1. #228766
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Wow dit is wel erg, vooral slordig van die dienst. Je mag wel betere instructies leren geven met zulke dingen.
    Maar was gewoon haar tijd.
    Ja heel erg. Er was ook een rechtszaak tegen die dienst want er waren meer dingen ontdekt wat ze allemaal verkeerd deden. Veel gaven ook dat meisje de schuld. Dat ze ook maar is gesprongen zonder het zeker te weten maar ik vind dat die mensen hun bek moeten dichtbouden. Makkelijk oordelen hebben ze. Ze was ook pas 17 he nog heel jong.

  2. #228767
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ja Lamiss,

    Als het tijd is om te gaan dan ga je

    No Jump Hihihihi is eigenlijk lachwekkend 1 letter minder interpreteren of horen en je vertrekt naar je heer


    Als tijd is om te gaan is het tijd om te gaan...
    Ja inderdaad het kan zo tragisch gaan maarja.

    Ja hoe één lettertje zoveel verschil kan maken. Spanjaarden zijn al over het algemeen niet zo goed in engels dus zijn accent zou denk ik ook niet zo zijn geweest. Hij had beter don't jump kunnen zeggen dan zou er geen verwarring mogelijk zijn. Maar uiteindelijk kun je wel zeggen hij had beter dit en dat kunnen doen maar het is natuurlijk zoals het is en er valt niks aan te veranderen.

  3. #228768
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Iemand nog een leuke filmtip? Ben weer toe aan mijn netflix&couch.
    Gypsy ben ik aan begonnen.

    Begin again is een film. Lekker simpel.

    Laatst op film1 eentje gezien, maar staat niet op netglix. Me before you.


    Hmmm weinig gekeken verder.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #228769
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik vergeet telkens te vragen...wie heeft er voor mij een tip voor een oogschaduw palette? Een goeie en wat basic gewoon...geen glitters enzo...[emoji4]

    Moussaka is btw heerlijk.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #228770
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je overtreft me..
    Ah youtube, nee als de film boeiend genoeg is vind ik dat niet zo heel erg.
    Haha nee is turkse serie van 1000 afleveringen ofzo. Ben er toen mee gestopt omdat iedere episode dik 2 uur lang was.

    Haha ela ik doe aan multitasken, hoe was je dag?
    Kids gingen weg met papa, ze3ma dan heeft mama tijd voor zichzelf. Maar ik doe het liefst het huishouden als de kids weg zijn, dan weet je genoeg

    Zodalijk stuur ik ze naar bed en kan ik nog even genieten van een kopje koffie in de tuin.

    En jouw dag?

    @ beseha juno

  6. #228771
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Dames ik was een keer naar het zuiden van Marokko gegaan, daar hebben ze nog steeds gelsa dyel atay. Een speciale hoek ingericht voor het zetten van Marokkaanse thee. Niemand raakt het aan behalve degene die thee zet. Er is zo'n kleine meida, met berad en glazen die ongebruikt omgekeerd worden. En ta3miera van atay met een beker voor techlila. En niet te vergeten chelaal om de handen te wassen. En een kleine majmar voor atay mcha7ar


    Ik ben benieuwd of er iemand zo'n hoekje heeft in haar eigen huis. Lijkt me ontzettend leuk.




  7. #228772
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie

    Wat dingen voor. mn meisje gehaald.


    Zo cute! Bsseha.
    Hoe gaat t met Je zwangerschap? Tijd vliegt voorbij zeker, ofniet?

    Heb dat onesie'tje toevallig ook voor mini, en een van die roze strikjes ook..

  8. #228773
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Gypsy ben ik aan begonnen.

    Begin again is een film. Lekker simpel.

    Laatst op film1 eentje gezien, maar staat niet op netglix. Me before you.


    Hmmm weinig gekeken verder.

    Dankjewel.

  9. #228774
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Xav, je komt over als een lieve oprechte meid, een sterke vrouw. Moge Allah je leven zo laten lopen, dat jij en je zoontjes er t meeste profijt van hebben. Allahi hafdhek!

    Ambiance ik zag dat je het had over eyeliner.
    Ik las vroeger veel beautyblogs..
    Was vooral veel verspilde tijd, maar ben wel dankbaar voor deze eyeliner. Al een paar keer hergekocht.
    Catrice, liquid liner, Dating Joe Black 010. Intens zwart, dun, clean, < 4 euro, droogt mat op, blijft lang goed zitten als je m niet natmaakt. Roudhou = panda, maar dan ook gegarandeerd

  10. #228775
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Kids gingen weg met papa, ze3ma dan heeft mama tijd voor zichzelf. Maar ik doe het liefst het huishouden als de kids weg zijn, dan weet je genoeg

    Zodalijk stuur ik ze naar bed en kan ik nog even genieten van een kopje koffie in de tuin.

    En jouw dag?

    @ beseha juno
    Altijd fijn wanneer je het huishouden kan doen zonder kids om je heen.
    Je huis op orde hebben is ook een vorm van genieten, dus dat kun je ook als me time zien

    Bsaha je koffietje, zet m net pas aan. Ik heb beet een rommelige dag gehad, zijn even weg geweest softijsje gegeten buiten en voor de rest niet veel gedaan vandaag.

  11. #228776
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Xav, je komt over als een lieve oprechte meid, een sterke vrouw. Moge Allah je leven zo laten lopen, dat jij en je zoontjes er t meeste profijt van hebben. Allahi hafdhek!

    Ambiance ik zag dat je het had over eyeliner.
    Ik las vroeger veel beautyblogs..
    Was vooral veel verspilde tijd, maar ben wel dankbaar voor deze eyeliner. Al een paar keer hergekocht.
    Catrice, liquid liner, Dating Joe Black 010. Intens zwart, dun, clean, < 4 euro, droogt mat op, blijft lang goed zitten als je m niet natmaakt. Roudhou = panda, maar dan ook gegarandeerd

    Die is heel fijn idd.

    Juno geen idee voor oogschaduw palette, iets van een nude palette misschien..?

  12. #228777
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Bungeejumpen?? Jij bent gek
    Ik durf in echt elk attractie mesha bungeejumpen mij niet gezien. Ook horrorverhalen over gehoord. Collega van mn vader is daaraan overleden in Spanje. Die man zei blijkbaar 'no jump' maar zij verstond hoogstwaarschijnlijk 'now jump' en toen sprong ze terwijl ze nog niet vast zat
    Zo erg. Pff zulke verhalen zijn eng maar is ook elmekteb haar tijd was gekomen. Als ik zulke verhalen hoor denk ik pfff stel dat...
    Zou dan echt eerst ff kijken of t hier ooit mis is gegaan enz maarja stel dat het wel elmekteb is dan gebeurd het sowieso.
    Vind t zo knap dat dat meisje dat durfde. Echt een leuke vlogster vind ik haar!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  13. #228778
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Phynx: ameen. Ik ga het soort lipliner die je opnoemt ook proberen.

  14. #228779
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Xav, je komt over als een lieve oprechte meid, een sterke vrouw. Moge Allah je leven zo laten lopen, dat jij en je zoontjes er t meeste profijt van hebben. Allahi hafdhek!

    Ambiance ik zag dat je het had over eyeliner.
    Ik las vroeger veel beautyblogs..
    Was vooral veel verspilde tijd, maar ben wel dankbaar voor deze eyeliner. Al een paar keer hergekocht.
    Catrice, liquid liner, Dating Joe Black 010. Intens zwart, dun, clean, < 4 euro, droogt mat op, blijft lang goed zitten als je m niet natmaakt. Roudhou = panda, maar dan ook gegarandeerd
    Die is indd heel goed. Al zien we geen foto
    Happiness is an inside job


  15. #228780
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Met deze warmte wil je niet alleen je haar omhoog in een knot doen maar gewoon op je voorhoofd doen. Zucht.