1. #223651
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Heel erg. Mijn ouders zijn heel erg betrokken geweest in alles, school, studie, werk
    Ze bemoeien zich overal mee, en leven altijd mee.. zelfs als ik verkouden ben, dan maken ze zich al zorgen

    Een huwelijk wat met twijfels begint, kan beter vooraf beëindigd worden dan tijdens, of wanneer er kinderen zijn
    Vind ik dan

    Ik zit er niet mee.. deze ramadan ook van plan alleen voor mezelf en mijn man te zorgen.
    Home sweet home
    Vind je dat niet eenzaam zonder famillie etc?
    Niet slecht bedoeld ofzo.
    Ik heb dan soms van die dagen dat ik echt m'n famillie en ouders mis en me dan echt eenzaam voel.
    Heb wel een fijne schoonfamillie maar is toch anders. En wil hen ook niet lastigvallen ofzo.

  2. #223652
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja dat ook, maar af en toe ook huilen dat hij eruit wilt om te kruipen/staan. Slaap sowieso gevoelsmatig niet lekker meer als hij wakker is. Maar ja niet zeuren he en doorgaan
    Haha meskina maar ik denk dat elke mama wel weet hoe dat voelt en vooral als je een jonge mama bent tbarakallah (nooit op tijd slapen) maar wat ik deed is voor ik zelf ga slapen flesje maken met water en roosvice of marokkaanse thee en naast bed leggen, zodra ze me wakker maakte gewoon fles geven en verder slapen, wij sliepen toen samen op de kamer en wat ze soms deed was als de fles op is het gooien naar me hoofd haha pfff sowieso wel een verstoorde slaap maarja je moet gewoon door die periode heen ou safe

  3. #223653
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    hahaha lastig

    Misschien is het daarom dat wij mama's tegenwoordig makkelijk burn-out krijgen. Naast stress op werk ook nog s stalen zenuwen nodig voor kids thuis. Vroeger was er van langs met de slipper of een blik die je op je plek zette.

    Ach ja heb geduld tijden veranderen.
    Wij kregen vroeger de slipper als we iets hadden mispeuterd niet omdat jij als volwassene de gevoelens van een kind kwetst! Slipper dit dat, alsof wij slaand zijn opgegroeid, ons cultuur is juist kindvriendelijk! Het zijn de ouders van nu die niks waard zijn en zelfs kinderen afsnauwen, ons deur stond voor de kinderen open, iedereen kon binnen buiten lopen wanneer ze wouden, soms komen de buurkinderen bij mij ook binnen als de deur open staat nemen wat van de koelkast en gaan weer buiten, soms komen ze voor aandacht ou safe of thuis te spelen wat is daar mis mee???? Met je slippers doe normaal hoor, sinds jij zwanger bent praat je de laatste tijd ook alleen maar poep hoor!

  4. #223654
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Ik krijg migraine als ik denk hoeveel chrol ik nog heb, mijn straf voor de hele jaar te slapen haha

  5. #223655
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    planning voor vandaag

    werken tot 16.00uur
    thuis
    wasdraaien, vaatwasser inladen, koekjes afmaken
    woonkamer ordenen en de tafel dekken alvast voor morgen. met de etageres etc
    stofzuigen en dweilen.
    ik ga niet koken vandaag dus de airfryer aan of een pizza bestellen. ( alleen dochter en ik, rest is een weekend weg )
    boven stofzuigen en een 15 minut declutter.
    folders gooien met mijn dochter.
    was vouwen en opbergen.
    ik duik vroeg mijn bed in.

  6. #223656
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    oeffff sorry verkeerde topic...waarom kan ik mijn post niet verwijderen ? is het zo erg geworden met mnl ?

  7. #223657
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Sba7 el gheer beste mensen op deze mooie vrijdag.

    Rihanna....bezig dagje...Allah 3awen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #223658
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Sba7 el gheer beste mensen op deze mooie vrijdag.

    Rihanna....bezig dagje...Allah 3awen.
    amin insha allah.. was een post voor de schoonmaak topic geen idee hoe ik hier terecht kom hahahaha

  9. #223659
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SheilaLove Bekijk reactie
    Haha meskina maar ik denk dat elke mama wel weet hoe dat voelt en vooral als je een jonge mama bent tbarakallah (nooit op tijd slapen) maar wat ik deed is voor ik zelf ga slapen flesje maken met water en roosvice of marokkaanse thee en naast bed leggen, zodra ze me wakker maakte gewoon fles geven en verder slapen, wij sliepen toen samen op de kamer en wat ze soms deed was als de fles op is het gooien naar me hoofd haha pfff sowieso wel een verstoorde slaap maarja je moet gewoon door die periode heen ou safe
    Ja haha ben dat nog steeds niet gewend vroeg slapen.
    Hahaha herkenbaar die fles in de lucht
    Mn zoontje slaat op zn eigen kamertje. Als het aan mij lag, lag hij naast me dan slapen ze ook beter en hoef ik er niet uit

    Vandaag 7 uur was hij wakker. Gisteren 9 uur in bedje gestopt..
    Hier kan ik nog mee leven.
    Happiness is an inside job


  10. #223660
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    amin insha allah.. was een post voor de schoonmaak topic geen idee hoe ik hier terecht kom hahahaha
    Gezellig hoor...ik ga wat eten en ook aan de slag.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #223661
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Artsen zijn ook maar mensen en waar mensen werken worden fouten gemaakt...
    Had ik bijna geopereerd moeten worden als een andere arts geen oude scans had bekeken. Meteen een ander plan....binnenkort een nieuwe scan en dan moet blijken of een operatie nodig is.
    Rabbi kbir. Ben zo blij dat het voorlopig van tafel is. En dan wil ik ook even geen artsen en zh zien.[emoji5] [emoji4]
    Moge Allah swt je bijstaan en mooie nieuws geven .

    Ik begrijp je gevoel helemaal dat je opgegeven moment ze niet meer wilt zien.
    Heb ik hier met me inimini boef ook, als hij alleen iemand met een wit jasje ziet.......gaat hij meteen protesteren.

    Bij de tandarts duurde het effe dat hij moest begrijpen wat de verschil is met de kinderarts. Echte drama was het elke meer!


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  12. #223662
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah zjieb shifa...
    Niet ha gebeld?

    Ben een keer door ijzel onderuit gegaan. Had zwartpaarse plekken...paar dagen niet gewerkt.

    Als ik lees dat theetje voor 30 mensen gaat koken kedzinie dogha...
    Allahoema amen.
    Nee ik kijk het wel aan. Kan nog wat erop lopen.

    O ja dan heb je wel groter kans dat je kan uitglijden....hna la3jab weet gewoon niet hoe. Zelfs me stuur staat mu scheef.

    Ja die is wel een goeie voor de ramadan uitnodigen hoef je daarna geen zorgen temaken. Ik dacht er ook aan de eerste week van ramadan meteen uitnodigen heb ik het gehad en heb ik nog qowaa extraa:O.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  13. #223663
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Moge Allah swt je bijstaan en mooie nieuws geven .

    Ik begrijp je gevoel helemaal dat je opgegeven moment ze niet meer wilt zien.
    Heb ik hier met me inimini boef ook, als hij alleen iemand met een wit jasje ziet.......gaat hij meteen protesteren.

    Bij de tandarts duurde het effe dat hij moest begrijpen wat de verschil is met de kinderarts. Echte drama was het elke meer!
    Amien!
    Ach dan ben ik gewoon een 'groot mens'...maar zo n klein kindje....meskine...Allah shafieh.
    Ja alles wat witte jas heeft is dan maar meteen eng...
    Mini was eens mee naar kno....toen ik klaar was zei ze tegen de arts...ikke ook. [emoji15]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #223664
    MVC Lid

    Reacties
    31
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Oh echt? Mijn ouders interesseert dat weinig. Zusje is 150 km verderop gaan wonen. Ik was bijna getrouwd met iemand die ruim 500 km verderop woont. Mijn ouders waren boos toen ik dat afgeblazen had, zelfs toen ik zei dat we er niet uitkwamen wat betreft het bezoeken van ouders. Gestoord ou saffie.

    Maar goed, jammer. Als zij niet willen dan houdt het ook op.

    Geloof mij maar, van zover bij je ouders vandaan wonen breekt je op een dag op.
    Ik ben 400 km verderop gaan wonen en hoe ouder ze worden des te lastiger het is.
    De eerste tien jaar maakte het niet zoveel uit, maar het leven veranderd.
    Gezondheid is niet blijvend, wat zou ik graag wat dichter bij ze willen wonen.

  15. #223665
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Allahoema amen.
    Nee ik kijk het wel aan. Kan nog wat erop lopen.

    O ja dan heb je wel groter kans dat je kan uitglijden....hna la3jab weet gewoon niet hoe. Zelfs me stuur staat mu scheef.

    Ja die is wel een goeie voor de ramadan uitnodigen hoef je daarna geen zorgen temaken. Ik dacht er ook aan de eerste week van ramadan meteen uitnodigen heb ik het gehad en heb ik nog qowaa extraa:O.
    Daarom heb ik een hekel aan fietsen he...[emoji5]

    Ja wel slim...in het begin uitnodigen als je nog vol moed en energie zit.

    Ik zit hier geisoleerd, heeft ook zo zn voordelen...wordt denk ik makkelijk dit jaar. Mn man is ook geen hrira fan, die maakt dan meestal zelf wat klaar...
    Ik vast helaas niet. Maar toch miet ik hrira hebben. [emoji1]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran