprookje qisa dyel alf lila ou lila. Je hebt daar luxe resorts doe je weer kan afwisselen door een nacht in de woestijn door te brengen of bij de mensen op het platteland. Toekijkend hoe zij nog alles doen op de old fashion manier. Google gewoon op Oman en je raakt op slag verliefd. Azië is ook leuk maar dan zou ik voor een lang tijd gaan zodat je kan rond trekken. Voor later in het jaar zou ik canada aanraden. Schijnt ook heel vet te zijn. Staat zeker op mijn lijstje

    Huwelijksleven gaat lhamdoullah goed. Ups en downs maar dat hoort erbij. Im heb mijn draai hier nu wel gevonden. Zorg blijft toch lastig vooral omdat ik nu ook mijn eigen huishouden heb maar ik doe mijn best en ze komen niks tekort lhamdoullah.

    Hoe is jou dagelijkse leven? Gaat alles goed? En met de prins en je ouders


    Kleine Carmenita is onderweg vandaar dat ik aan huis gekluisterd ben haha walou soldes. Die sarwal nsitou haha daba bghit Cartier. Ik moet en zal die krijgen
    Hmmm zou ik inderdaad graag willen. Ik ga eens google op Oman.

    Azië heb je meer tijd nodig en niet in mijn geval bv. 10 dagen alles in. Je hebt sowieso al 2 dagen nodig enkel vlucht.

    Canada nu is absoluut geen optie. Weet je hoe het daar sneeuwt en koud is?? Onze boekhoudster vertelde dat het daar echt de moeite is plus qua integratie en verschillende nationaliteiten een succes is.

    Is het ook niet zo dat de ouders je minder durven vragen want 3andek el mesoulija? Als iedereen zijn/haar steentje zou bijdragen is het voor iedereen fijn en geeft het ook voldoening.

    De prins is echt een schatje maar toch begin ik me zorgen te maken. Of het is gewoon een fase. Maar hij is echt lief, luistert en wat niet mag, is duidelijk.

    De ouders ook ok, ze zitten nu in Marokko en hebben het naar hun zin.

    Ooohhh alf mabrouk! Allah ya hafdiek. Blij om zulks nieuws te lezen. Ik zal maar niks zeggen wat l3ayn kan teweegbrengen op marokkopuntnl. Soldekes kan ook met klikklik.

    Cartier broek? Hihi of horloge of armband?


    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #233214
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Olifantje

    Oman 100% vooral omdat ik weet dat je een cultuursnuiver bent. Oman is gewoon een sprookje qisa dyel alf lila ou lila. Je hebt daar luxe resorts doe je weer kan afwisselen door een nacht in de woestijn door te brengen of bij de mensen op het platteland. Toekijkend hoe zij nog alles doen op de old fashion manier. Google gewoon op Oman en je raakt op slag verliefd. Azië is ook leuk maar dan zou ik voor een lang tijd gaan zodat je kan rond trekken. Voor later in het jaar zou ik canada aanraden. Schijnt ook heel vet te zijn. Staat zeker op mijn lijstje

    Huwelijksleven gaat lhamdoullah goed. Ups en downs maar dat hoort erbij. Im heb mijn draai hier nu wel gevonden. Zorg blijft toch lastig vooral omdat ik nu ook mijn eigen huishouden heb maar ik doe mijn best en ze komen niks tekort lhamdoullah.

    Hoe is jou dagelijkse leven? Gaat alles goed? En met de prins en je ouders


    Kleine Carmenita is onderweg vandaar dat ik aan huis gekluisterd ben haha walou soldes. Die sarwal nsitou haha daba bghit Cartier. Ik moet en zal die krijgen
    Wat een mooi nieuws! Moge Allah je een voldragen zwangerschap schenken.

    Waloe soldes wela riklam wela ri7. Minimalisme. Gewoon rust. Gesnie gesnie....ma gesnie waloe illa sa77a oe ra77a.

    Olifantje, hoe is het met je vriendin gegaan? Moge Allah haar en alle zieken genezen.

    Mijn operatie zou dinsdag zijn. Maar is weer uitgesteld.
    En daar kwam ik allemaal pas vandaag achter ivm vakantie, maar daardoor weer wel de shakes [emoji19] back to reality enzo.

    Waloe slaap.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #233215
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Oe mchieet le rouda 3azawnie fie7 a loulied ana jiet ana jiet ana jiet joeniemaar.

    Wie heeft er eigenlijk al soldekes gedaan?

    Ik heb ook schrik van boze ogen maar hebttt echtt een kadoe gekregen om een oog van te krijgen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Bsa7tek!

    Wie schrik heeft voor l3ayn hoort zich dan ook te beschermen....maar ja....b3ina social media....

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #233216
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Ooowwwww hier zijn we weer
    Dacht al wat is er met nl gebeurd
    . Maar er is niks gebeurd.. alles is nog hetzelfde

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  12. #233217
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja man, want ik ga liegen over een huwelijk. Ga je toch ergens anders mee bezighouden.

    Hou je gewoon aub bezig met het echte leven. Ik geloofde je al vanaf dag 1 niet maar toch hoopte ik oprecht dat het waar zou zijn.

    Ik gun je oprecht meer dan je fantasie doet denken. En ik hoop bi indi Allaah dat het ook echt uitkomt want blijkbaar wil je dit zo graag.

  13. #233218
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Weten jullie eigenlijk wel wat boze oog nou daadwerkelijk inhoudt?

  14. #233219
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Olifantje en juno

    Hele tekst geschreven en weg is die. Zo hatelijk gewoon. Moet echt tapa gaan downloaden.

    Ik reageer straks inhoudelijk voor nu ameen ameen!! We zitten op de 38weken nu kan elk moment gebeuren. Cartier ring en horloge olifantje

  15. #233220
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Olifantje en juno

    Hele tekst geschreven en weg is die. Zo hatelijk gewoon. Moet echt tapa gaan downloaden.

    Ik reageer straks inhoudelijk voor nu ameen ameen!! We zitten op de 38weken nu kan elk moment gebeuren. Cartier ring en horloge olifantje
    Wat leukkk Allahoema barek. Een voorspoedige bevalling in sha Allah moge Allah je bijstaan en jullie een gezond kindje schenken.