1. #212671
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Juno en asfourah. Jullie hebben gelijk. Jullie denken zelfs een stap verder aangezien jullie ook verantwoordelijk hebben voor jullie kinderen. Ik heb niet echt een angst in mij maar kan mij voorstellen dat jullie als ouder zijnde je echt zorgen maakt om de toekomst van jullie kroost.

    Einkounia
    Ewa fakar f hadra dyali als je een hap neemt van je bonbon bloc en Verkade hahaha
    Dat doe ik zeker, tis gewoon kwestie van een optelsom. Als wij nu al zo gebasht worden en het kan gewoon allemaal, dat is het meest creepy eraan. Trump kan gewoon zeggen, sluit de grenzen voor moslims en het KAN allemaal. What else do you need.
    Nederlanders zijn het meest laffe volkje wat er bestaat, lees hun geschiedenis maar erop na. Hun voorouders hebben hun buren toendertijd verkocht voor een aardappel, en ze zwegen. Nu als je erover begint bij hun volwassen kinderen,kleinkinderen gaan hun ogen tranen en zie je wahed felheid zehma we wisten het echt niet.

    Is toch hilarisch dat ze geloven in hun eigen leugens.

  2. #212672
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Juno
    Het was het volk zelf, evil en verderf zat al in hun harten, Hitler hoefde enkel voorop te lopen zodat ze zich achter hem konden schuilen.
    Dat zit ook in hun aard, geen verantwoordelijkheid durven nemen voor hun acties.

  3. #212673
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Wink

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Sbah elghair mensen hoe gaat het hier?
    Hier inmiddels als een uur in de trein nog 40 min te gaan


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Kom je naar me toe?


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  4. #212674
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dat doe ik zeker, tis gewoon kwestie van een optelsom. Als wij nu al zo gebasht worden en het kan gewoon allemaal, dat is het meest creepy eraan. Trump kan gewoon zeggen, sluit de grenzen voor moslims en het KAN allemaal. What else do you need.
    Nederlanders zijn het meest laffe volkje wat er bestaat, lees hun geschiedenis maar erop na. Hun voorouders hebben hun buren toendertijd verkocht voor een aardappel, en ze zwegen. Nu als je erover begint bij hun volwassen kinderen,kleinkinderen gaan hun ogen tranen en zie je wahed felheid zehma we wisten het echt niet.

    Is toch hilarisch dat ze geloven in hun eigen leugens.
    Lafheid ten top.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #212675
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Juno
    Het was het volk zelf, evil en verderf zat al in hun harten, Hitler hoefde enkel voorop te lopen zodat ze zich achter hem konden schuilen.
    Dat zit ook in hun aard, geen verantwoordelijkheid durven nemen voor hun acties.
    Wir haben es nicht gewusst.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #212676
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Geert Wilders aka Hitler niks nieuws voor mij....

    Sbah ghair allemaallll!
    Ben helemaal alleen thuis, heb man en kids weg gestuurd!
    Heb echt de stilte en rust nodig.


    Vandaag een saaie zaterdag voor mij.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  7. #212677
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Wat zijn jullie plannen vandaag?


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  8. #212678
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Sba7 el ghair Rita.
    Rass djellie!!

    Ik had wel plannen, maar die hoofdpijn....
    Het is vakantie, dus komt wel.
    Vandaag maar thuis blijven. Meneer doet de boodschappen.

    Heb je al een keus gemaakt?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #212679
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Juno

    Subhanallah denk je even te ontspannen zie die rot kop van Hitler. Soms denk ik echt jammer dat hij dood is. Ka 9da hla yemmahoum ou thanina menoum. Kinderen zijn onschuldig ze zijn zich van geen kwaad bewust dat maakt het zo pijnlijk.

  10. #212680
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Sba7 el ghair...het is half twee geweest.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #212681
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Sba7 el ghair Rita.
    Rass djellie!!

    Ik had wel plannen, maar die hoofdpijn....
    Het is vakantie, dus komt wel.
    Vandaag maar thuis blijven. Meneer doet de boodschappen.

    Heb je al een keus gemaakt?
    Allah shafeek.

  12. #212682
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Hitler vroeg mohammed v om zijn joden. Hij antwoordde ik heb geen joden, alleen Marokkanen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #212683
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Asfourah

    Ik heb niks toe te voegen aan je reactie. Wat je zegt klopt als een bus. Triest en laf volk is het gewoon. Maar ooit zullen ze gestraft worden voor hun daden ze zullen nooit ontkomen aan die straf

  14. #212684
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Juno

    Hadak rajal Allah rahmou machi bhel hed smayat delyouma

  15. #212685
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hitler vroeg mohammed v om zijn joden. Hij antwoordde ik heb geen joden, alleen Marokkanen.
    Eerlijk, hij had ze gewoon uit moeten leveren.