1. #231106
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Ik vond t altijd wel meevallen maar mn partner en ik zijn nu uit elkaar en hij deed altijd best wel veel dus ik sta nu op overlevingsstand
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  2. #231107
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Arme hubby. Kinderen zijn a 2 men's job idd. Hoelang is je man weg en doe je het alleen?

  3. #231108
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik ben ook altijd zo blij als papa thuis komt. Stukje ademruimte

  4. #231109
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Arme hubby. Kinderen zijn a 2 men's job idd. Hoelang is je man weg en doe je het alleen?
    Yes all by myself haha behalve in t weekend dan zijn ze met hun vader nog niet zo heel lang schat
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  5. #231110
    MVC Lid

    Reacties
    53
    21-05-2016

    Allah sehhel 3liek...je gaat dit zeker overleven. Rabbi kbir.

  6. #231111
    MVC Lid

    Reacties
    9.443
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Yes all by myself haha behalve in t weekend dan zijn ze met hun vader nog niet zo heel lang schat
    Nee toch hubby?

    Dit is toch gekkigheid, jullie zijn een jong gezin. N3al chitan.

  7. #231112
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Wacht even hub, ik begrijp het denk ik verkeerd. Je man is op vakantie/werk/zoiets...toch? Of vertel je nu dat jullie uit elkaar zijn?

  8. #231113
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door solivagant Bekijk reactie
    Allah sehhel 3liek...je gaat dit zeker overleven. Rabbi kbir.
    ameen moppie hoe gaat het met jou en je gezondheid?
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Nee toch hubby?

    Dit is toch gekkigheid, jullie zijn een jong gezin. N3al chitan.
    gair in sha allah. Wil geen negatieve dingen over hem.uitlaten aangezien het toch de vader is van mn meiden
    Maar wat niet werkt werkt niet
    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Wacht even hub, ik begrijp het denk ik verkeerd. Je man is op vakantie/werk/zoiets...toch? Of vertel je nu dat jullie uit elkaar zijn?
    Nee we zijn uit elkaar zitten in scheiding op dit moment
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  9. #231114
    MVC Lid

    Reacties
    9.443
    26-12-2013

    Je hoeft ook helemaal niks te zeggen, het gaat ook niemand wat aan.

    Ik schrok alleen want ik vind je een lief mens en gun jou alle geluk. Moge Allaah jullie bijstaan en jullie het goede geven ameen.

  10. #231115
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Je hoeft ook helemaal niks te zeggen, het gaat ook niemand wat aan.

    Ik schrok alleen want ik vind je een lief mens en gun jou alle geluk. Moge Allaah jullie bijstaan en jullie het goede geven ameen.
    Lief van je barak allaho feek schat hoe gaat het.met jou?
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  11. #231116
    MVC Lid

    Reacties
    53
    21-05-2016

    Ameen.

    Het gaat goed hamdoelilah. Gewoon een verkoudheid nu zoals de halve wereld.

  12. #231117
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Gair inshallah lieve lieve hubby. Ook al 'ken' ik je niet persoonlijk, doet me echt pijn. Jullie zijn, zoals ochtendmens al zei, zo'n jong gezin. Mooie meiden...wat ontzettend naar.
    Moge Allah jullie allen bijstaan en jullie het goede brengen. Inshallah is dit alsnog verzoening. Maar wat het beste is voor jullie, weten jullie het beste.

    Heel veel sterkte lieve hub.

  13. #231118
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    ameen moppie hoe gaat het met jou en je gezondheid?
    gair in sha allah. Wil geen negatieve dingen over hem.uitlaten aangezien het toch de vader is van mn meiden
    Maar wat niet werkt werkt niet


    Nee we zijn uit elkaar zitten in scheiding op dit moment
    Ya Allah!!!!

    Ik wou net op je andere reactie reageren en zeggen het komt over alsof jullie uit elkaar zijn, maar ihj zal aan het werk zijn en je moet het even alleen doen.

    Wat een akelig nieuws, woellah heb er echt tranen van in mjin ogen gekregen.

    Je moet niet negatief over hem praten, maar is er geen andere oplossing? Jij bent jong, je kinderen zijn jong.
    Wees genadevol

  14. #231119
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Ff kort dametjes
    Er is geen andere oplossing. Een jaar geleden toen ik zwanger was samen besloten het voor t laatst te lroberen zodat ik nooit spijt zou krijgen van mn keuze toen veeel down momenten gehad samen
    Waaruit heel wat leugens verslaving enzovoort uit is gekomen ook wel mooie dingen maar die wegen niet af tegen de rest
    Uiteindelijk het besluit genomen te doen wat mij gelukkig maakt en dat was toch wel een eind eraan te knopen.
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  15. #231120
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Gair inshallah lieve lieve hubby. Ook al 'ken' ik je niet persoonlijk, doet me echt pijn. Jullie zijn, zoals ochtendmens al zei, zo'n jong gezin. Mooie meiden...wat ontzettend naar.
    Moge Allah jullie allen bijstaan en jullie het goede brengen. Inshallah is dit alsnog verzoening. Maar wat het beste is voor jullie, weten jullie het beste.

    Heel veel sterkte lieve hub.
    Dankje wel schat waardeer ik heel erg van je
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡