1. #230956
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Iemand lkkr lunchtips voor in antwerpen ben in belgie nu
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  2. #230957
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    salam alikoum sbah lgair chickasss hoe gaat ie hier? lekker weekenddd, even me stress verzetten, stress in de week is niet zoals stress van het weekend, week = verplichtingen, weekend = familyy stress hhhh net wat anders ou safe, ik vraag me af of ik ooit in een stress free zone terecht zal komen

  3. #230958
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    keeping up with the kardashians word eindelijk op de belgische tv uitgezonden, eindelijk ik vind kourtney het leukste <3

  4. #230959
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    vandaag wedding day maar ik heb er helemaal geen zin in, ik ben er vorig weekend aan kunnen ontsnappen maar deze keer niet hele discussie gehad met me moeder pfff mohim ze komen vandaag reciteren enzo in shaa Allah, enerzijds ben ik wel blij maar anderzijds vind ik het allemaal zo officieel-achtig, niks voor mij misschien ga ik gewoon helemaal niet gaan hahaha me moeder vilt me dan levendddd i know dat maar ik zou er nog gewoon schijt aan hebben ook my lifeee

  5. #230960
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Ah je bent zwanger! Mabrouk!
    Waqfa sahla in sha Allah.

    Wow nog meer gebroken nachten...petje af hoor wallah.
    BarakAllaahoe fieki.
    In sha Allaah.

    Inderdaad. Je hebt me echt laten lachen.
    Alhoewel ik me op het ergste voorbereid, hoop ik toch dat het dit keer iets beter meevalt in sha Allaah. Haha.

    Hoe gaat het trouwens met jou? Je dochtertje?
    Ben je nu in Marokko? Zie wat foto's passeren, maar niet gelezen

    Als je er nu bent, enjoy it! Lijkt me een stuk rustiger dan tijdens de zomermaanden!

  6. #230961
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Iemand lkkr lunchtips voor in antwerpen ben in belgie nu
    Lunchbox aan het Paleis?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #230962
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ja toch wel he dames, te ver in de zwangerschap om nog zo'n grote feesten mee te maken. Al heb ik er stiekem wel zin in....ik haat bruiloften normaal, maar ik weet daarna zitten we weer weken thuis met baby en dreumes en alleen voeden en verschonen. Nog even 'leuke' dingen doen op de valreep. Maar dan gewoon kind bij oma logeren en lekker nog wat zelf weg.

    Nieuwerd, met 40 weken zou ik niet eens meer alleen naar de supermarkt gaan laat staan bruiloft! Als je baby daar geboren wordt, moet je hem/haar vernoemen naar de bruid of bruidegom hoor. Kan je niet omheen! Hopen dat ze leuke namen hebben

  8. #230963
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Met 40 weken en een paar dagen heb ik echt nog overwogen om eid bij mijn ouders te vieren wat 2 uur reizen is, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Met 39 weken had ik het nog wel aangedurfd.

  9. #230964
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Thnx! Helaas hadden ze niks.
    Alleen deze was redelijk, , maar voor de prijs dat ie vroeg, mag ie m lekker zelf aantrekken.

    Nee naaiwerk wordt m echt niet. Echt absoluut geen zin in. Drama altijd.
    Zag wel erg mooie stoffen liggen. Heel even kwam ik in de verleiding, maar nee.

    Kon de straat redelijk snel vinden, maar echt joh of ik ben gedesoriënteerd of alles is veranderd. Ik herkende niks meer. Heb 3x moeten vragen waar het nou was. [emoji30]


    Ingreep voor? Sorry ik heb denk ik heel wat gemist! Ghair in sha Allah. Voor wat t ook mag zijn, in sha Allah komt het helemaal goed.

    Haha dat is wel makkelijk dan ja. Op t randje dus. Bedoel je het huis van je ouders of echt jullie plekje?
    Wat wilde hij er voor hebben dan? [emoji1]

    Kijk anders in ain qtiwat. Dan in het doolhof achter de eerste stoffenwinkel van van Nourredine...na dat tankstation. Hangt ook uithangbord. Heb daar mooiere dan deze gezien. Even dagje voor uittrekken.
    Aan de overkant kun je bij florida bijkomen met koffie en paninini.


    Het wordt daar nu geloof ik verbouwd. Ben er maar een keer echt geweest en 2x gewoon langs gereden.
    Op zich is drissia still the same...alleen als je via riad tetwan komt is het daar lemaal wat anders.

    Huis van mn ouders en fam en zijn ouders. De winkels zijn twee minuten lopen...we gingen er ook vaak heen uit verveling...good old times.

    Btw zelfde stoffen als in ain qtiwet zijn in drissia vaak goedkoper.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #230965
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Ik ben naar een saba3 geweest op 37/38 weken. Maar het was een simpel feestje en ik voelde me toen gewoon goed.
    Nu zit ik op 34 weken en laatst was ik geïnviteerd op een sadaka. Ook kleinschalig, maar wat een spijt had ik dat ik was geweest. Mijn rug/bekken deden vreselijk pijn. Wilde gewoon op de grond gaan liggen van de pijn ... dus ik zou nu nergens meer naartoe gaan wb feesten eerlijk gezegd.
    Waqfa sahla!

    Iedereen is anders...maar toen ze waren ingedaald kon ik niet eens normaal lopen en elke vijf minuten toilet...en dan met je caftsn of lebsa...gaat niet gebeuren.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #230966
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Sba7 el gheer beste mensen.

    Mn oudste heeft vandaag als 'verrassing' de ontbijttafel klaar gemaakt. [emoji1]

    Wat een schatje.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #230967
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Sba7 el gheer beste mensen.

    Mn oudste heeft vandaag als 'verrassing' de ontbijttafel klaar gemaakt. [emoji1]

    Wat een schatje.

    Ahw wat een schatje allah i hfad7a


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #230968
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Alleen ya habayieb...ik ga nooit meer zeggen ik ga een leuk w-end tegemoet. Het is gewoon rot!!!

    Walhamdoelilah.

    Appelcake, als je het nog aankan gewoon doen, als je er zin in hebt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #230969
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Sbah el gier dames

    Juno wat lief. Rabie gali holek

    Ik ben bloed en bloed chagrijnig. Man en zoontje waren iets voor 6 wakker en ook opstaan herrie maken en alles. Ik ben dood op. Hele week al vroeg opstaan. Weekend wil ik uitslapen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #230970
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Sbah el gier dames

    Juno wat lief. Rabie gali holek

    Ik ben bloed en bloed chagrijnig. Man en zoontje waren iets voor 6 wakker en ook opstaan herrie maken en alles. Ik ben dood op. Hele week al vroeg opstaan. Weekend wil ik uitslapen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Amien!

    Voor zessen nog wel....afspraken maken?

    Hebben jullie btw meegekregen van wat er in Spanje /Catalonië gebeurt? [emoji33]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran