1. #234361
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a!
    Jammer hoor...
    Allahi3tek sa7a!

    Ja ik baalde echt joh. Heel jammer.

  2. #234362
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Ah heb die foto van hatim voorbij zien komen toen... alleen ik had er geen aandacht aan geschonken. Had ik dus wel moeten doen haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  3. #234363
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Allahi3tek sa7a.

    Haha ja echt, vroeger was het wel gezellig. Vraag me trouwens af hoe het met landlady gaat?

    Hahaha ja er is zelfs een website gemaakt met boycotten en afbeeldingen en het liedje van boef (antwoord) die tekst helemaal aangepast heb je die gezien?

    Ik heb er ook geen medelijden voor. Vooral als je nog de reacties en leugens ziet die ze daarna geplaatst had. Zo onbeschoft.

    Ik vond die zaal niet eens lelijk of te klein...
    Ja nu je t zegt. Dacht tijdje terug aan dr. Ze heeft echt heel lang niks meer van zich laten horen Hoop dat t gewoon goed gaat. Khair inshaAllah

    Ahahahahahahha jaa en een hele fb account Ik ging stuk wij mgharba zijn echt next level. Mensen hebben zelfs haar foto gegooid ze wordt echt heel hard aangepakt.
    Jaa heb m gezien maar op welk liedje van boef is dat gebaseerd? Zou t echt niet weten ahaha

    Snapjee zichzelf proberen te redden met dat onzinverhaal en fake account. Wie gelooft dat nou

    Nee snapje het zag er gewoon goed uit. Beetje klein maar vond dat ergens juist knus en als ze nou een kleine familie heeft of gewoon niet zo'n groot budget. Kan toch en zij hoort zich daar helemaal niet mee te bemoeien. Ze wordt gehuurd voor foto's en filmpjes meer niet. Nu is t maar de vraag of ze überhaupt ooit nog gehuurd wordt kan me voorstellen dat niemand dr meer moet

  4. #234364
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Ja nu je t zegt. Dacht tijdje terug aan dr. Ze heeft echt heel lang niks meer van zich laten horen Hoop dat t gewoon goed gaat. Khair inshaAllah

    Ahahahahahahha jaa en een hele fb account Ik ging stuk wij mgharba zijn echt next level. Mensen hebben zelfs haar foto gegooid ze wordt echt heel hard aangepakt.
    Jaa heb m gezien maar op welk liedje van boef is dat gebaseerd? Zou t echt niet weten ahaha

    Snapjee zichzelf proberen te redden met dat onzinverhaal en fake account. Wie gelooft dat nou

    Nee snapje het zag er gewoon goed uit. Beetje klein maar vond dat ergens juist knus en als ze nou een kleine familie heeft of gewoon niet zo'n groot budget. Kan toch en zij hoort zich daar helemaal niet mee te bemoeien. Ze wordt gehuurd voor foto's en filmpjes meer niet. Nu is t maar de vraag of ze überhaupt ooit nog gehuurd wordt kan me voorstellen dat niemand dr meer moet
    Ja in sha Allah is alles goed met haar!

    Hahahha op dat liedje van hem gebaseerd toen hij sorry zei omdat hij die vrouwen kechs noemde. Liedje heet antwoord.

    Ja ik vond het er ook gewoon goed uitzien hoor, heel knus inderdaad. Alleen die bloemenboog vond ik er raar uitzien op die plek. Maar verder was het gewoon mooi.

    Ja ze moet gewoon haar werk doen en klaar.

    Ik heb trouwens haar foto nergens voorbij zien komen... Dat vind ik dan wel weer te ver gaan.

  5. #234365
    ♥Oemie Wa Abie♥

    Reacties
    6.091
    08-03-2008

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Wie heeft dat gedoe rondom Najwa op Facebook gevolgd? [emoji33] Het is echt geëscaleerd... Maar vind het ook niet kunnen wat ze heeft gedaan. Zo onprofessioneel.

    https://www.youtube.com/watch?v=4BQXD5fPGZ8

    Kama toedien, toedan! Dit kon gewoon ècht niet, ze heeft haar echte karakter geshowd en haar eigen carrière kapotgemaakt.

    Alhamdullillah


  6. #234366
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Iemand die kort kan samenvatten wat die najwa fotograaf gedaan heeft ?
    Trotse mama ♡♡

  7. #234367
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Africanrose. Bekijk reactie
    https://www.youtube.com/watch?v=4BQXD5fPGZ8

    Kama toedien, toedan! Dit kon gewoon ècht niet, ze heeft haar echte karakter geshowd en haar eigen carrière kapotgemaakt.

    Dat je naar zo'n viezerik kan kijken :s

    En dan zijn geschreeuw en gescheld hier ook nog delen? Hoe laag die actie ook is van deze meid, ze kan nooit zo laag als deze loser.

  8. #234368
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Iemand die kort kan samenvatten wat die najwa fotograaf gedaan heeft ?
    Een fotografe heeft een zaaltje afgekraakt en dat op snap gezet. Vervolgens is social media ontploft en haat iedereen op haar.

  9. #234369
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wel gemeen en niet gepast idd.
    Trotse mama ♡♡

  10. #234370
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Africanrose. Bekijk reactie
    https://www.youtube.com/watch?v=4BQXD5fPGZ8

    Kama toedien, toedan! Dit kon gewoon ècht niet, ze heeft haar echte karakter geshowd en haar eigen carrière kapotgemaakt.
    Hahaha ja ik zag dit filmpje al. Echt lachen

  11. #234371
    ♥Oemie Wa Abie♥

    Reacties
    6.091
    08-03-2008

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dat je naar zo'n viezerik kan kijken :s

    En dan zijn geschreeuw en gescheld hier ook nog delen? Hoe laag die actie ook is van deze meid, ze kan nooit zo laag als deze loser.
    Ah nee het gescheld van Najwa wanneer ze een van de moeders uitscheldt is netjes... Deze "loser" zie je tenminste geen ouders erbij halen. Hij is hard, maar hij zegt waar het op slaat.

    Alhamdullillah


  12. #234372
    ♥Oemie Wa Abie♥

    Reacties
    6.091
    08-03-2008

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha ja ik zag dit filmpje al. Echt lachen
    Idd hij is gewoon straight to the point.

    Alhamdullillah


  13. #234373
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Africanrose. Bekijk reactie
    https://www.youtube.com/watch?v=4BQXD5fPGZ8

    Kama toedien, toedan! Dit kon gewoon ècht niet, ze heeft haar echte karakter geshowd en haar eigen carrière kapotgemaakt.
    "Kom je met een bazooka naar bruiloft, a zahkofa!" "Mensen komen met kleine cameraatje en jij komt met 1 uit de WOII"

    Dooooooooooooooddddddd!! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  14. #234374
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Hi salaam alaikoum all!

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  15. #234375
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dat je naar zo'n viezerik kan kijken :s

    En dan zijn geschreeuw en gescheld hier ook nog delen? Hoe laag die actie ook is van deze meid, ze kan nooit zo laag als deze loser.
    Heb je ook gelezen hoe ze andermans moeders noemt of nie?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...