1. #213391
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Hey!!
    Waar is mijn whatsapp gebleven.
    Kiffesh updates delen, ik wil niks delen! Met niemand.


    Ik heb nog lekkere de oude versie
    Ik lees net dat jezelf de oude WhatsApp kan terugzetten
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. #213392
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Hahaha aaahhh [emoji8] [emoji8] [emoji8]

    Nee joh, vast niet. En als ze dat doen, bel/app/sms/pm mij! [emoji38] [emoji38] [emoji38]

    Goed goed alhamdulilah en met jullie 2?
    Ja gedaan, achteraf mezelf wel voor kunnen vermoorden waarom ik er zolang mee heb gewacht. Verder zit er nergens vordering in joh. Pff.

    Kleine gaat ook goed, shokran babe.
    Ik wil jouuuuuuu datennnnnn.
    Ja sommige vriendinnen hier zijn niet op hun mondje gevallen. Ik voel me veilig.

    Insha Allah wordt het wel iets. Wie weet. Zet gewoon door en kijk verder of begin aan iets geheel nieuws.

    Marhba. Zeg maar waar/wanneer en hoe...batata date met nog andere batatas van hier? Of wij tweetjes giesheeellig.

    Wajooow geld is zo gemakkelijk maar vandaag huiswerk gemaakt met de kleine en die begreep de centen maar niet, zelfs niet door ze uit de spaarpot te nemen. Mamaaaa heb ik 100 eurocent? (1 oro dus).





    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #213393
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Theetje
    Love You 2 babe geloof mij jij hebt ook ballen je moet ze alleen tevoorschijn halen en mensen ko ermee slaan.

    Olifantje en dal

    Ouders zijn zeker blij puur omdat ze bang waren dat ik alleen achter zou blijven mocht hun wat overkomen. Ben gewoon doen omdat ik bang ben dat het slechter zal gaan nu ik er niet 24uur boven op zit. Maar khayr in sha Allah. Pfff die huishouden die geeft mij de bibbers idee dat ik mij moet gaan aanpassen en lief doen en heel die happy shizzle. Ik ben gewoon een bazige bitch alleen weet hij dat meskien niet hahahahaha mohom meiden wacht gewoon mijn topics af met schoonfamilie from hell of narcistische man en dalilaah yess hun ook broers en zussen die ik er niet bij wil hebben stelletje gekken dat het zijn. ZE zullen in shock zijn na vrijdag :P

  4. #213394
    MVC Lid

    Reacties
    21.989
    08-04-2014

    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    Landlady ik lees op fb dat je het zelf kan terugzetten naar de oude versie (die je wilt)
    Weet je ook hoe?
    Ben autistisch wat betreft veranderingen.

  5. #213395
    Bijna Lid

    Reacties
    5.595
    12-03-2012

    @Dalilahh echt fdiha die whatsapp bellen hij gaat een keer over maar oproep komt gelijk binnen bij de ander daar moet gewoon een blok op

    @senna dat zou echt ideaaal zijn dit is niks voor mij, hoe doe je dat dan?

    @Juno vervelende updates lijkt op snapchat geen whats app meer



    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

  6. #213396
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Juno hubby

    Mijn wraak zal zoet zijn
    Dabba gayfanien. [emoji85]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #213397
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Bsa7tek.
    Wat bent da voor brewat?
    Dit w-end gemaakt. Met veel beuter.

    Briwat kip en briwat vis. Ook is er platte soort briwat spinazie met ricota en krab.

    Kom 3amar kerchik en neem fakousa mee. Hihi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #213398
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Juno
    Vraag aan lella olifantje hoe gevaarlijk ik ben. Je hoeft alleen stofzuiger te zeggen en ze weet voldoende

  9. #213399
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie
    Ik vind ht echt irritant! Hoe kom je bij je contactenlijst? Ik druk nu steeds uit automatisme op oproepen en bel per ongeluk mensen ik hou zowiezo niet van veranderingen die oude vond ik prima was helemaal niks mis mee. Moet nu ook ma alles opnieuw uitleggen enzo terwijl ik er zelf moeite mee heb

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    -

    Ik snap je verhaal van t bellen niet. Het bellen is hetzelfde gebleven.

    Of heb je iphone en een andere versie?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  10. #213400
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik lig in bed.
    Heb het even gehad.
    Lgheer insha Allah.

    Kief ntina?
    Moet het nog precies plannen, maar hoop binnenkort Antwerpen te bezoeken. Kom ik feqossa halen.
    Ben je ziek of gewoon moe?

    Hier alhamdoelilah...machir l7aal.

    Marhbabiek en de bziwzat. Fakousa tkoen welat hadjra maar ndebroliek.

    Insha Allah nog 3mnd voor Ramadan. Ik moet nog dagen terug doen.

    Vorig jaar denk ik samen met Carmen of Shopverslaafde de dagen rond gedaan.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #213401
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Weet je ook hoe?
    Ben autistisch wat betreft veranderingen.
    Via een app
    Wacht ik maak ffe een screenshot voor jullie
    Volgens mij alleen iPhone ?
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. #213402
    MVC Lid

    Reacties
    1.577
    18-11-2016

    Hahah ik merk niet echt verschil van de update, alleen dit is erbij gekomen. Verder is alles hetzelfde gebleven.


  13. #213403
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Theetje
    Love You 2 babe geloof mij jij hebt ook ballen je moet ze alleen tevoorschijn halen en mensen ko ermee slaan.

    Olifantje en dal

    Ouders zijn zeker blij puur omdat ze bang waren dat ik alleen achter zou blijven mocht hun wat overkomen. Ben gewoon doen omdat ik bang ben dat het slechter zal gaan nu ik er niet 24uur boven op zit. Maar khayr in sha Allah. Pfff die huishouden die geeft mij de bibbers idee dat ik mij moet gaan aanpassen en lief doen en heel die happy shizzle. Ik ben gewoon een bazige bitch alleen weet hij dat meskien niet hahahahaha mohom meiden wacht gewoon mijn topics af met schoonfamilie from hell of narcistische man en dalilaah yess hun ook broers en zussen die ik er niet bij wil hebben stelletje gekken dat het zijn. ZE zullen in shock zijn na vrijdag :P
    Aaah komt goed.
    Als ik sf kan handelen dan jij helemaal.
    Anders app je maar voor tips.

    En je ouders zijn vast dolblij. Dit is het enige wat ouders wensen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #213404
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Theetje
    Love You 2 babe geloof mij jij hebt ook ballen je moet ze alleen tevoorschijn halen en mensen ko ermee slaan.

    Olifantje en dal

    Ouders zijn zeker blij puur omdat ze bang waren dat ik alleen achter zou blijven mocht hun wat overkomen. Ben gewoon doen omdat ik bang ben dat het slechter zal gaan nu ik er niet 24uur boven op zit. Maar khayr in sha Allah. Pfff die huishouden die geeft mij de bibbers idee dat ik mij moet gaan aanpassen en lief doen en heel die happy shizzle. Ik ben gewoon een bazige bitch alleen weet hij dat meskien niet hahahahaha mohom meiden wacht gewoon mijn topics af met schoonfamilie from hell of narcistische man en dalilaah yess hun ook broers en zussen die ik er niet bij wil hebben stelletje gekken dat het zijn. ZE zullen in shock zijn na vrijdag :P
    Een bazige bitch die toch in haar broek schijt...ja hoe interpreteer je dat.

    Ik schijt ook in mijn broek hoor. [emoji1]

    Theetje heeft denk ik alleen maar een grote mond hier. In real life denk ik dat ze geen neen kan en wil zeggen. Zo staat ze voor iedereen klaar.

    Jij Carmen? Ik denk fliefla m3a rasek.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  15. #213405
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002


    Dees dames
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!