1. #230086
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    salam alikoum chicas, eid mubarek kareem, het deed me hmdl goed om even onder de mensen te komen al had ik er totaal geen zin in, =me ouders, vooral me vader meskien geeft me het gevoel dat alles wat je treft uiteindelijk mektab is, voor even vergeet je dan even het lot die Allah voor je bepaald heeft, de haat is groot maar je waait voorlopig maar even met de wind mee

  2. #230087
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Riannah super lief

    Ameen innoe. Wij lusten t ook niet, mn man wordt er zelfs kotsmisselijk van gisteren maag vd schaap geroken van 2 huizen verderop en ze kwam zo ermee aanzetten, wil je ook? Hij heeft de hele dag niks meer gegeten want elke x moet hij dan daaraan denken hahaha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  3. #230088
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Salamo alaykoum dames,


    Ied moubarak iedereen wa kol 3aam wa antom bi gair.

    Lhoceima leuke jurk, waar heb je die gekocht en voor hoeveel als ik vragen mag?

  4. #230089
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Leuk al die taarten en koekjes maa shaa Allah.

    Wie viert al ied ook zonder ouders omdat die nog in marokko zitten? Saaie boel zo.

  5. #230090
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Waar is iedereen trouwens, wat is t hier uitgestorven, of is iedereen naar smoelenboek verhuisd.

  6. #230091
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Walnoot33 Bekijk reactie
    Leuk al die taarten en koekjes maa shaa Allah.

    Wie viert al ied ook zonder ouders omdat die nog in marokko zitten? Saaie boel zo.
    Schoonouders zitten ook in Marokko bij ons was t ook redelijk dood gewoon wat leuks gedaan met de kids eigenlijk! Maar kon de rust wel gebruiken haha

  7. #230092
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Praline ziet er goed uit meid. Super cute je zoontje machaallah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Dankjewel!
    Wat een super lief gedicht van je dochtertje
    Happiness is an inside job


  8. #230093
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Mabrouk el3ied allemaal! Hoop dat jullie allemaal een leuke dag hebben gehad gisteren.

  9. #230094
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Plaats een foto van wat...

    We hebben dit jaar lootjes getrokken met een deel van de familie. Was echt erg leuk. We hebben afgesproken het altijd zo te blijven doen. Ik had mijn moeder getrokken dus dat was extra leuk

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie

    -

    Een deel van de cadeautjes. Het pastte niet op 1 tafel

    -

    -

    En dit waren mijn cadeautjes.

  10. #230095
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Riannah super lief

    Ameen innoe. Wij lusten t ook niet, mn man wordt er zelfs kotsmisselijk van gisteren maag vd schaap geroken van 2 huizen verderop en ze kwam zo ermee aanzetten, wil je ook? Hij heeft de hele dag niks meer gegeten want elke x moet hij dan daaraan denken hahaha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    *Boks* @ Abu Jalil..Snap m helemaal...

    Zo'n 3aid met alleen je gezin heeft ook wel iets hoor, Fijn dat julie hebben genoten.

    @odk: jaaa lootjes trekken is super leuk. Wij hebben het een x met schoonfamilie gedaan en vond dat wel echt leuk man. Ik ga het voor de volgende aid weer opperen. Is veel beter dan voor iedereen wat kleins bedenken..

    @walnoot33: Volgens mij is iedereen een beetje ontworteld of zo door de vakantie en zo. Facebook kan je echt niet vergelijken met zo'n forum. Vind zo'n forum voor zulke gesprekken veel gepaster, dan fb. Fb is zo kolossaal en ik heb het meer om nieuwtjes en updates te lezen en af en toe te reageren.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  11. #230096
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Walnoot33 Bekijk reactie
    Salamo alaykoum dames,


    Ied moubarak iedereen wa kol 3aam wa antom bi gair.

    Lhoceima leuke jurk, waar heb je die gekocht en voor hoeveel als ik vragen mag?
    Cadeau gekregen van mijn vader , uit Marokko.
    Trotse mama ♡♡

  12. #230097
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    *Boks* @ Abu Jalil..Snap m helemaal...

    Zo'n 3aid met alleen je gezin heeft ook wel iets hoor, Fijn dat julie hebben genoten.

    @odk: jaaa lootjes trekken is super leuk. Wij hebben het een x met schoonfamilie gedaan en vond dat wel echt leuk man. Ik ga het voor de volgende aid weer opperen. Is veel beter dan voor iedereen wat kleins bedenken..

    @walnoot33: Volgens mij is iedereen een beetje ontworteld of zo door de vakantie en zo. Facebook kan je echt niet vergelijken met zo'n forum. Vind zo'n forum voor zulke gesprekken veel gepaster, dan fb. Fb is zo kolossaal en ik heb het meer om nieuwtjes en updates te lezen en af en toe te reageren.
    Ja kan het echt iedereen aanraden! Het is echt heel erg leuk. En niet alleen dat, het brengt de familie ook echt meer bij elkaar. Alleen al de lootjes trekken was al echt heel leuk en hebben we 4 keer opnieuw moeten doen

  13. #230098
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Slm...hoe smaakt de shwa? Ik ben niet van het vlees...wel luem bel berqoq bij mn ma gehad. Yep...ben weer in nl. Morgen echt naar huis insha Allah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #230099
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Mijn grootste nachtmerrie uitgekomen.. mijn moeder heeft twee pakjes en wat tipjes in mijn tas gevonden.
    Ze heeft mij gisteren erop aangesproken en heb ontkent dat het van een klasgenootje is, ze gelooft alleen het verhaal niet en zei dat ze het mijn broer gaat vertellen.
    Ik hoop gewoon dat ze het stil houd, het is al erg genoeg dat zij het weet van de schaamte. Straks kan ik heel mijn gezin niet meer aankijken zoals mijn vader. En krijg ik onvergetelijke klappen.
    Het ergste is dat ik in deze situatie niks anders kan doen dan afwachten. Ik heb mijn lesje wel geleerd, never ever again stuff like that mee naar huis meenemen. Had het nooit verwacht, ben namelijk nooit betrapt en nu ben ik op heterdaad gewoon betrapt en kan ik geen kant meer op.
    Het liefste laat ik mij overrijden door een vrachtwagen waardoor ik deze situatie kan laten vergeten en camoufleren.

  15. #230100
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Wat zijn tipjes? En wat voor pakjes?