1. #224041
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Zoontje is vandaag met schoolreis, linneashof. Lekker weer erbij en bismillah, moge Allah de kids veilig doen terugkeren

  2. #224042
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    leuke ruime tuin Lieff, klei schattig hoe laila daar zit

  3. #224043
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Zoontje is vandaag met schoolreis, linneashof. Lekker weer erbij en bismillah, moge Allah de kids veilig doen terugkeren
    Amien!

    De mijne gaat morgen insha Allah. Dus vanavond zonder zeuren naar bed....[emoji4]

    Leuke tuin zo hoor. Bij mij is het zo dat mini fearles is en als het aan haar ligt er aan de andere kant bij de buren afklimt. Maar eerder hadden we een andere schutting en dan heb je idd inkijk en zie je dingen die je niet wilt zien zoals mensen in bikini enzo...ja ze is nu gelukkig verhuisd. [emoji5]

    Sba7 el gheer beste mensen!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #224044
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    InchAllah een veilige heen en terug reis

  5. #224045
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    @ lief leuke tuin hoe je meisje daar zit geweldig cuttie
    je kan er indd dooreen kijken als je echt gaat zitten gluren bij ona maar anders niet mn buren hebben ook klimop gezet aan hun kant
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  6. #224046
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door GucciPrinsesj Bekijk reactie
    Gooodmorningggg sooo ik heb deze ochtend al 2 spinnen thuis gevonden haha awesome, dat betekend dus dat mijn huis clean is!! Alhamdoulilah, anywaysss vanmiddag ga ik eindzlijkk beginnen schilderzn, de plafond eerst want met deze weer gaat het heel snel drogen in shaa Allah, moet heel de woonkamer doen!! Maar zodra dat gedaan is kan ik beginnen met inrichten, dat is het leukste!!
    clean ...

  7. #224047
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    wie heeft er leuke kleur ideeen voor de tuin ?
    ik heb straks een vlonder vloer erin liggen voor een gedeelte waar mijn zithoek staat.\deze kleur

    zwarte lounch bank. deze


    welke kleurcombi past daar bij ?

    wil geen groen meer ........

  8. #224048
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Die groen is ook echt lelijk daarbij Riannah..haha sorry dat ik het zeg, maar dat was het eerste wat bij mij opkwam toen ik dat plaatje zag. Leuk zo'n vlondervloer voor in de tuin...

    Lief: Super goed gedaan, man. Allahumma baarik lakum, allebei gouden handjes alleen op andere terreinen
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  9. #224049
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Die groen is ook echt lelijk daarbij Riannah..haha sorry dat ik het zeg, maar dat was het eerste wat bij mij opkwam toen ik dat plaatje zag. Leuk zo'n vlondervloer voor in de tuin...

    Lief: Super goed gedaan, man. Allahumma baarik lakum, allebei gouden handjes alleen op andere terreinen
    vind ik ook hahahaha
    hoeft geen sorry te zeggen is de waarheid daarom ook weg gehaald.
    welke kleuren zijn wel mooi hierbij ?

  10. #224050
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    turquoase zou wel mooi Ijn riannah oud roze
    of mischien een combi van pasteltinten
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  11. #224051
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    vind ik ook hahahaha
    hoeft geen sorry te zeggen is de waarheid daarom ook weg gehaald.
    welke kleuren zijn wel mooi hierbij ?
    Je kan het denk ik het beste bij grijze tinten houden, zoals de bank. Antraciet, grijs, zilvere kussentjes (evt) creme zou ook mooi staan, gemixt met taupe.

    Dat groen vloekt echt bij alles..
    the best things are free

  12. #224052
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    turquoase zou wel mooi Ijn riannah oud roze
    of mischien een combi van pasteltinten
    ah dus meer pastel tinten.. ik ga eens effe googlen. bedankt voor je input.

  13. #224053
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Turqoaise of fuqsia rose of koningspaars of 1001 nacht (al deze kleuren met goud tinten erbij) of appeltjesgroen of zacht blauw.

    Ik zou wel een fris of aanwezig kleurtje erbij doen, niet grijs/zwart/bruin houden. Wordt het heel eentonig en saai. Vind ik dan haha.

  14. #224054
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Je kan het denk ik het beste bij grijze tinten houden, zoals de bank. Antraciet, grijs, zilvere kussentjes (evt) creme zou ook mooi staan, gemixt met taupe.

    Dat groen vloekt echt bij alles..
    dankjewel.
    lelijkste groen wat er bestaat hahaha. puur gelegd toentertijd voor droge voeten. tegels zijn ijskoud, nu vlonders die zijn warm aan de voeten dus geen kleed nodig.

  15. #224055
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Turqoaise of fuqsia rose of koningspaars of 1001 nacht (al deze kleuren met goud tinten erbij) of appeltjesgroen of zacht blauw.

    Ik zou wel een fris of aanwezig kleurtje erbij doen, niet grijs/zwart/bruin houden. Wordt het heel eentonig en saai. Vind ik dan haha.
    ik wil inderdaad 1 accent kleur... zacht blauw of turqoise lijkt me inderdaad erg mooi. ik ga wat inspiratie opdoen op internet.