nooit geweest

Reacties
    22.705
    22-06-2003

Goedemorgen beste mensen...hoe is het met iedereen? Lekker zonnetje nie? Wel ijskoud.
    Mini heeft een ikweetniet humeur.

Wat is het protocol mbt kinderfeestjes? Nodig je naast kinderen uit de klas ook buurmeisjes uit?

Fijne dag.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    22.705
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ja, ik was echt onder de indruk.

Hoezeer opvoeden een belangrijke rol speelt!

Komen jouw kids ook met leuke dingetjes van school?

Lang leve samsoeng

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Hier is het vastentijd.
    Ze moesten vandaag zo n klein blikje pringles meenemen. Leeg. Is het vastenbakje ofzo...moehiem ze zamelen geld in voor een project...een ambulance in Afrika. Een vader is er ook over komen vertellen.
    Nu moeten/migen ze geld inzamelen in hun omgeving. Dus voor klusjes ofzo...
    Moet nog wat bedenken.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

山羊

Reacties
    10.713
    07-05-2014

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Goedemorgen beste mensen...hoe is het met iedereen? Lekker zonnetje nie? Wel ijskoud.
    Mini heeft een ikweetniet humeur.

Wat is het protocol mbt kinderfeestjes? Nodig je naast kinderen uit de klas ook buurmeisjes uit?

Fijne dag.
    Sbah lghair
    Hier alles goed hamdulilah, en met jou?
    Zonnetje schijnt heerlijk hier, vind het niet echt koud gewoon lekker frisjes.

Geen protocol, alles wat friends is is welkom.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    10.713
    07-05-2014

Mooi dat scholen er bewust mee bezig zijn, het grote deel ligt toch wel bij thuis en omgeving.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

09-05-16 ♡

Reacties
    25.847
    08-02-2009

Wat zijn de plannen voor vandaag ?
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

nooit geweest

Reacties
    22.705
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Sbah lghair
    Hier alles goed hamdulilah, en met jou?
    Zonnetje schijnt heerlijk hier, vind het niet echt koud gewoon lekker frisjes.

Geen protocol, alles wat friends is is welkom.
    Lhamdoelilah.
    Alleen een peuter die flink aan het puberen is. We moeten er de humor van inzien.
    Ik wil chocolaaaaaaa!
    Nog voor ontbijt. [emoji57]
    Dus volgt er een uitbarsting....drama....op de grond spartelen....net die bezeten vrouwtjes in marokko.....dus ik bleef mn ding dien....schoonmaken.....boehoeeeee ik wil mamaaaatoeeeeee. Gewoon braaf dr brood opgegeten.
    Wat ben ik toch goed. [emoji17]

Ik ben de deur nog niet uitgeweest. Papa heeft haar naar school gebracht.
    Het is gewoon fris in huis ook...

Nou dan buurmeisje er bij. Tien meiden bij monkeytown...ga dat vandaag maar regelen.

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    8.534
    12-03-2016

Ik ben nog echt moe man mn ogen vallen hier bijna dicht

Freyaa

Reacties
    5.070
    15-08-2008

Goedemorgen. Mini me is met van alles en nog wat bezig..

Ik heb trek maar weet niet wat (gezond) te eten

En nu komen de teletubbies jeeej

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

山羊

Reacties
    10.713
    07-05-2014

Lhamdoelilah.
    Alleen een peuter die flink aan het puberen is. We moeten er de humor van inzien.
    Ik wil chocolaaaaaaa!
    Nog voor ontbijt. [emoji57]
    Dus volgt er een uitbarsting....drama....op de grond spartelen....net die bezeten vrouwtjes in marokko.....dus ik bleef mn ding dien....schoonmaken.....boehoeeeee ik wil mamaaaatoeeeeee. Gewoon braaf dr brood opgegeten.
    Wat ben ik toch goed. [emoji17]

Ik ben de deur nog niet uitgeweest. Papa heeft haar naar school gebracht.
    Het is gewoon fris in huis ook...

Nou dan buurmeisje er bij. Tien meiden bij monkeytown...ga dat vandaag maar regelen.
    Hamdulilah.
    Soms lijkt het alsof ze erop geprogrameerd zijn ofzo. "hoe kan ik mama het beste vervelen"
    Niet toegeven, heb je goed gedaan.
    Hier kwam ze net ook giechelend en quasi verlegen vragen om een ijsje, want ze weet dat ze die niet krijgt, dus dan maar alle charmes in de strijd gooien.
    "Hihi asjebliehieft?"

Ik vind het binnen ook frisser als buiten, fijn dat je behda niet de deur uit hoeft dan.

Monkeytown is leuk!

MVC Lid

Reacties
    6.489
    21-05-2013

Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Ik ben nog echt moe man mn ogen vallen hier bijna dicht
    Goeeeeeedemorgen!

Ik ben al vanaf 6 uur aan het stuiteren terwijl ik nu pas uit huis ga. Van alles gedaan thuis in de tussentijd.

Ben je laat gaan slapen?

nooit geweest

Reacties
    22.705
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie

Tbarkellah.
    Ben je al met potje bezig? Wat goed zeg.
    Ik heb er echt nog geen zin. Hij staat op het toilet boven en soms gebeurt er wat.... Maar ik vind het vreselijk dat zindelijk maken...

Ik neem zo wat griekse yoghurt met lijnzaadolie en avocado en geweekte havermout. En koffie. [emoji4]

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    22.705
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hamdulilah.
    Soms lijkt het alsof ze erop geprogrameerd zijn ofzo. "hoe kan ik mama het beste vervelen"
    Niet toegeven, heb je goed gedaan.
    Hier kwam ze net ook giechelend en quasi verlegen vragen om een ijsje, want ze weet dat ze die niet krijgt, dus dan maar alle charmes in de strijd gooien.
    "Hihi asjebliehieft?"

Ik vind het binnen ook frisser als buiten, fijn dat je behda niet de deur uit hoeft dan.

Monkeytown is leuk!
    Heb ze net gebeld. Echt ideaal...met begeleiders en alles tot in de puntjes verzorgd...kinderfeestjes zijn echt niks voor mij, gelukkig komt mn zusje me helpen. Man weigert pertinent.

Ik geef niet toe...ook niet buiten of in de winkel. En alle zeikerds die denken dat het met opvoeden te maken heeft gun ik allemaal een kindje met een stevig temperament.
    Waar ze overigens later in het leven veel aan kan hebben. Als ik dat dan maar wel in goede banen leid.

-- Kahlil Gibran

Freyaa

Reacties
    5.070
    15-08-2008

Tbarkellah.
    Ben je al met potje bezig? Wat goed zeg.
    Ik heb er echt nog geen zin. Hij staat op het toilet boven en soms gebeurt er wat.... Maar ik vind het vreselijk dat zindelijk maken...

Ik neem zo wat griekse yoghurt met lijnzaadolie en avocado en geweekte havermout. En koffie. [emoji4]
    Allahi baarik feeki

Mwah niet actief hoor! Maar een beetje aan laten wennen. Ze wil er ook echt (zonder luier) op zitten of op de wc. Maar echt plassen doet ze nog niet. Wil met 2 vd zomer echt actief aan de slag, denk dat ze er dan wel klaar voor is. Ik kan juist niet wachten tot ik vd luiers af ben!

Maar goed bij Jalil ging het makkelijk, eerst met 2 was niks en met 2,5 had hij het zo door zonder gedoe. Dus we zullen zien..

Lekker heb geen yoghurt meer in huis

山羊

Reacties
    10.713
    07-05-2014

Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie

Goedemorgen
    Griekse yoghurt met fruit en noten? Blijft mijn favoriet.
    Knap dat ze al bezig is met zindelijk worden, mijne is er wel al een tijdje aan toe maar zie er zelf tegenop.
    Dat haar allahuma baarik, zo mooi.

MVC Lid

Reacties
    6.489
    21-05-2013

Wie heeft hier krullend haar en heeft een keratinebehandeling laten doen?

Ik wil het wel doen maar ik wil niet van mijn krullen af... En ben bang dat mijn krullen dan niet meer zullen worden zoals ze nu zijn.

Wat zijn jullie ervaringen? Werd je haar er voller/langer van?