1. #214381
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Moge Allah jullie, de partners, kids en families beschermen insa'Allah.

    Ik lig weer in bed en heb veel zin in sushi. Echt lekkere sushi kan ik niet bestellen dus twijfel of ik naar buiten moet gaan. Maar dan ga ik echt alleen moeten eten, heb daar normaal geen problemen mee maar vandaag geen zin in.

  2. #214382
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Appelcake, je hebt t goed aangepakt en let al op de juiste symptomen.

    Hoe oud is je kleine?
    Een val van eigen hoogte kunnen ze meestal goed hebben, ook al is de zwelling indrukwekkend. Goed letten op sufheid, reactievermogen, braken. Zou m wel om de 2 uur wakker maken. Normaal is t advies dat de eerste 24 uur na de val te doen.

    Ameen op du3a van Hrs! Khair inchaAllah

  3. #214383
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Sushiiii..

  4. #214384
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Mega geschrokken Rita. Ben al vanaf de val aan het huilen. Zoals ik al vertelde, ben echt wat bloed enzo gewend bij hem, maar dit was echt eng hoe hij viel. Maar gair inshallah. Wellicht ook tijd van de maand voor me. Al die hormonen zijn 3la sibba.
    Kan gebeuren lieverd. Ze gaan ook nog wel vaker vallen haha. Mijn middelste heeft het een keer gepresteers om op 1 dag een blauw oog te krijgen en zijn teennagel te verliezen. De huisarts moest echt lachen. Ze zei ook gelijk, echt een jongetje!

    Ga straks lekker met je kleine knuffelen. en mocht je het toch niet echt vertrouwen, gewoon de huisarts bellen!

  5. #214385
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Moge Allah jullie, de partners, kids en families beschermen insa'Allah.

    Ik lig weer in bed en heb veel zin in sushi. Echt lekkere sushi kan ik niet bestellen dus twijfel of ik naar buiten moet gaan. Maar dan ga ik echt alleen moeten eten, heb daar normaal geen problemen mee maar vandaag geen zin in.
    Amien

    Lig je zomaar in bed?
    Ik zou voor de sushi gaan hoor....[emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #214386
    MVC Lid

    Reacties
    813
    19-12-2002

    Ik heb nu ook zin in sushi gekregen. Maar mijn kinderen lusten dat niet ze moeten er niets van hebben. Plus wat hrs zei goeie sushi eet je buitenshuis die je besteld is niet zo lekker. Dus wordt het loubia hier komt wel een beetje in de buurt toch

  7. #214387
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Amien

    Lig je zomaar in bed?
    Ik zou voor de sushi gaan hoor....[emoji18]
    Ik heb gewerkt van 05:00-10:00 daarna ben ik weer gaan liggen. Ja ik ga opstaan, mezelf opfrissen en dan lekker eten.
    Beterschap Juno, heb hier en daar opgepikt dat je ziek bent. Moge Allah je genezen insa'Allah.

  8. #214388
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door einkounina Bekijk reactie
    Ik heb nu ook zin in sushi gekregen. Maar mijn kinderen lusten dat niet ze moeten er niets van hebben. Plus wat hrs zei goeie sushi eet je buitenshuis die je besteld is niet zo lekker. Dus wordt het loubia hier komt wel een beetje in de buurt toch
    Anders haal je wat voor jezelf van een plek waar je graag eet en maak je voor de rest loubia. Of je kan er even mee lunchen en in de avond loubia eten.
    Haha de kleine van mijn broer eet wel sushi. Maar vanaf het moment dat zij mocht eten hebben we haar best veel laten eten.

  9. #214389
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Sushiiii..
    Niet lekker? Of wel zin in maar even niet mogelijk?

    Ik heb liever sashimi dan sushi. Hmmmmmmmm.. Maar daar kan ik ook weer snel misselijk van raken.

  10. #214390
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Ik heb zo een nare droom gehad. Dat een vriendin van mij allemaal dode muizen in mijn mond aan het proppen was. Werd zo misselijk wakker. Bah, zie het nu elke keer voor mij.

  11. #214391
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Ik heb gewerkt van 05:00-10:00 daarna ben ik weer gaan liggen. Ja ik ga opstaan, mezelf opfrissen en dan lekker eten.
    Beterschap Juno, heb hier en daar opgepikt dat je ziek bent. Moge Allah je genezen insa'Allah.
    Amien.
    Het is vooral mn oudste.
    Vorige week oorontsteking en dan nu de waterpokken.
    Ik ben gewoon niet fit. Maar allright.

    Ja dan was ik er ook weer in gekropen. Allah 3awen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #214392
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Niet lekker? Of wel zin in maar even niet mogelijk?

    Ik heb liever sashimi dan sushi. Hmmmmmmmm.. Maar daar kan ik ook weer snel misselijk van raken.
    Haha, dat tweede. Bestelling voor op t kraambed staat al geregistreerd.

    Beide lekker, als t maar goed vers is. Kun je t niet reserveren, snel snel ophalen en dan thuis in alle rust genieten?

  13. #214393
    MVC Lid

    Reacties
    21.989
    08-04-2014

    Tja, can't help it, heb er trek in.
    Tajine met kip, koolraap, zoete aardappel en meer.


  14. #214394
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Hrs gatver! Yeh droommm

    Theelepel besaha een volgevulde tajine

  15. #214395
    MVC Lid

    Reacties
    21.989
    08-04-2014

    En nu dit (vr)eten.