1. #225001
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Allah yerhamha wat erg!

  2. #225002
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Volgens mij zijn dat goedkope instappers en voor goedkope instappers vind ik ze er nog verdomd goed uitzien!!!! Als dat jouw style is en je vond ze leuk zou ik ze halen. Het jurkje vind ik niet echt mooi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Shaloom

  3. #225003
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Volgens mij zijn dat goedkope instappers en voor goedkope instappers vind ik ze er nog verdomd goed uitzien!!!! Als dat jouw style is en je vond ze leuk zou ik ze halen. Het jurkje vind ik niet echt mooi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja ze komen van de Bristol 20 euro je had ook zwart ook leuk maar dit vind ik gewoon leuker ga morgen terug om te halen !!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #225004
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Salam dames, psa7a ftorkom. Allah ie qbel. Ben beroerd vandaag.

  5. #225005
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Hoe is het eigenlijk met Landlady?

  6. #225006
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door VerliefdOpBaard Bekijk reactie
    Besahtek asfoureh hij is heel mooi de palet mooie aardetinten met roze en bij traanbuisje kun je witte highligher doen en onder de wenkies ook highlighter wauwie ideaal voor r3ied
    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Heb de beelden gezien, verschrikkelijk..Allah yar7amuha

    Laten we vooral niet vergeten hoe bevoorrecht wij zijn

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Inna lilaahi wa inna lilaahi raji3un, prachtige meid, Moge Allah haar genadig zijn.
    Dit soort berichten geven mij altijd storing, vreselijk hoe makkelijk ze een mensenleven kunnen ontnemen. Allah ghoed l7aq.

  7. #225007
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Citaat Geplaatst door VerliefdOpBaard Bekijk reactie
    Zjnoen pffff voel me echt bedondert door de kinderen, blijkt dat ze hebben afgesproken om zich ziek voor te doen zodat ze niet naar school hoeven te gaan, bovendien is haar vriendin denk ik aan het puberen zjnoeeeen, zeg ik nee zegt zei ja, ik ruim alles op, zij haalt alles weer terug eruit, ik zeg speel buiten zei zegt nee ik wil binnen, owja en ze noemde mijn dochter een ho en zei dat ik stiekem rook, wtfffff???? De dag dat me dochter gaat vragen of ze met haar mag spelen krijgt ze een klapppppp, en mijn dochtertje is te naif meskina, zij buiten luidkeels roepen mamaaaa wat is een hooooerrr? Ik zei haar willie hou je mond wie zegt dat, ze zei dat haar vriendin haar dat net zei, toen was het dus een welles nietes spelletje wtffff? Anyways me 1ste dag vasten goed begonnen en ge eindigt met het gevoel dat ik mensen wil klappen
    Wie is deze meid? En hoe oud is je dochter? Echt kort houden dit. Goed opvolgen. Dit gedrag is niet goed.

  8. #225008
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Verliefdopbaard jouw manier van typen en alles wat je zegt soms vraag ik me af of "je" wel echt bestaat.


    Nu weer dit verhaal vreemde dingen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Shaloom

  9. #225009
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door VerliefdOpBaard Bekijk reactie
    Of ik wel echt besta? Haha wat is dat nou weer voor een vraag? Ik weet niet of je kinderen hebt maar ik ben dus erg betrokken met de kinderen hier en pik dus die dingen op, soms heb ik het idee dat ze vergeten dat ik een volwassen vrouw ben en moeder en ze daarom zo los gaat? vandaag zei die meisje nog tegen me dat ik echt niet op een mama lijk maar er nog 21 uitzie, wat wel een compliment is maar wat misschien ergens ook haar gedrag van vandaag verklaard, ze voelen zich comfortabel om zichzelf te zijn inclusief het ongewenst gedrag, maar hoe maak ik deze grens duidelijk dat dit niet kan, zonder dat ze dan stiekem vieze woorden gaan zeggen
    Je maakt die grens duidelijk door je op te stellen als moeder ipv 'vriendin'.
    Regels om mee te beginnen en vooral nee is nee.

  10. #225010
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door VerliefdOpBaard Bekijk reactie
    Gair in shaa Allah, ik denk dat ik een beetje te soft ermee om ging, eigenlijk is het ook de schuld van me moeder altijd bemoeien dat de kleine met niemanddd mag spelen, dat vind ik 3eyekk dus beetje uit opstand naar haar dat ik de kleine meer laat spelen as usual hhhh misschien kinderachtig maar ik probeer me ook los te wurmen van me eigen ma, ik denk dat het goed is even zelf tijd met me dochter door te brengen zonder derden erbij, voor de puntjes op de i te zetten
    Ik snap het, probeer jouw band met je dochter los te koppelen van de band die je met je moeder hebt/had. Jouw opvoeding jouw regels.
    Vind het wel sneu dat ze meskina nu al zo infected wordt met zo een raar kind die duidelijk geen opvoeding heeft genoten. Ik zou haar lekker buiten de deur houden, tot ze manieren heeft geleerd.
    Kinderen groeien snel op, eer je het weet is het een puber en die kunnen heeel tegendraads zijn.

    Goed plan, Ghayr inshaAllah!

  11. #225011
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Dames wat vinden jullie van deze instappers vind ze zelf super cute maar ze zussen zeiden is lelijk dus heb het gelaten maar nu zitten ze wel in me hoofd



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Haha de ene zou meteen roepen wat lelijk!
    Maar ik snap wel wrm jij ze leuk vindt. Dit staat ook niet iedereen.
    Aan je omschrijving te zien kan je ze ook leuk combineren. Denk wel dat jij ze kan hebben. Alleen vind ik wel dat ze er absoluut niet goedkoop uit mogennzien, maar dat kan je in het echt pas goed beoordelen
    Happiness is an inside job


  12. #225012
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Zo'n erge last van hooikoorts pff ogen zijn helemaal dik
    Om de minuut niezen
    Volle neus

  13. #225013
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Goedemorgen allemaaal heb haast niet geslapen vandaag normaal slaap ik 4 a 5 uurtjes vandaag minder. Kijken of ik het volho.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  14. #225014
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Zo'n erge last van hooikoorts pff ogen zijn helemaal dik
    Om de minuut niezen
    Volle neus
    Ik ook
    Binnen in mn keel/neusholte jeukt het ook enorm en steeds niezen.
    Happiness is an inside job


  15. #225015
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Praline zag bij t weerbericht dat er nu heel veel pollen zijn


    Ik ga van de week denk ik even vast langs takshita bladi bladi in DH, voor 3eid outfit, ze hebben ook die moeder dochter outfits, super cute maar aan de andere kant vind ik t zonde want je draagt t miss 1 max 2x.. layla in ieder geval