1. #227926
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Rita, moge Allah je dochter genezen. Is vast niks aan de hand insa' Allah en gewoon eenmalig.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #227927
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Hubby heeft je baby nu een strik ofzo in haar haren? Haha kan niet vroeg genoeg beginnen met versieren

    Allah jesla7
    een haarband met een bloem

    Ameen


    @ juni shifae in sha allah



    @ thischixk meisjes kleden ja zoooo Ben gek op tutu rokjes en dingetjes haha
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  3. #227928
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Juno allahieshafiek inshaAllah. Veel sterkte er mee

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  4. #227929
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ze heeft toch een man?

    en iemand met dat wormenverhaal even serieus schiet jij of schiet ik?
    Shaloom

  5. #227930
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    een haarband met een bloem

    Ameen


    @ juni shifae in sha allah



    @ thischixk meisjes kleden ja zoooo Ben gek op tutu rokjes en dingetjes haha
    Hahaha ja, dat vermoeden had ik al wel. Ik zie het ook zo gebeuren dat jij over een tijdje meldt dat je dochter op klassiek ballet zit. Echt iets voor jou.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #227931
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Lieve mensen...bedankt voor jullie mooie woorden...ik reageer even zo op iedereen.
    Amien op jullie ad3ieja.

    Iedereen heeft haar manier van reageren en ik heb zelf al alles meegemaakt. Enige wat telt is de dua van een persoon. Iemand kan je op zijn geheel eigen wijze sterken. Soms is een verbale schop onder de kont een hele verademing kan ik jullie verzekeren. Mn psych in het zh destijds begreep er niks van...hoe doe je het toch dat je er telkens toch weer staat? Bhel ik heb opties? Opstaan is de enige optie. Ik heb Allah boven me. Behalve ad3ieja kunnen woorden op zich me niet schaden of genezen. Dus lieve mensen...maak geen ruzie over hoe mensen reageren in dit soort situaties.
    En van rita begreep ik niet anders dan dat ze tijdens de operatie bedoelde.

    Meest vreemde reactie ever was toch van iemand die zei goh wat zie je er slecht uit...toen mn vader Allahrahmoe overleed.
    Ik schoot toen in de lach om het absurde van de hele situatie...maar was zo lief omdat ze zich gewoin geen houding wist te geven dus uiteindelijk was ik aan het troosten.
    Rabbi kbir.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #227932
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Te cute hubby. Allah je7fedhoem.

    Met de trein reizen is echt een hele beleving...althans hier. Net als met de bus reizen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #227933
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    True story oké Rita even voor duidelijkheid was niet bedoeling misschien komt het zo online ook anders over.

    Juno sterkte!
    Shaloom

  9. #227934
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Praline...was het deze?

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #227935
    Bijna Lid

    Reacties
    3.943
    04-08-2014

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lieve mensen...bedankt voor jullie mooie woorden...ik reageer even zo op iedereen.
    Amien op jullie ad3ieja.

    Iedereen heeft haar manier van reageren en ik heb zelf al alles meegemaakt. Enige wat telt is de dua van een persoon. Iemand kan je op zijn geheel eigen wijze sterken. Soms is een verbale schop onder de kont een hele verademing kan ik jullie verzekeren. Mn psych in het zh destijds begreep er niks van...hoe doe je het toch dat je er telkens toch weer staat? Bhel ik heb opties? Opstaan is de enige optie. Ik heb Allah boven me. Behalve ad3ieja kunnen woorden op zich me niet schaden of genezen. Dus lieve mensen...maak geen ruzie over hoe mensen reageren in dit soort situaties.
    En van rita begreep ik niet anders dan dat ze tijdens de operatie bedoelde.

    Meest vreemde reactie ever was toch van iemand die zei goh wat zie je er slecht uit...toen mn vader Allahrahmoe overleed.
    Ik schoot toen in de lach om het absurde van de hele situatie...maar was zo lief omdat ze zich gewoin geen houding wist te geven dus uiteindelijk was ik aan het troosten.
    Rabbi kbir.
    Allaah ishafek meid, super vervelend!

  11. #227936
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #227937
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Praline...was het deze?

    Ja dat is m inderdaad, maar andere kleuren vind ik persoonlijk mooier.
    Heb je em gepast toevallig?
    Happiness is an inside job


  13. #227938
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Rita, moge Allah je dochter genezen. Is vast niks aan de hand insa' Allah en gewoon eenmalig.
    Allahoema amen,insha allah. Dankjewel.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  14. #227939
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ze heeft toch een man?

    en iemand met dat wormenverhaal even serieus schiet jij of schiet ik?
    Laat maar zitten.


    Welke wormenverhaal?


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  15. #227940
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lieve mensen...bedankt voor jullie mooie woorden...ik reageer even zo op iedereen.
    Amien op jullie ad3ieja.

    Iedereen heeft haar manier van reageren en ik heb zelf al alles meegemaakt. Enige wat telt is de dua van een persoon. Iemand kan je op zijn geheel eigen wijze sterken. Soms is een verbale schop onder de kont een hele verademing kan ik jullie verzekeren. Mn psych in het zh destijds begreep er niks van...hoe doe je het toch dat je er telkens toch weer staat? Bhel ik heb opties? Opstaan is de enige optie. Ik heb Allah boven me. Behalve ad3ieja kunnen woorden op zich me niet schaden of genezen. Dus lieve mensen...maak geen ruzie over hoe mensen reageren in dit soort situaties.
    En van rita begreep ik niet anders dan dat ze tijdens de operatie bedoelde.

    Meest vreemde reactie ever was toch van iemand die zei goh wat zie je er slecht uit...toen mn vader Allahrahmoe overleed.
    Ik schoot toen in de lach om het absurde van de hele situatie...maar was zo lief omdat ze zich gewoin geen houding wist te geven dus uiteindelijk was ik aan het troosten.
    Rabbi kbir.
    Le ja m3anda Allah marhbabih zegt me moeder meskina dan altijd. Je kan inderdaad niks anders dan blijven staan en duaat verrichten.
    Doet met een mens ook wat om het een en ander van zich af te schrijven. Dus gwi m3a rasek.

    Allah y shafi jami3 muslimin.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad