1. #225151
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Goedemorgen allemaaaaal.


    Onderrkoffer sorry schat dacht dat je al terug was. Hoe is het met je opa?
    Stomme boete! Reed je ook hard?
    Fijne dagen nog daar!


    Het regent weer,heerlijk. Hoop dat het frisser wordt!


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  2. #225152
    MVC Lid

    Reacties
    1.696
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Mn zus zwager kids zouden over 2 weken op vakantie gaan, 2e kleinzoon van 2 hebben ze nog niet eens gezien.. Maar nu is t niet zeker meer door de demonstraties etc ze twijfelen

    Ook 1ex dat ze hun huis zou zien. Die staat in imzouren, zag daar ook wel filmpjes van voorbij komen. Als ik t was zou denk ik gewoon gaan maar ja snap t wel
    Ik snap het wel vooral als ze met jonge kinderen gaan. Ze zouden dan best wel beperkt zijn denk ik. Op vakantie wil je liever niet tussen demostraties en politiecontroles in zitten.

    Wij hadden al maanden terug geboekt, maar wel richting nador. Daar is het niet zo heftig zag ik. We zullen zien hoe het uitpakt.

  3. #225153
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je opa, alhamdulilah!!
    Mseken die ouderen willen altijd koste wat het kost meevasten, Moge Allah hen rijkelijk belonen.

    Lijkt me wel mooi om het in bled een keer te ervaren, lekker ook dat het weer meezit.
    Geniet ervan
    Hahah ja altijd te koppig.

    Dankjewel

  4. #225154
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Gaat zeker snel. Vooral afgelopen jaar eng gewoon als je erbij stilstaat hahaha.

    Klopt is echt even doorzetten weha meer kun je er niet aandoen.

    Ja zeker slaap inhalen

    Alhamdoelilah!
    Ah meskiena hele dag zonder water na overgegeven te hebben. Word je vasten niet vebroken als je overgegeven hebt trouwens? De een zegt van wel en de ander van niet..

    Jaah ik zal ook alleen maar blij zijn voor die doorslapen Dit keer heb ik wel geluk ik zal ergens in t midden van de ramadan worden. Precies goed even halverwege een break
    Ja klopt ik hoor altijd altijd verschillende dingen. Maar had het nog opgezocht en er stond dat je niet hoeft te verbreken als je het echt niet tegen kon houden. Dus je mag niet bewust overgeven. Dan is het wel verbroken. Dat is wat ik had gelezen.

    Hahaha ja ik zit ik ook ergens in het midden dan.

  5. #225155
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Goedemorgen allemaaaaal.


    Onderrkoffer sorry schat dacht dat je al terug was. Hoe is het met je opa?
    Stomme boete! Reed je ook hard?
    Fijne dagen nog daar!


    Het regent weer,heerlijk. Hoop dat het frisser wordt!
    Goedemorgen!

    Haha ja ik zit er nog steeds. Met mijn opa gaat het goed alhamdoulillah. Hoe gaat het eigenlijk met jouw opa?

    Nee ik rijd nooit te hard. Was een stukje waar je kennelijk maar 60 mocht maar was niet goed aangegeven. Ik reed 80 ofzo.

    Owh heerlijk verkoelend na de warme dagen.

  6. #225156
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ze zijn hier een kip aan het slachten. Ik zit nu helemaal achter in het huis met alle deuren gesloten

  7. #225157
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Goedemorgen allemaaaaal.


    Onderrkoffer sorry schat dacht dat je al terug was. Hoe is het met je opa?
    Stomme boete! Reed je ook hard?
    Fijne dagen nog daar!


    Het regent weer,heerlijk. Hoop dat het frisser wordt!
    Sbah el gheer!

    Hier druppelt het ook wat. Lekker fris. Deur opengezet.
    Het verzoek is of we naar de kinderboerderij kunnen.... Denk datvze maar alleen met papa moeten gaan....even wachten tot de bezorgers zijn geweest.

    Ik ga een dagje thuishangen. Ben weer lekker over mn grenzen geweest icm verkoudheid en hooikoorts...wilde al om vroeg slapen....was half uurtje ko. Kids waren wakker beneden bij papa.[emoji15]
    Wij gaan zo halakbar doen met papa...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #225158
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ze zijn hier een kip aan het slachten. Ik zit nu helemaal achter in het huis met alle deuren gesloten
    [emoji23] [emoji23]
    Meen je deze?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #225159
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Mn zus zwager kids zouden over 2 weken op vakantie gaan, 2e kleinzoon van 2 hebben ze nog niet eens gezien.. Maar nu is t niet zeker meer door de demonstraties etc ze twijfelen

    Ook 1ex dat ze hun huis zou zien. Die staat in imzouren, zag daar ook wel filmpjes van voorbij komen. Als ik t was zou denk ik gewoon gaan maar ja snap t wel
    Wat zegt de famie ter plekke?
    Mn moeder is nu een week of 2 terug. Leven gaat ook gewoon door.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #225160
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    [emoji23] [emoji23]
    Meen je deze?
    Jaaaaa ik meen t [emoji24]

    Ben echt een pussy joh. Krijg het er zelfs benauwd van.

    Kan jij er gewoon naar kijken?

  11. #225161
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ik loop met twee verschillende slippers omdat ik van allebei de andere kant kwijt ben.

  12. #225162
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Jaaaaa ik meen t [emoji24]

    Ben echt een pussy joh. Krijg het er zelfs benauwd van.

    Kan jij er gewoon naar kijken?
    Ja hoor...deden we als kind al. Gewoon ook de kip proberen te vangen he...

    Zelfs mn dochter...we waren bij zn oom dasr in de buurt van imzourdn hoceima voor eid ameqran..[emoji4]
    Papa hele tijd hoe moet dat nou met schaap slachten...dat mocht ze niet zien...
    We gingen de onzen slachten....nou waar is ze ...hou haar in de gaten.
    Ze was met neefjes en nichtjes weg...ze doken ineens op...ik zeg kom maar mee...daar is het eng want ze gaan de schaap slachten...
    Nou dat heb ik allang gezien bij de papa van .....[emoji15]
    Ok.
    Niks aan de hand.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #225163
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ik loop met twee verschillende slippers omdat ik van allebei de andere kant kwijt ben.
    Marokko he...
    Ik raak ze gewoon helemaal kwijt. [emoji57]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #225164
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja hoor...deden we als kind al. Gewoon ook de kip proberen te vangen he...

    Zelfs mn dochter...we waren bij zn oom dasr in de buurt van imzourdn hoceima voor eid ameqran..[emoji4]
    Papa hele tijd hoe moet dat nou met schaap slachten...dat mocht ze niet zien...
    We gingen de onzen slachten....nou waar is ze ...hou haar in de gaten.
    Ze was met neefjes en nichtjes weg...ze doken ineens op...ik zeg kom maar mee...daar is het eng want ze gaan de schaap slachten...
    Nou dat heb ik allang gezien bij de papa van .....[emoji15]
    Ok.
    Niks aan de hand.
    Hhaha wel stoer hoor. Ik ben daar te gevoelig voor. Ik kan me ook echt slecht voelen als ik zie dat ze bang zijn of vind het ook heel erg dat de kuikentjes van hun moeder weg worden gehaald zo jong. Of als ze geen plek hebben om te slapen.

    Mijn zusje en broertje zijn daar ook heel makkelijk in. Ze renen gewoon naar de schapen en kippen toe.

    Ik ren juist weg

  15. #225165
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Marokko he...
    Ik raak ze gewoon helemaal kwijt. [emoji57]
    Hahaha ik ook. Ik heb er gelukkig 1 gevonden want ik werd al uitgelachen hier