1. #218476
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Ach Xaviera ! Allah e7fdo. Supper goed je mag trots zijn. Vind dat die juf echt een beetje overdijft.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Citaat Geplaatst door laatmijok Bekijk reactie
    Xaviera ik vind dat je het goed aanpakt!
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Xav je hebt het gewoon goed aangepakt hoor vind ik. Je mag zeker trots zijn op je zoontjes. Die juf overdrijft gewoon doen ze wel vaker. Toen ik op de ene andere dag ineens hoofddoek begon te dragen, nam eentje mij ook apart om te vragen of t uit dwang was door iemand
    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    @Xaviera en papa: Jullie pakken het goed aan zo te lezen. Geen reden om ook maar enigszins te twijfelen. Je mag trots zijn op je jongens juist, Allahumma baarik fihum. Ameen

    @Rita: Wollah ik dacht ook aan jouw ontstoken oog, en ik maar bagatelliseren dat het niets is, maar ga voor de zekerheid checken. Sorry nog daarvoor. Ieder ontstoken oog is anders, mijn kinderen hebben er jaarlijks last van, vandaar dat ik je probeerde gerust te stellen. Maar je weet blijkbaar maar nooit. Allahy7afdak.
    Klopt dames!

    Ik maak me ook totaal geen zorgen, ook al leek het alsof ze het als zielig en triest wou neerzetten, ik voelde daar niks van. Ze zegt dat ze alleen maar wil dat ie gelukkig is. Maar ik begrijp het vanuit haar kant ook wel, zij is geen moslim en snapt gewoon niet waarom hij niet meedoet terwijl iedereen lol heeft en vindt het zielig. Als ze moslim was had ze ons beter gesnapt maar ze is onwetend, kan ze niks aan doen. Heb ´r desondanks gewoon vriendelijk bedankt voor haar belletje om me ervan op de hoogte te houden. Nu weet ik iig wat er speelt, ook al zal ik mijn zoon dus never nooit op andere gedachten proberen te brengen.

    Het is anderzijds inderdaad wel zielig voor mijn zoontje, dat hij in een klas waar ze allemaal, op één na, van moslimouders zijn en telkens weer in zijn eentje zijn verantwoording erover moet afleggen aan de juf. Alleen daarom vind ik het zielig. Maar ja.

  2. #218477
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    innoe je hoort lenzen ook niet met kraamwater schoon te maken. daar heb je speciale lenzen vloeistof voor Wel erg gelijk oog weg!

    Xaviera, maak je niet druk het waait wel weg haha.

  3. #218478
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Klopt dames!

    Ik maak me ook totaal geen zorgen, ook al leek het alsof ze het als zielig en triest wou neerzetten, ik voelde daar niks van. Ze zegt dat ze alleen maar wil dat ie gelukkig is. Maar ik begrijp het vanuit haar kant ook wel, zij is geen moslim en snapt gewoon niet waarom hij niet meedoet terwijl iedereen lol heeft en vindt het zielig. Als ze moslim was had ze ons beter gesnapt maar ze is onwetend, kan ze niks aan doen. Heb ´r desondanks gewoon vriendelijk bedankt voor haar belletje om me ervan op de hoogte te houden. Nu weet ik iig wat er speelt, ook al zal ik mijn zoon dus never nooit op andere gedachten proberen te brengen.

    Het is anderzijds inderdaad wel zielig voor mijn zoontje, dat hij in een klas waar ze allemaal, op één na, van moslimouders zijn en telkens weer in zijn eentje zijn verantwoording erover moet afleggen aan de juf. Alleen daarom vind ik het zielig. Maar ja.

    Trots op jullie zoontje! Masha Allah

  4. #218479
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Filmavondje gehad met de meiden. Alweer 27 geworden hmdl!

  5. #218480
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Nog even en cjg veilig thuis etc etc staan voor je deur en misschien zelfs wel politie om te kijken of je niet 1 of andere terrorist bent die haar kids isisachtige praktijken aanleert kutsxholen met hun kutonzin. Ik vind juist mooi dat ze zo jong zijn en durven te kiezen voor zichzelf met het risico dat ze buiten de boot vallen!

    Ik heb een neefje die ook zo is vind dat juist erg stoer!!!

  6. #218481
    Bijna Lid

    Reacties
    3.224
    07-06-2016

    @Rita

    Hamdoulillah, dat is goed nieuws.
    Moge Allah haar behouden voor haar geliefden en ze nog lang van elkaars aanwezigheid mogen genieten InshaAllah.

    @juno

    Moge Allah jou voorzien van positief nieuws vandaag.
    Ik begrijp dat je nu bang bent en in onzekerheid verkeert, maar vergeet Allah subhanahoe wa t3ala niet in jouw gebeden en in je du3aa's en hij zal jou niet vergeten. Velen met mij zullen vandaag een du3aa voor jou verrichten opdat jouw situatie alleen maar positief zal bevorderen inshaAllah en dat het niks ernstigs is.

    Ik neem je mee in het gebed en een ieder die voorzien moet worden van genezing.

    Al Baqarah.

    وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْيَسْتَجِيبُواْ لِي وَلْيُؤْمِنُواْ بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ

    Dit vers dient als antwoord op de vraag die door een metgezel aan de Profeet (vrede zij met hem) werd voorgelegd. Hij vroeg namelijk “Is onze Heer nabij en hoeven wij slechts te fluisteren, of is Hij ver van ons vandaan en moeten wij roepen?” Naar aanleiding van deze gestelde vraag openbaarde Allah dit vers, waarin Hij aangeeft dichtbij te zijn en op de hoogte van het zichtbare en het onzichtbare. En dus kunnen wij ook zeggen dat Hij de smeekbede van Zijn dienaren spoedig verhoort.


    Klop aan en je zal nooit voor een dichte deur staan.
    Nooit, beste juno.

    Blijf oprecht en wees oprecht naar anderen toe en je zal ieder obstakel in zowel dit leven als in het hiernamaals overwinnen inshaAllah.

    Verricht bij het verlaten van het huis en bij terugkomst 1 vrijwillig gebed (2 rakaat)) en probeer dit iedere dag aan te houden ishaAllah. Het gebed is het moment waarbij men contact onderhoudt met Allah subhanahoe wa t3ala, alles wat je vraagt of wenst kan je op dat moment vragen.

    Sterkte, wa Allah m3aak.
    Je kan het aan wat het ook is!

  7. #218482
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    7 uur me man weggebracht om met een collega mee te rijden zn auto deed raar.
    Wat een zwaar leven heeft die man normaal gaat hij 3ad 6 uur de deur uit ik zou gek worden
    Maar goed vandaag 22 graden in sha allah wat zijn de plannen?
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  8. #218483
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    7 uur me man weggebracht om met een collega mee te rijden zn auto deed raar.
    Wat een zwaar leven heeft die man normaal gaat hij 3ad 6 uur de deur uit ik zou gek worden
    Maar goed vandaag 22 graden in sha allah wat zijn de plannen?

    Hier net opgestaan, zo lekker ontbijten dan een beetje opruimen en dan richting werk.
    Vanmiddag nog even de stad in heb broeken nodig. Daarna boodschappjes doen.

  9. #218484
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    Hier net opgestaan, zo lekker ontbijten dan een beetje opruimen en dan richting werk.
    Vanmiddag nog even de stad in heb broeken nodig. Daarna boodschappjes doen.
    Lkkr dagje dus! Ik heb thuis ff gedoucht kijken wat we vandaag gaan doen moeten 4 uur bij de gyn zijn voor controle
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  10. #218485
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Hier aan het vasten in sha Allah.

    Moet nog kleren opvouwen en eten maken. Nu effe niks
    aan et doen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #218486
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Salaam lieve mensen...ik heb net de echo en puncties gehad. De arts kon niks zeggen. Kan alle kanten op. Er waren ontstekingen te zien zoals iedereen die kan hebben....alleen met mijn geschiedenis moet dat onderzocht worden. Na het weekend weet ik meer. Lgheer insha Allah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #218487
    Bijna Lid

    Reacties
    5.595
    12-03-2012

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Salaam lieve mensen...ik heb net de echo en puncties gehad. De arts kon niks zeggen. Kan alle kanten op. Er waren ontstekingen te zien zoals iedereen die kan hebben....alleen met mijn geschiedenis moet dat onderzocht worden. Na het weekend weet ik meer. Lgheer insha Allah.
    Moge Allah je bijstaan Juno en we blijven dua doen voor positief nieuws Bi idni Allah. Insha Allah zullen de uitslagen goed zijn lieverd

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  13. #218488
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Plaats een foto van wat...

    Ik had vandaaag echtt geen zin in school vooral met dit weer en echt veel mensen gingen gewoon skippen laatste lessen. Dus ik wilde dat ook doen. Dat wijf vroeg letterlijk naar elk detail en ik zei maar wat. Zegt ze zo ja je afspraak kan echt niet zo lang duren tot 16.30 je bent vast om 14.00 weer hier. Maar ik ga om 14.00 dus echt niet terug dus dat wordt bellen. Maar ik weet niet wat ik moet zeggen? Als ze merken dat ik gewoon spijbel krijg ik en problemen met afdelingsleider, de uren inhalen en nog leerplicht voor mn deur met boete Of zal ik gewoon niet eens bellen en morgen alleen briefje geven met handtekening van mn vader. Tfoe iedereen skipt m zorgeloos lekker alleen bij mij moeten ze zo doen

  14. #218489
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Vandaag blijf ik lekker thuis en proberen beetje huishouden te doen als de kleine slaapt en daarna netflix ofz kijken met wat snacks
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  15. #218490
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Salaam lieve mensen...ik heb net de echo en puncties gehad. De arts kon niks zeggen. Kan alle kanten op. Er waren ontstekingen te zien zoals iedereen die kan hebben....alleen met mijn geschiedenis moet dat onderzocht worden. Na het weekend weet ik meer. Lgheer insha Allah.
    Ik weet niet wat er gebeurd is maar een oprechte dua voor jou
    Moge Allah ta3ala je sbar geven en goed nieuws in Sha Allah!!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡