1. #221881
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Thnks ladies ik denk dat ik het al weet. Sowieso een rok maar nog even zien wat erbij. What about kado's? Iets van een parfum?
    @Onderdekoffer haha jouw stiefvader heeft wel schijt. Maar ik snap je wel hoor zou het ook ongemakkelijk vinden.

  2. #221882
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Hmmm Bse7a Onderdekoffer!

  3. #221883
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie


    Vandaag gegeten met een vriendin bij de mac. Bestelt ze een visburger zonder saus [emoji58][emoji58] Dit zou gewoon strafbaar moeten zijn. De saus maakt de burger juist zo lekker!

    Ik dacht dat ik raar was wat eten betreft.
    Lol, ik dacht ff huh dat heeft ze snel gedaan. Maar was van vanmiddag dus.
    Bsaha, ben heel lang niet bij de mac geweest. Vind alleen de ijsjes lekker daar. Sundae caramel

  4. #221884
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Snel een vraagje wat helpt bij hoest mijn zoontje heeft zo een honden hoestje om het zo te zeggen heb al hoestdrank gegeven maar helpt niet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #221885
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Zn rechterhand hangt er apart bij. Als je niet zou weten dat hij hangt op het hoekje, zou je denken dat t een losse hand is [emoji38]

    Besaha eten!
    Hoe gaat t met je?
    Hahaha dahaktini, allah 3tik saha schat alhamdulilah schat het gaat hoe het gaat Hihi.
    Hoe is het met jou? Je had een zoontje toch ? Hoe is het met jouw kindje vandaag ook naar Koningsdag geweest?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #221886
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahah ik weet dat ik niet ga kunnen blijven zitten dus dan ga ik ook gewoon niet maar ook als ik zou blijven zitten vind ik het erg ongemakkelijk. Had laatst ook een Tunesische bruiloft. Mijn stiefvader probeerde me nog te overtuigen om mee te gaan "het is gewoon net als een restaurant en ik zit toch gewoon bij je aan tafel. Je kunt gewoon ook komen". Maar ben toch niet gegaan, vind het maar een ongemakkelijke bedoening

    Neem je wel iemand met je mee?

    Anders kan rok met bloesje ook hoor. Zij zijn niet zoals wij, best simpel gekleed altijd.
    OnderDeKoffer, mag ik je wat vragen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #221887
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Salaam aleykum!
    Hoe was jullie dag?
    Hier niet veel gedaan, tegen de avond uit eten geweest met de kids.
    Werken werken...boos worden...miserie aanhoren en dan joepieee de kleine gaan halen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #221888
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    OnderDeKoffer, mag ik je wat vragen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ja hoor!

  9. #221889
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Thnks ladies ik denk dat ik het al weet. Sowieso een rok maar nog even zien wat erbij. What about kado's? Iets van een parfum?
    @Onderdekoffer haha jouw stiefvader heeft wel schijt. Maar ik snap je wel hoor zou het ook ongemakkelijk vinden.
    Hahha ja iets te veel schijt

    Allahi3tek sa7a.

  10. #221890
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Lol, ik dacht ff huh dat heeft ze snel gedaan. Maar was van vanmiddag dus.
    Bsaha, ben heel lang niet bij de mac geweest. Vind alleen de ijsjes lekker daar. Sundae caramel
    Hahaha nee maar ben nu wel weer onderweg

    Allahi3tek sa7a. Ik was ook heel lang niet geweest. Ijsjes zijn inderdaad erg lekker daar.

  11. #221891
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Yw. Hij drinkt echt lekker weg en smaakt beetje naar hubba bubba gum (die roze).
    Turks restaurant, niks bijzonders gewoon ff eruit.
    Haha ga koken jij.
    Haha heb niet veel in huis en winkels zijn gesloten, anders had ik wel wat gemaakt.

  12. #221892
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ja hoor!
    Hoe is het om een stiefvader te hebben? Is hij allang in jullie leven? Heb je halfzusjes of broertjes? Ik denk het wel want ik lees weleens over broertje.

    Als je niet wenst te antwoorden, begrijp ik dat.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #221893
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Werken werken...boos worden...miserie aanhoren en dan joepieee de kleine gaan halen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ik begrijp je gevoel wel, toch denk ik ook altijd dat werken juist een toegevoegde waarde heeft op veel punten.
    Het gaat gewoon om die juiste balans, ik denk dat jij die nog moet vinden voor jezelf. Je bent iig een mooi vb voor je zoontje.
    Boos? Hlas.

  14. #221894
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Haha heb niet veel in huis en winkels zijn gesloten, anders had ik wel wat gemaakt.
    Wat heb je allemaal wel in huis?
    Gaan we wat voor je bedenken.

  15. #221895
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik begrijp je gevoel wel, toch denk ik ook altijd dat werken juist een toegevoegde waarde heeft op veel punten.
    Het gaat gewoon om die juiste balans, ik denk dat jij die nog moet vinden voor jezelf. Je bent iig een mooi vb voor je zoontje.
    Boos? Hlas.
    Misschien wel, maar ik denk meer omdat ik geen voldoening meer echt haal uit mn werk en elke keer toch hetzelde.

    Boos op een nieuwe collega. Ik vind fit heel erg en hoewel ze het vast niet zo zal bedoelen, soms krijg je gewoon het gevoel van ze willen hier mij 2erangsburger doen voelen, als het niet al zo ver krijgen is.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol