1. #224806
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    XAviera, heel lastig zeg haha. Kies en bid salat istikharah.

  2. #224807
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Als mn baby niet zo jong was had ik t wel geweten

    https://www.vakantiepiraten.nl/vakan...-euro1292_8447

    wrm heeft tie aan geen prijs als je doorgaat naar de pagina
    klinkt interesant
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  3. #224808
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    wrm heeft tie aan geen prijs als je doorgaat naar de pagina
    klinkt interesant
    Geen idee bij mij lukt t wel kan meteen op boeken klikken totaal 2584 is het
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  4. #224809
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    XAviera, heel lastig zeg haha. Kies en bid salat istikharah.
    Hij wil dat we bij hem intrekken, dus weet eigenlijk al zeker dat dat gaat gebeuren. Je weet mannen: hun wil is wet. -moe- Maar in dit geval heeft ie gewoon gelijk wat voor- en nadelen betreft.. Ga alleen m'n huisje missen. Komt goed insha Allah

  5. #224810
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Xav heel jammer dat je wat verder gaat wonen vn je moeder/familie maar he moet indd op lange termijn zien..

  6. #224811
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Hier ben ik nog lekker bezig met het inrichten, het verven even gestaakt want ik had nog 101 andere dingen aan me hoofd, ik twijfel welke stapelbed ik moet kopen voor mijn kinderen, die met 2 of met 3 bedden, eigenlijk wil ik voor hen een single bed halen maar me dochter wilt perse boven slapen hhhhh
    Hahahah jij hebt toch maar 1 kind ?

  7. #224812
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    We zitten momenteel nog met 2 huizen en twijfelen waar te wonen. Mijn huis is ruim en ideaal maar heb 2 slaapkamers en hij heeft meerdere slaapkamers en net iets ruimer + nieuwer. Hij vindt dat zijn huis bij evt gezinsuitbreiding handiger is en ben het wel met 'm eens maar ik zou m'n huis heel erg missen en m'n moeder enz bovendien woon ik hier nog maar net en dan moet ik alweer verhuizen, blijf maar aan de gang. Qua familie is het hier echt ideaal en de kinderen voelen zich hier ook thuis maar is ook weer zonde als ie de zijne moet laten gaan
    Zo zo zo, nu al denken aan gezinsuitbreiding.. gaat opeens heel snel haha (just kidding)


    Met 2 slaapkamers zit je eigenlijk al erg vol nu.. je jongens worden ook groot en dan is een eigen kamer wel fijn(als dat mogelijk is)
    the best things are free

  8. #224813
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Oeh xav gezinsuitbreiding

  9. #224814
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    De zoontjes van mijn man is ook mijn kinderen schat ik heb 1 dochter
    Jij was toch gescheiden of heb ik het mis?

  10. #224815
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Ik wil er niet al teveel over kwijt schat haha ben wat dat betreft best wel op mijn privacy gesteld, ook over onze kids haha want hij was ook gescheiden alleen af en toe zal ik hier wel wat droppen
    Ik kan je alleen maar gelijk geven. Soms vergeet ik dat dit gewoon een openbare forum is met heel veel stille lezers. Kijk alleen maar naar hoeveel keer deze topic bekeken is haha.

  11. #224816
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Haha ja daarom wollah ik ben ook zo soms denk ik safe zwijg je zegt weeral teveel, en je hebt hier echt veel freaks die meelezen en nooit reageren en dan als je een discussie hebt weet die ene lid alles over jou, la shokran hhh ik koester datgene wat me dierbaar is :-)
    Snap je. Dan duiken ze ineens een keertje op tijdens een discussie ofzo en dan blijkt het dat ze alles van je weten wat je hier gezegd hebt terwijl jij niet eens van hun bestaan af wist lol. Beter zoals je inderdaad net zei het hier houden bij koetjes en kalfjes als je toch niks te doen hebt.
    Jij blijft zeker ook op tot suhor en fadjr daarna pas lekker slapen?

  12. #224817
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Plaats een foto van wat...

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Ja daarom, ja ik weet nog niet wat ik moet nuttigen voor suhor, heb jij al gegeten?
    Nee nog niet. Ik vind het nog beetje te vroeg. Ik eet altijd pas rond 02:45 ofzo. Weet ook nooit wat ik moet eten, wel altijd iets van fruit en yoghurt da's standaard haha

  13. #224818
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Bij me begint het nu en het duurt tot fajr, als ik in 1 keer eet voel ik alsof ik te weinig heb gegeten beter veel gespreid eten dan beetje in korte tijd
    Slimm. Wat ik doe is in korte tijd nog veel proberen te eten maar lukt niet. Tussendoor neem ik hooguit een snack en water. Morgen ga ik t ook zo doen steeds iets eten tot fajr haha.

  14. #224819
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Goedemorgen ofzo. Hoe gaat het vandaag dames?
    Net laatste aflevering van prison break gezien. Seizoen 5 was wel oke.. Soms ben ik zo neerslachtig. Hamdoulilah.

  15. #224820
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Sbah ghair dames ramadan bevalt me dit jaar goed elhamdulillaah, geen dorst of honger. Dag 5 al subhan Allah.

    Hoe gaat met je kids en met jou frituurmetel ?
    over neerslachtig mescjien vitamine d tekort ?


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad