1. #224056
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Je hebt van die soort van Marokkaanse 7sirra van plastic. Die zijn ook leuk. Ik zou er best eentje old skool van lqseb willen hebben met die kleurtjes er in...bhel in de bled in the days...

    En qua kleur kan er echt zo veel...zou gewoon kijken wat jezelf aanspreekt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #224057
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Je hebt van die soort van Marokkaanse 7sirra van plastic. Die zijn ook leuk. Ik zou er best eentje old skool van lqseb willen hebben met die kleurtjes er in...bhel in de bled in the days...

    En qua kleur kan er echt zo veel...zou gewoon kijken wat jezelf aanspreekt.
    juno beetje marokkaanse invloeden vind ik ook mooi, ik zag iemand 2 ronde zilveren sinia aan de muur hangen, stond best leuk.
    ik ben gewoon super slecht in decoreren en matchende kleuren. het is gewoon niet mijn ding helaas,

  3. #224058
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    juno beetje marokkaanse invloeden vind ik ook mooi, ik zag iemand 2 ronde zilveren sinia aan de muur hangen, stond best leuk.
    ik ben gewoon super slecht in decoreren en matchende kleuren. het is gewoon niet mijn ding helaas,
    Mn schoonzusje heeft lampen en potten uit Marokko. Ook erg leuk.
    Gewoin ergens beginnen en heel veel plaatjes kijken en opslaan wat je mooi vindt...dan ga je vanzelf een richting op die je aanspreekt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #224059
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Of gedurfde kleuren a la Majorelle... Nila blijft wel mooi he..

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #224060
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    [QUOTE=juno;132488518]Of gedurfde kleuren a la Majorelle... Nila blijft wel mooi he..

    [IMG]https://uploads.tapatalk

    dat is wel erg gedurfd hahahaha nee iets te gekleurd, dit past bij een mooie vila.

  6. #224061
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Rihanna geen kleed of tapijt gebruiken. Lekker met de blote voeten in de warme maanden.




  7. #224062
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008


  8. #224063
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    [QUOTE=MamaVanM;132488531]Rihanna geen kleed of tapijt gebruiken. Lekker met de blote voeten in de warme maanden.

    [IMG]https://s

    mooi mama,
    nee geen kleed vlonders gaan we leggen die in het plaatje boven.
    mooie tuin fotos. ik krijg echt zin om mijn tuin te gaan decoreren. moet nog een paar dingen gebeuren nog helaas.

  9. #224064
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    [QUOTE=Riannah;132488523]
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Of gedurfde kleuren a la Majorelle... Nila blijft wel mooi he..

    [IMG]https://uploads.tapatalk

    dat is wel erg gedurfd hahahaha nee iets te gekleurd, dit past bij een mooie vila.
    Ik zou ook geen muren ebschuttingem verven hoor...eerder als kleurencombi in kussens en accessoires.

    Heb wel turquoise bloempotten aan de schutting waar ik rode geraniums in doe. Heerlijk die geur van geraniums...

    Moet nig geraniums voor mn andere potten halen....met hemelvaart is er de grootste plantjesmarkt in de omgeving...sla daar altijd wel mn slag.
    Wil nog jasmijn in de tuin...eentje die geurt.
    Mn andere is overleden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #224065
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    [QUOTE=Riannah;132488535]
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Rihanna geen kleed of tapijt gebruiken. Lekker met de blote voeten in de warme maanden.

    [IMG]https://s

    mooi mama,
    nee geen kleed vlonders gaan we leggen die in het plaatje boven.
    mooie tuin fotos. ik krijg echt zin om mijn tuin te gaan decoreren. moet nog een paar dingen gebeuren nog helaas.

    Ik ben ook inspiratie aan het zoeken. Over een maandje gaan we ons tuintje verbouwen.

  11. #224066
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    [QUOTE=juno;132488537]
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik zou ook geen muren ebschuttingem verven hoor...eerder als kleurencombi in kussens en accessoires.

    Heb wel turquoise bloempotten aan de schutting waar ik rode geraniums in doe. Heerlijk die geur van geraniums...

    Moet nig geraniums voor mn andere potten halen....met hemelvaart is er de grootste plantjesmarkt in de omgeving...sla daar altijd wel mn slag.
    Wil nog jasmijn in de tuin...eentje die geurt.
    Mn andere is overleden.
    leuk juno... bloemen overleven het bij mij helaas niet niet., maar planten wel ,dus ik heb tomaat/paprika/sla en radijs

  12. #224067
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    [QUOTE=juno;132488537]
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik zou ook geen muren ebschuttingem verven hoor...eerder als kleurencombi in kussens en accessoires.

    Heb wel turquoise bloempotten aan de schutting waar ik rode geraniums in doe. Heerlijk die geur van geraniums...

    Moet nig geraniums voor mn andere potten halen....met hemelvaart is er de grootste plantjesmarkt in de omgeving...sla daar altijd wel mn slag.
    Wil nog jasmijn in de tuin...eentje die geurt.
    Mn andere is overleden.
    leuk juno... bloemen overleven het bij mij helaas niet niet., maar planten wel ,dus ik heb tomaat/paprika/sla en radijs

  13. #224068
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    [QUOTE=MamaVanM;132488542]
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie


    Ik ben ook inspiratie aan het zoeken. Over een maandje gaan we ons tuintje verbouwen.
    zalig, ik wil zosnel mogelijk klaar zijn met dit mooie weer kan ik nu alleen in de voortuin zitten ( niet dat ik dat doe he ) hahahaha

  14. #224069
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Dames welke gist gebruiken jullie? Normaal gebruik ik altijd of de droge van dr. Oetker of de verse de ik bij de Turk of Marokkaan koop. Maar in allebei zit E491 wat uit plantaardige of dierlijke vetten kan bestaan! Het is dus nooit zeker? Dan is toch het beste om het niet te gebruiken? Maar wat blijft er dan over... of weet iemand of er meningen zijn dat het wel is toegestaan. Zo ook met e470/471 dat zit in bijna alles!! Bijna alle soorten koekjes/gebak enzo enzo..
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  15. #224070
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Dames welke gist gebruiken jullie? Normaal gebruik ik altijd of de droge van dr. Oetker of de verse de ik bij de Turk of Marokkaan koop. Maar in allebei zit E491 wat uit plantaardige of dierlijke vetten kan bestaan! Het is dus nooit zeker? Dan is toch het beste om het niet te gebruiken? Maar wat blijft er dan over... of weet iemand of er meningen zijn dat het wel is toegestaan. Zo ook met e470/471 dat zit in bijna alles!! Bijna alle soorten koekjes/gebak enzo enzo..
    ik heb begrepen dat het wel is toegestaan te nuttigen. allahua3lem