1. #218926
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zoals in film dat ze dan van alles overhoop halen en kapot maken...omdat het fake is..ik denk dan dan moet ik later die shit ook nog eens zelf opruimen....

    Ik schreeuw gewoon de boel bij elkaar.
    Juist snap je! Hahahs en alles opnieuw aanschaffen, zie ik ook niet zitten.
    Nee nee, van spullen blijf je af.[emoji2]

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  2. #218927
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Le hna!
    Allahuma baarik dat zal ze vast, gaat allemaal zo hard ook he. Heerlijk zo een eigen willetje. gaat ze later alleen profijt van hebben inshaAllah. Gaat ze al naar school trouwens? Hier ook, usual stuff and life oesaf.

    Met de ladies gaat het goed hamdulilah, bijna jarig heb nog geen drol geregeld.
    Barak Allahoefiki. Haha nee geen school nog, maar ik merk indd dat ze nu wel leert voor zichzelf op te komen. Normaliter is ze alleen mondig tegen mama he [emoji57]

    Oh wat leuk! Gefeliciteerd alvast!
    Willen ze een kinderfeestje? Of wil je gewoon een familiefeestje houden?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  3. #218928
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Heey!❤️

    SubhanaAllaah daar zat ik net ook op te kijken op die site, superleuk zeg, ideaal voor m'n manneke, ik moet alleen m'n vriendin mee zien te krijgen met haar zoontje.
    Het is helaas een end rijden van ons vandaan.

    Ik voel haast je spanning, maar in sha Allaah is het niks meis en was het gewoon even een wakeupcall om bij de les te blijven, een lesje voor ons allemaal, dat het leven waardevol is en tijd ononmkeerbaar opdat we er lering uit mogen trekken.
    Thanks for the reminder. We all need that idd.

  4. #218929
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Heey!❤️

    SubhanaAllaah daar zat ik net ook op te kijken op die site, superleuk zeg, ideaal voor m'n manneke, ik moet alleen m'n vriendin mee zien te krijgen met haar zoontje.
    Het is helaas een end rijden van ons vandaan.

    Ik voel haast je spanning, maar in sha Allaah is het niks meis en was het gewoon even een wakeupcall om bij de les te blijven, een lesje voor ons allemaal, dat het leven waardevol is en tijd ononmkeerbaar opdat we er lering uit mogen trekken.

    Zo n reisje op zich is ook wel leuk. Nog even Zwolle in. Heb je ook eens aan de andere kant van Nederland gezeten. Mn dochter is er geweest, maar ik was zelf niet mee. Ze hadden zich geloof ik wel vermaakt.

    Het zorgt er wel voor dat je je prioriteiten weer op orde hebt.... Herinneringen maken, tijd en aandacht voor elkaar.
    Ja vandaag begin ik mn rust wel wat kwijt te raken...maar nog een paar uur insha Allah.
    Alles wat van Allah komt is welkom.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #218930
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ja een phone is iets eigens, ik gooi ook nooit met spullen maar schreeuwen en deuren dichtslaan wel, tja t mot eruit he haha.
    Oh ja schelden kan ik echt als een tierelier, er komt van alles uit, gewoon zonder filter.
    Zaterdag nog hier op straat, ik ging op de weg staan zodat de kinders allemaal rustig konden oversteken. Begint ie zodra ik wegloop te vroemen , hij kreeg gelijk die middelvinger. Toen maakte ie ene rondje en kwam ie terug rijden,toen kreeg ie 2e vinger.

    Sorry heb daar gewoon geen geduld voor, cant help it.
    Wahahahahahaha ik herken mezelf hier wel in, maar merk dat ik milder ben geworden nu ik een kind heb. Maar vroeger weyo. Hierin snap ik je helemaal hoor, leef je lekker uit. [emoji12]

    Deuren slaan doe ik ook niet. Deed ik vroeger thuis 1x, was ook meteen de laatste keer. [emoji38] Werd keihard teruggefloten hoor hahahahaha.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  6. #218931
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    InshAllah ya Rab zal het positief nieuws zijn, inshAllah!!
    Amien! Amien!
    [emoji7]

    Ik vind jullie allemaal lieve schatten en jullie medeleven en ad3ieja sterken me echt...doet me echt wat.
    Moge Allah jullie allen hiervoor belonen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #218932
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Heerlijk weer ja hamdolilah! Zondag geeft tie 21 graden aan
    Heb je mn post wel gelezen jij![emoji274]

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  8. #218933
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Barak Allahoefiki. Haha nee geen school nog, maar ik merk indd dat ze nu wel leert voor zichzelf op te komen. Normaliter is ze alleen mondig tegen mama he [emoji57]

    Oh wat leuk! Gefeliciteerd alvast!
    Willen ze een kinderfeestje? Of wil je gewoon een familiefeestje houden?
    Wa feeki, weet je dat ik altijd in de war raak betreft de leeftijd van jouw meid haha, kan me heugen dat ze niet veel scheelde met mijn oudste toch of heb ik het helemaal mis?
    Allah 7fadha, laat der maar lekker assertief wezen op deze aardkloot.

    Dankjewel, ukkie wordt alweer 3, ja ik ga wel wat doen maar weet nog niet wat. Geen idee ook wat ik haar moet geven lastig lastig.

  9. #218934
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ilovesoap

    Salaam aleikum,

    Aan alle mama's...jullie moeten gewoon naar Antwerpen komen. Vanaf 9/04/2017 hebben wij een speeltuin pal in het centraal station, van 3 verdiepingen, met de grootste glijbaan ter wereld!

    Ideaal voor kinderen en voor de ouders, je kan de auto kwijt, of je pakt de trein en je bent er in een mum van tijd.

    Ik woon helemaal niet ver van het centraal station, dus allen welkom
    Wees genadevol

  10. #218935
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Wahahahahahaha ik herken mezelf hier wel in, maar merk dat ik milder ben geworden nu ik een kind heb. Maar vroeger weyo. Hierin snap ik je helemaal hoor, leef je lekker uit. [emoji12]

    Deuren slaan doe ik ook niet. Deed ik vroeger thuis 1x, was ook meteen de laatste keer. [emoji38] Werd keihard teruggefloten hoor hahahahaha.
    Ik zal maar niet zeggen hoe ik boos reageer?

    Hoe is het met je a Dalillaah?
    Wees genadevol

  11. #218936
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Goedemorgen by the way!

    Zon schijnt, worden we vrolijk wakker van he.

    Subhana Allah. Je merkt een megaverschil met de winter...donkere ochtenden. Echt je leven hatend gewoon.
    Nu sbahlilah wasjes draaien om zsm klaar te zijn om naar buiten te gaan.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  12. #218937
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Amien! Amien!
    [emoji7]

    Ik vind jullie allemaal lieve schatten en jullie medeleven en ad3ieja sterken me echt...doet me echt wat.
    Moge Allah jullie allen hiervoor belonen.
    Is echt het aller allerminste vind ik. Waar er iemand is die ziek is of het even moeilijk heeft is daar steevast onze Juno met een oprechte dua. Niemand word overgeslagen..
    Je verdient nog veel meer dan dat. Moge Allah jou behouden voor jouw meiden, ameen.

  13. #218938
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Wa feeki, weet je dat ik altijd in de war raak betreft de leeftijd van jouw meid haha, kan me heugen dat ze niet veel scheelde met mijn oudste toch of heb ik het helemaal mis?
    Allah 7fadha, laat der maar lekker assertief wezen op deze aardkloot.

    Dankjewel, ukkie wordt alweer 3, ja ik ga wel wat doen maar weet nog niet wat. Geen idee ook wat ik haar moet geven lastig lastig.
    De oudste? Heeft ze al een spaceskooter? Die van mij zeurt er om.
    Zaterdag heeft ze haar kinderfeestje bij Monkey Town. Leek me de meest makkelijke oplossing.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #218939
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ilovesoap

    Salaam aleikum,

    Aan alle mama's...jullie moeten gewoon naar Antwerpen komen. Vanaf 9/04/2017 hebben wij een speeltuin pal in het centraal station, van 3 verdiepingen, met de grootste glijbaan ter wereld!

    Ideaal voor kinderen en voor de ouders, je kan de auto kwijt, of je pakt de trein en je bent er in een mum van tijd.

    Ik woon helemaal niet ver van het centraal station, dus allen welkom
    Leuk om te weten dit!
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  15. #218940
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ilovesoap

    Salaam aleikum,

    Aan alle mama's...jullie moeten gewoon naar Antwerpen komen. Vanaf 9/04/2017 hebben wij een speeltuin pal in het centraal station, van 3 verdiepingen, met de grootste glijbaan ter wereld!

    Ideaal voor kinderen en voor de ouders, je kan de auto kwijt, of je pakt de trein en je bent er in een mum van tijd.

    Ik woon helemaal niet ver van het centraal station, dus allen welkom
    Binnenkort insha Allah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran