1. #218461
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Allah i shafi jamie3 al mosliemien.

    Allahoma Amien

  2. #218462
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Walnoot33 Bekijk reactie
    Allah i shafi jamie3 al mosliemien.

    Allahoma Amien
    Ameen!

  3. #218463
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Iemand die nog een theedoosje zoekt?
    Deze was maar een euro bij de kruidvat

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  4. #218464
    MVC Lid

    Reacties
    836
    20-05-2016

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Iemand die nog een theedoosje zoekt?
    Deze was maar een euro bij de kruidvat

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Die s leuk! Maar heb al 5 jaar dezelfde van de V&D.

  5. #218465
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door 12344 Bekijk reactie
    Die s leuk! Maar heb al 5 jaar dezelfde van de V&D.
    Ja maar we willen toch dat je die van de Kruidvat haalt voor €1,-.

  6. #218466
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Ja maar we willen toch dat je die van de Kruidvat haalt voor €1,-.
    grapjas

    12344 bsaha!
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  7. #218467
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Mijn lieve kleine jongen. Ik word net gebeld door zijn bezorgde juf.

    Hij schijnt niet te willen mee dansen met de rest op muziek. De hele klas (waarvan het merendeel moslim is) danst er op los wanneer de radio aan staat maar m'n kleine blijft als enige zitten. De juf vraagt hem waarom hij niet mee doet, dan zegt ie: "papa zei dat muziek haram is". En dan zegt ze: "maar vind je het het niet ongezellig om alleen te zitten dan?", dan haalt ie zijn schouders op. Ze laat hem verder zitten en dwingt hem niet mee te doen, maar vind het nodig om mij te bellen en te zeggen dat ze het zielig voor hem vind. Tja, ben zelf moslim, moet ik met haar mee denken hoe hem aan het dansen te krijgen? Zou wel heel raar zijn. Als hij niet wil dansen dan is dat zijn keus. Toch?. Zijn vader en ik verplichten hem tot niets, we leggen (zijn vader net iets meer) hem gewoon uit wat wel en niet haram is omdat het hoort als je moslim bent. Dan hoor je je kinderen die dingen mee te geven. We bedreigen hem verder niet met straf als ie wél mee danst. Het is geheel aan hem wat ie met de informatie doet. En hij kiest ervoor om niet mee te dansen, en neemt alles wat we hem aanleren blijkbaar bloedserieus, dat mag van mij. Als ie zou mee dansen zouden zijn vader en ik er ook geen punt van maken want dan was het van: ach hij is nog een kind. Hij snapt het later wel. Maar blijkbaar wil hij er nu al niks van weten, moet ie zelf weten. Zijn broer is ook zo, altijd blijft hij als enige zitten als de klas danst op muziek. Ik was er die dag bij in de klas. Ik vroeg hem waarom hij niet mee doet, Ik ga ééécht niet dansen hoor! Had niet de indruk dat hij er mee zat. Hij was heel duidelijk in zijn keus. Zo is hij als persoon en zijn broertje ook. Wallah ma ik voed ze "te streng" op zoals die juf net beweert. Ben alles behalve "streng" praktiserend, jammer genoeg. Het valt mijn kinderen zelfs op dat ik fouten maak, bijv door kleding die ik draag naar buiten. Zij geven eerder op mij kritiek dan ik op hen. Het enige wat ik doe is antwoorden geven op hun vragen over onze Deen, ik geef die zo correct mogelijk, draai er nooit om heen. ZIj nemen het aan zoals zij die van mij zelf mogen bepalen. Hier dus totaal geen sprake van dwang of iets.

    Maar zijn juf heeft het idee dat ie zich buitengesloten voelt ofzo. Waar ze dat precies op baseert kreeg ik geen duidelijk uitleg over, alleen dat ze het sneu vindt als ze hem als enige ziet blijven zitten. Ik kan me wel voorstellen wat ze zegt, maar zou het zelf pas écht sneu vinden als ie gedwongen mee moet dansen op de muziek.

    Ik vind dat ze zich zorgen maakt om niks, want mijn zusje was vroeger ook zo. Iedereen danste maar zij vertikte het. Ze heeft nu op volwassen leeftijd er echt geen schade aan overgehouden of iets. Mijn ma belt aan anders had ik veel meer geschreven.
    Mohim wat vinden jullie

  8. #218468
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    @Rita.


    Zijn hier lenzendragers?? Ik heb ze niet, maar ik schrok zo erg van dit artikel. Gewoon in Nederland he. Lees dit en aub spoel je lenzen niet met kraanwater...Deze vrouw is haar oog kwijt hierdoor.

    http://www.ad.nl/binnenland/lenzendr...ater~a434e35a/


    Omygod deze moest ik dus niet zien .

    Morgen toch echt naar de dokter!!


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  9. #218469
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Ach Xaviera ! Allah e7fdo. Supper goed je mag trots zijn. Vind dat die juf echt een beetje overdijft.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #218470
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Xaviera ik vind dat je het goed aanpakt!

  11. #218471
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Salaam ou alaikoum dames, hoe gaat het hier?
    Gister heerlijk weertje maar vandaag weer omgeslagen.


    Lekker toetje van laatst.

  12. #218472
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Xav je hebt het gewoon goed aangepakt hoor vind ik. Je mag zeker trots zijn op je zoontjes. Die juf overdrijft gewoon doen ze wel vaker. Toen ik op de ene andere dag ineens hoofddoek begon te dragen, nam eentje mij ook apart om te vragen of t uit dwang was door iemand

  13. #218473
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    @Xaviera en papa: Jullie pakken het goed aan zo te lezen. Geen reden om ook maar enigszins te twijfelen. Je mag trots zijn op je jongens juist, Allahumma baarik fihum. Ameen

    @Rita: Wollah ik dacht ook aan jouw ontstoken oog, en ik maar bagatelliseren dat het niets is, maar ga voor de zekerheid checken. Sorry nog daarvoor. Ieder ontstoken oog is anders, mijn kinderen hebben er jaarlijks last van, vandaar dat ik je probeerde gerust te stellen. Maar je weet blijkbaar maar nooit. Allahy7afdak.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  14. #218474
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door CocoRaffaello Bekijk reactie
    Salaam ou alaikoum dames, hoe gaat het hier?
    Gister heerlijk weertje maar vandaag weer omgeslagen.


    Lekker toetje van laatst.
    Dat toetje ziet er heerlijk uit. Maar hoe smaakt passievrucht? Haha nooit op alleen in drinken

  15. #218475
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Dat toetje ziet er heerlijk uit. Maar hoe smaakt passievrucht? Haha nooit op alleen in drinken
    Lekker zoet.