1. #224461
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Die Riffijnen moeten echt even normaal doen Getverdemme

    Ze gedragen zich alsof ze de enige zijn die tekorten ervaren in maroc. Die moeten eens vaker rondjes rijden casa om te zien hoe en wat en praten met mensen die in steden wonen!

    Wat mij betreft mogen ze die keihard aanpakken absoluut anti dat gedoe.
    De verandering moet ergens beginnen...zelf genoeg filmpjes gezien dat ze dit ook mede eisen voor heel Marokko....En ze krijgen genoeg bijval vanuit heel Marokko.
    Als al dat geld niet verdween in de zakken van die koffar.... Zonder schaamte steken ze geld voor projecten voor armoede bestrijding in eigen zak.
    Schapen voor l eid voor de armen verdelen ze onder elkaar....
    Gewoon maar mond dicht en deze monkar voort laten duren?
    Maar het volk maar blijven gijzelen met de woorden kijk hoe het in andere landen is afgelopen met de opstand en maar je zakken blijven vullen...ma shie 7aq.
    En nogmaals...de koffar van die azulisten die niets anders willen dan fitna en door zionisten gesteund worden....die mag je kei en keihard aanpakken.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #224462
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Mn man gaat vandaag hrira maken....hij kan wel koken, maar zijn hrira heb ik nooit geproefd. [emoji1]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #224463
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    [emoji30] [emoji30]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #224464
    Bijna Lid

    Reacties
    4.026
    26-04-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Mn man gaat vandaag hrira maken....hij kan wel koken, maar zijn hrira heb ik nooit geproefd. [emoji1]
    #lifegoals. [emoji23]

    Zal vast lekker zijn. Ik weet niet wat ik ga maken vanavond. Mijn man houdt van onzin tijdens de ramadan. Ik wil dat niet meer. Iwa dillema.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  5. #224465
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Frituurketel Bekijk reactie
    #lifegoals. [emoji23]

    Zal vast lekker zijn. Ik weet niet wat ik ga maken vanavond. Mijn man houdt van onzin tijdens de ramadan. Ik wil dat niet meer. Iwa dillema.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
    Ja kan die ook weer van zn bucket list...

    Ik hoef eigenlijk helemaal niks. Niks nie brewat of hapjes....hij gaat zelf gezond aan de slag. Doet hij elk jaar wel eigenlijk met ramadan.

    Doe je gezondere onzin...wraps van omelet etc.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #224466
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Gezondere pizza...

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #224467
    MVC Lid

    Reacties
    94
    17-05-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    [emoji30] [emoji30]
    He, bah.

  8. #224468
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ik zeg niet dat men niks mag zeggen maar hand in eigen boezem steken mag ook wel. Ken geen 1 persoon in maroc zonder een smartphone allemaal internet altijd in cafés en uit eten. Nooit sparen en toch altijd zeiken. Als ze dan keer ziekenhuis moeten of dokter hebben ze geen geld. Zegt uiteraard niets over feit dat gezondheidszorg te wensen over laat maar vaak is dat ook attitude die de burgers allemaal bezitten

    Dus ja als je dan een dokter krijgt die lomp doet is dat een mooie spiegel want zelf zijn ze vaak ook verschrikkelijk qua gedrag.

    Als men corrupt is ja goh zelf zouden ze niet anders doen in die functies en op kleine schaal draaien ze je allemaal de nek om!


    Kijk alleen maar al hoe verkopers in maroc ons behandelen en teveel laten betalen! In het verkeer gedragen ze zich als dieren automobilisten die door rood rijden te hard rijden voetgangers die rode stoplicht niet respecteren. Zo kan k nog veel meer voorbeelden noemen. Het is een mindset en attitude die 90 procent van dr mensen daar bezitten een beter milieu begint bij jezelf die mensen kennen geen Allah alleen bij naam voor de rest ademen ze allemaal dirham

    Oud jong dik dun hoofddoek baard bikini allemaal geldwolven. Dan ook nog die Riffijnen die zogenaamd eigen land willen en dit onderwerp gebruiken om de boel op te hitsen

    Moehiem heel verhaal maar ik ben die shit van ze echt zat. Bleeegh



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Shaloom

  9. #224469
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    [emoji30] [emoji30]
    Vorig krijg kreeg ik echt hilarische vragen.

    Maar mag je ook geen eten aanraken?
    Mag je ook je speeksel niet doorslikken?


  10. #224470
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Die courgettes zien er lekker uit misschien maak k dat wel bij me soep straks hmmmm


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Shaloom

  11. #224471
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013



    Hoe schattig. Ik hoorde getik op het raam, keek ik was het een klein vogeltje.

    Maar gelukkig zit het raam dicht ben echt een mietje op dat vlak.

  12. #224472
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Geef hem eten of bakje drinken die vogel kijkt wel scherp hij zoekt iets. Wat heb je gedaan?!

  13. #224473
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie


    Hoe schattig. Ik hoorde getik op het raam, keek ik was het een klein vogeltje.

    Maar gelukkig zit het raam dicht ben echt een mietje op dat vlak.
    Wat schattig dat vogeltje.

  14. #224474
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Allahoema ameen
    Wat een mooie ballonnen en gezellig etentje, nog vele jaren voor je zoontje insha Allah !
    Dankje, InshaAllah
    Happiness is an inside job


  15. #224475
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    Hier lekker vroeg opgestaan.
    Voor vanavond bord met verschillende soorten salades om mee te nemen naar schoonfamillie.
    Heb alles klaargemaakt en voorgekookt en in de *****ng gedaan. Vanavond alleen nog maar de dressing en kruiden toevoegen en alles op een groot bord versieren.

    Nu verder met mijn wasjes draaien.
    Ik heb ook 2 wasjes weggewerkt vandaag..
    Gaat lekker met dit weer
    Happiness is an inside job