1. #224311
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat was er vandaag in utrecht? Kanaalstraat? Leek wel Marokko. Dacht gaan ff eten maar zo drukkkkk. Alle plekken overvol zelf buien zaten mensen.

    Dus broodje en frietje in auto gegeten. Had zo zin in Bidou, maar daar zitten kon echt niet


    ja en wat dacht je van amsterdamsestraatweg

  2. #224312
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Allah u akbar . Xavvvv een dikke knuffel mop! Allah y kamelen beghair. Wat mooi net voor de mooie gezegende maand insha Allah. Rabbi galik le wlidatek .

    Moge allahswt je het alle geluk en gezondheid geven samen met je gezin.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  3. #224313
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Mag ik een virtuele knuffel, ik ben er ook zo emotioneel van geworden. Ik ben iemand kwijt geraakt die de vorige ramadan wel met ons was. Dit jaar helaas niet. En nu ik dit lees moet ik weer huilen. Het leven zit vol verrassingen.
    Inna lilahi wa inna ilayhi razi3oen.

    Ik ben ook wat emotioneel door je nieuws xav....ik las iets als tranen en mooi nieuws xav en ik dacht nee echt zou het en scrollen en scrollen.....ben zoooo blij voor je....bhel een romantisch verhaal waarvan we allemaal naar een goed einde zaten te wachten nav je posts. Allah kemmel bel gheer...

    Dit gezegd hebbende....mag ik van jullie een dua voor een stel waarvan we hopen dat ze niet uit elkaar gaan? We doen al de hele week ons best...en vandaag gaan ze in gesprek. Moge Allah ze leiden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #224314
    MVC Lid

    Reacties
    813
    19-12-2002

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Salam alaikoem iedereen, Ramadan Mubarak.

    Het is allemaal heel snel gegaan maar wij zijn gisteravond op 25-5-2017 getrouwd en weer herenigd als gezin.
    Door middel van een geleerde bij mijn moeder thuis en wali. Gewoon simpel dus.
    Moge Allah jullie huwelijk zegenen en laten slagen in sha Allah. Heel mooi om dit te lezen. Volgens mij waren jullie al een tijdje uit elkaar toch? Snap wel dat de kinderen even moeten wennen aan alles hoop dat ze braaf blijven haha. En inderdaad vertrouw op Allah swt en bi idni Allah zal het allemaal goed komen.

  5. #224315
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Waarom zie ik geen fotot.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  6. #224316
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Xaviera subhanallah dat is super snel gegaan subhanallah! Mabrouk ben super blij voor jouw en de kinderen !! Allah i galikoum dima far7ani !!! Geniet er van !! Ben heel blij voor je


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #224317
    MVC Lid

    Reacties
    58
    31-03-2016

    Wat een blijdschap hier! Wens jullie allen een gezegende ramadan

  8. #224318
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Inna lilahi wa inna ilayhi razi3oen.

    Ik ben ook wat emotioneel door je nieuws xav....ik las iets als tranen en mooi nieuws xav en ik dacht nee echt zou het en scrollen en scrollen.....ben zoooo blij voor je....bhel een romantisch verhaal waarvan we allemaal naar een goed einde zaten te wachten nav je posts. Allah kemmel bel gheer...

    Dit gezegd hebbende....mag ik van jullie een dua voor een stel waarvan we hopen dat ze niet uit elkaar gaan? We doen al de hele week ons best...en vandaag gaan ze in gesprek. Moge Allah ze leiden.

    Allah y 3awen. Moge allahswt ze leiden en hun huwelijk stand houden en de beste tijden geven.....en insha Allah een nieuw begin voor et ramadan .


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  9. #224319
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door Loenja Bekijk reactie
    Wat een blijdschap hier! Wens jullie allen een gezegende ramadan
    Allahoema amen.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  10. #224320
    MVC Lid

    Reacties
    3.988
    06-03-2006

    @ Xav: moge Allah je huwelijk zegenen en jullie beschermen tegen het kwaad.

    @ MamavM: moge Allah je verdriet wegnemen en je dierbare in de hoogste rang van 't paradijs plaatsen zonder enige vorm van vergelding.

    @ juno: moge Allah het stel bij elkaar houden en hun liefde en begrip voor elkaar doen groeien opdat slechts de dood ze zal kunnen scheiden.

    Amien.

  11. #224321
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Salam alaikoem iedereen, Ramadan Mubarak.

    Het is allemaal heel snel gegaan maar wij zijn gisteravond op 25-5-2017 getrouwd en weer herenigd als gezin.
    Door middel van een geleerde bij mijn moeder thuis en wali. Gewoon simpel dus.
    Wat een mooi verhaal
    Veel geluk toegewenst.
    Wat bij elkaar hoort, komt ook bijelkaar. Ik ben blij voor jullie, en vooral voor je kindjes..



    @hubby; je hebt echt prachtige kinderen. Allahoema barik laha.
    the best things are free

  12. #224322
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Ramadan moubarak kareem lieve dames

    Maak er de beste ramadan van
    the best things are free

  13. #224323
    MVC Lid

    Reacties
    3.988
    06-03-2006

    Als we toch een regen van duaas uitspreken, mag ik er dan ook een duaa voor mijn kleine baby. Wij beginnen met de wil van Allah onze eerste ramadan samen in een kil ziekenhuis waar troosteloze diagnoses elkaar in een snel tempo opvolgen al hamdoelilah.
    Gezonde kindjes krijgen lijkt vanzelfsprekend, maar is een grote gunst van onze Schepper.

    Mama's wees vandaag en de dagen hierna niet boos op jullie kindjes als ze met vieze schoenen binnenlopen of ruzie maken, want wij er zijn ontelbaar veel moeders die graag in jullie schoenen hadden willen staan. Moge Allah jullie beschermen.

  14. #224324
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam aleykum all
    Het is heerlijk weer de afgelopen dagen maar er hangt subhanAllah ook iets in de lucht. Kan het niet plaatsen, ghayr.

    Ramadan kareem voor iedereen, Moge dit een mooie maand worden waarin we allemaal het optimale resultaat mogen behalen.
    Moge dit een maand worden van rust, blessings en moge deze maand de harten van hen die onrust ervaren in hun leven verlichten.


    Xaviera, Allah y kemel hlikoum bilghair, mekteb wat bij elkaar hoort zal bij elkaar komen. Thalla fi ba3dkoum, uiteindelijk is de Tevredenheid van Allah Subhanahoe Wata3alaa het belangrijkst. Dunya fayta.

    MamavanM inna lilaahi wa inna lilaahi raji3un, Allah jrzek sbar, hij is in de beste maand heengegaan.

    Juno, Moge Allah hen bij elkaar houden en hun huwelijk zegenen. Shitan is helaas altijd de derde.

    Tot slot een oprechte du3a voor zij die onrust,tegenslagen,beproevingen ervaren in hun leven. Moge Allah hun harten verlichten en vervullen met vreugde. Vergeet deze mensen niet in jullie du3a lieve leden.

    Persoonlijk heb ik ervoor gekozen de komende maand alle SM/netflix etc even opzij te zetten. Mijn doel is om ramadan optimaal te benutten, en mijn mind even een reset te gunnen.

    Even back to basic.

  15. #224325
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Marokkaanse_ Bekijk reactie
    Als we toch een regen van duaas uitspreken, mag ik er dan ook een duaa voor mijn kleine baby. Wij beginnen met de wil van Allah onze eerste ramadan samen in een kil ziekenhuis waar troosteloze diagnoses elkaar in een snel tempo opvolgen al hamdoelilah.
    Gezonde kindjes krijgen lijkt vanzelfsprekend, maar is een grote gunst van onze Schepper.

    Mama's wees vandaag en de dagen hierna niet boos op jullie kindjes als ze met vieze schoenen binnenlopen of ruzie maken, want wij er zijn ontelbaar veel moeders die graag in jullie schoenen hadden willen staan. Moge Allah jullie beschermen.
    SubhanAllah, hartpijn bij het lezen van jouw bericht.
    Moge Allah jullie baby beschermen,behoeden en shifaa geven. Ik neem jullie mee in mijn du3a komende maand.

    Allahuma ameen.