1. #233461
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Lekker die storm.

    [emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #233462

  3. #233463
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ehad blijft vast zitten.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #233464
    MVC Lid

    Reacties
    1.696
    17-02-2014

    Lees net over snap. Mijn huis en eten/hapjes staan ook allemaal op snap en dat terwijl ik niet eens snap heb haha.

    Ik heb het niet en vind dat ik mijn tijd niet altijd nuttig benut dus kan echt geen snap bij.

  5. #233465
    MVC Lid

    Reacties
    1.696
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ideaal. Heerlijk heb zo'n hekel aan vouwen.

  6. #233466
    MVC Lid

    Reacties
    35
    03-05-2015

    nog in bed -))



  7. #233467
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Gisteren en vandaag.

    Vk heb ik niet kunnen lezen....lijkt wel een hypeding.[emoji57][emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #233468
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Salamaleikum dames, hoe is het hier?

    Zijn jullie een beetje op de hoogte van het nieuws rondom de voorschool? Ik hoorde dat veel ouders hun kinderen bij de voorschool weghalen, omdat het niet te doen is met de hoge kosten. Zijn er hier dames die dat ook v an plan zijn?

  9. #233469
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Salamaleikum dames, hoe is het hier?

    Zijn jullie een beetje op de hoogte van het nieuws rondom de voorschool? Ik hoorde dat veel ouders hun kinderen bij de voorschool weghalen, omdat het niet te doen is met de hoge kosten. Zijn er hier dames die dat ook v an plan zijn?
    Aleikoem salaam.
    Lhamdoelilah...alles gaat zn gangetje.
    Zoals de cv ketel die stuk is. Lekt water in dat ding...dus stekker moest er uit. Geen warm water, geen verwarming.....ja sorry fout gemaakt, verkeerd bedrijf gestuurd...die mogen niks doen...wtf...en je kunt helemaal niks...

    Maar wat is voorschool? Psz? Heb niks over verhoging tarieven gehoord. Mijn twee vrije ochtenden zijn me ook echt dierbaar....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #233470
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Salam dames

    Mijn meisje wordt alweer 7 jaar en ze geeft een high tea party. Hebben jullie tips voor een lekkere topping voor op een cupcake....geen botercreme. Dat vindt mevrouw niet lekker en vind ik ook best zwaar voor op een cupcake. Oh ja de toef moet roze zijn van
    mevrouwtje.

  11. #233471
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Salamaleikum dames, hoe is het hier?

    Zijn jullie een beetje op de hoogte van het nieuws rondom de voorschool? Ik hoorde dat veel ouders hun kinderen bij de voorschool weghalen, omdat het niet te doen is met de hoge kosten. Zijn er hier dames die dat ook v an plan zijn?
    Mijn kids zijn nooit naar de voorschool geweest. Waar ik woon kunnen de kids alleen naar de voorschool als ze een indicatie krijgen van het consultatiebureau. Denk aan taalachterstand etc. Ze blijven gezellig thuis tot ze naar de basisschool mogen insha Allah.

  12. #233472
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Salamaleikum dames, hoe is het hier?

    Zijn jullie een beetje op de hoogte van het nieuws rondom de voorschool? Ik hoorde dat veel ouders hun kinderen bij de voorschool weghalen, omdat het niet te doen is met de hoge kosten. Zijn er hier dames die dat ook v an plan zijn?
    Wa alaykoem asalaam

    Ik wilde me er ook in gaan verdiepen en weet alleen dat het inkomensafhankelijk is. Waarschijnlijk kan je bij de psz wel een kostenindicatie krijgen? Ik heb trouwens ook heel snel vve toegewezen gekregen, terwijl ik er niet eens om had gevraagd. Dat betekent dan wel weer 2 gratis dagdelen bovenop de betaalde dagdelen.

  13. #233473
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dikrayet Bekijk reactie
    Salam dames

    Mijn meisje wordt alweer 7 jaar en ze geeft een high tea party. Hebben jullie tips voor een lekkere topping voor op een cupcake....geen botercreme. Dat vindt mevrouw niet lekker en vind ik ook best zwaar voor op een cupcake. Oh ja de toef moet roze zijn van
    mevrouwtje.
    Ik kom niet verder dan slagroom.
    Maar leuk idee...high tea. Mijn dochter wordt over paar maandjes ook zeven...kijken wat ze wil...
    Wat ga je allemaal doen bij de high tea?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #233474
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik kom niet verder dan slagroom.
    Maar leuk idee...high tea. Mijn dochter wordt over paar maandjes ook zeven...kijken wat ze wil...
    Wat ga je allemaal doen bij de high tea?
    hahhaa ik ook, dacht aan slagroom en dan wat gepureerde rood fruit erdoorheen, erg lekker.
    Ik dacht aan 2 etagieres, 1 doe ik dan de cupcakes erop met wat andere zoete lekkernijen. Mevrouwtje wilt bonbons etc.
    (kleine meisjes worden groot) De andere wil ik met hartige hapjes vullen, mini worstenbroodjes, pizza's en sandwiches.
    Ik ga bij de action kleine houten juwelendoosjes kopen en die mogen ze dan zelf beschilderen. Als ze droog zijn kunnen ze deze
    doosjes vullen met wat snoepgoed en inpakken met doorzichtige folie. Ik heb dan een ini mini snoep buffet klaar staan.
    Leuk om mee te nemen als aandenken. Misschien nog even de
    nageltjes lakken en klaar is kees.
    Wat vind je ervan? Is dit genoeg om 2 uurtjes mee op te vullen?

  15. #233475
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dikrayet Bekijk reactie
    hahhaa ik ook, dacht aan slagroom en dan wat gepureerde rood fruit erdoorheen, erg lekker.
    Ik dacht aan 2 etagieres, 1 doe ik dan de cupcakes erop met wat andere zoete lekkernijen. Mevrouwtje wilt bonbons etc.
    (kleine meisjes worden groot) De andere wil ik met hartige hapjes vullen, mini worstenbroodjes, pizza's en sandwiches.
    Ik ga bij de action kleine houten juwelendoosjes kopen en die mogen ze dan zelf beschilderen. Als ze droog zijn kunnen ze deze
    doosjes vullen met wat snoepgoed en inpakken met doorzichtige folie. Ik heb dan een ini mini snoep buffet klaar staan.
    Leuk om mee te nemen als aandenken. Misschien nog even de
    nageltjes lakken en klaar is kees.
    Wat vind je ervan? Is dit genoeg om 2 uurtjes mee op te vullen?
    Wat leuk zeg.
    Ja denk het wel hoor. Je kunt ook van die plak strass steentjes halen enzo en dan het kistje mee versieren.
    Nagels lakken begin ik nog niet aan.

    Verder gewoin frutsel spul. Stigten verf stickers etc. Diploma uitdelen van geslaagd voor vb je thema..die kunnen ze dan inkleuren ofzo.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran