1. #227746
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Dit is echt heel lekker verfrissend.

    Happiness is an inside job


  2. #227747
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Praline Ja inderdaad gewoon negeren zulke vage leden. Hun intentie is meer dan duidelijk. Als ze echt het goede voor hadden, dan hadden ze je wel privé aangesproken en niet op zo'n manier.
    Bsa7a ijsthee!

  3. #227748
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Praline Ja inderdaad gewoon negeren zulke vage leden. Hun intentie is meer dan duidelijk. Als ze echt het goede voor hadden, dan hadden ze je wel privé aangesproken en niet op zo'n manier.
    Bsa7a ijsthee!
    De boel opstoken is hier de intentie en dat is het altijd geweest.
    Allah i3tek sa7a.
    Ging eigenlijk voor een milkshake
    Happiness is an inside job


  4. #227749
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Plaats een foto van wat...

    Ja Juno Friesland is andere koek ik weet het Hihi. Heb je een hekel aan wat precies dan?

    Wajow onderkoffer kan geen genoeg krijgen van het eten hier letterlijk alles van een tajine, gamba pil pil tot de lasagne en het gebak kom maar door. Niet overal trouwens maar genoeg lekker eten/

    Het enige dat ik mis is de gestructureerdheid en manieren (overigens wel een grote irritatiebron) maar voor de rest prima vertoeven.



    Om even antwoord te geven op de prangende vraag van sommige leden de man van Praline belde me net hij vroeg of ik wist wat haar lievelingskleur is... hij wil lippenstift cadeau kopen voor haar en een goede camera zodat ze nog mooiere foto's kan schieten van haar gestifte lippen en hier kan plaatsen.


    Dus ja dat is dus wat hij ervan vindt nu kan iedereen weer rustig slapen.


    Shaloom

  5. #227750
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ja Juno Friesland is andere koek ik weet het Hihi. Heb je een hekel aan wat precies dan?

    Wajow onderkoffer kan geen genoeg krijgen van het eten hier letterlijk alles van een tajine, gamba pil pil tot de lasagne en het gebak kom maar door. Niet overal trouwens maar genoeg lekker eten/

    Het enige dat ik mis is de gestructureerdheid en manieren (overigens wel een grote irritatiebron) maar voor de rest prima vertoeven.



    Om even antwoord te geven op de prangende vraag van sommige leden de man van Praline belde me net hij vroeg of ik wist wat haar lievelingskleur is... hij wil lippenstift cadeau kopen voor haar en een goede camera zodat ze nog mooiere foto's kan schieten van haar gestifte lippen en hier kan plaatsen.


    Dus ja dat is dus wat hij ervan vindt nu kan iedereen weer rustig slapen.


    Als vrouw kun je geen kant op. Saai.
    Als je om iets vraagt...wesh denk je dat je in Tanger bent?
    Ben dan niet in een bni bouayash hoceima of imzouren he...maar echt gehuchten zonder stromend water en die ene 'toiletten'. Mannen gaan ee op uit en juno gaat dood van verveling...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #227751
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Nisrineke. In tanger eh. Welke plaatsen zijn goed om te gaan eten. Lekker eten bedoel ik.
    We zijn jaren terug geweest en was telkens snel snel ergens binnen en viel telkens tegen toen.

  7. #227752
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    18 kids and countingg hoe leven die mensen
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  8. #227753
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Hallo, goedenavond. Ik ben een beetje moe.

  9. #227754
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Lieve chat er zijn genooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg dingen op de wereld om je af te vragen. Safi je hebt de koran uit je hoofd geleerd, je hebt tafsier van ibn katheer uit je hoofd, Al thabaree, Al-qurtubi-Asuyuti, je had tijd over ove dus je hebt ook alboekhari maar even uit je hoofd geleerd, samen met sahih muslim mowatae malik en je dacht laat ik maar ook riyaad saliheen leren, want ik heb echt niks te doen. En dit is niet genoeg, je hebt je verdiept in alle boeken van al3aqueedah, fiqh, oesoel alfiqh, almo3amalaat. Safi je bent klaar ibn-taymiya had je leerling kunnen zijn. Je hebt tijd over dus je vraagt je af wat haar man ervan vindt.


    Even serieus?
    Waarom vraag je je af over dingen die je niks aangaan. En als ik je vraag wie zijn de 10-sahaba mobachareen biljanah kun je niet eens een noemen.

    Subhanallah ya oekhti.

    Wil je haar naseeha geven, geef het prive. He t is je zuster . Als je echt amr bilma3roef en nahy 3ani lmoenkar wilt doen.
    En verdad voor jou geldt hetzelfde. Geef naseeha aan haar, waarom moet je haar in public zo aanspreken. Welke intentie zit erachter?
    Er zit totaal geen slechte intentie erachter. Dat publieke gedoe is niets vergeleken met de straf en zonde achter dit.

  10. #227755
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Plaats een foto van wat...

    Ahahahah juno ja meid zo gaat dat ik heb daar geen moeite mee omdat het tijdelijk is. Ik doe dan gewoon slapen liggen eten nog meer liggen en wil dan ook niet eens naar de stad ofzo. Dat doe ik dan weer als ik in de stad ben.

    Stromend water moet ik wel echt hebben en een toilet ook anders zou ik het niet volhouden.



    Ik gewoon

    Hieronder waar ik nu aan kan denken



    Ik vind dat je sowieso goed kan eten bij Nejma daar heb je echt alles van tamaraqth tot kreeft en alles ertussen in. Alles is vers en het is er super schoon! De citroentaart is hier echt lekker maar voor mij iets te zoet tegenwoordig... maar als je gaat neem die! Je krijgt er geen spijt van en de tajine met pruimen pffff je komt niet aan het vlees toe de saus is te lekker.

    Btw er zijn 2 nejma restaurants ik heb het over nejma in de straat achter hotel solazur vlakbij de boulevard.

    Schuin tegenover nejma aan de rechterkant zit een soort KFC maroc style ook lekker voor de verandering maar echt alles van de bbq halve kip hele kip drumsticks en van die gekartelde chips/aardappel schijfjes

    Casa italia voor pasta's en pizza's maar een pizza kan je bv ook wel eten bij Kandinsky. Hier zijn de crêpes ook lekker zowel de zoete als de hartige en de sandwiches zijn ook lekker.

    Pasta's zijn ook lekker bij die nieuwe "capuchino" de rijst met satesaus en noodles zijn daar ook goed als wel de salades. De rijst saté vind ik trouwens heerlijk daar.

    El Mero kan je goed eten.

    Bij Tangerino ook heeft lekker vis, super goede vissoep ook neem daar aub nooit de kroketjes van vis zware teleurstelling vergeleken bij de rest tip tip Hihi.


    Je hebt tegenwoordig een wok aan de boulevard iets voorbij Kandinsky ben de naam vergeten zelf niet gegeten me partner vind niks maar zie er veel mensen eten is een franchise heb je ook in Spanje.

    La Pagode voor chinees/Aziatisch ook wel lekker Franse eigenaar btw gek idee Fransman met chinees restaurant maar ja alles kan.

    Bij cap spartel kan je ook goede vis eten gegrild gefrituurd of in zout alles is daar goed en vers. De cafetaria die eraan vastgeplakt is kan je ook lekker eten beiden met prachtig uitzicht ben je klaar dan lekker grot van Hercules bezoeken of uitwaaien aan het strand uiteraard niet als je avond laat gaat eten en alles is donker....

    Het restaurant is meer chique maar de cafetaria is gewoon goed en heeft een terras. Afstand tot de oceaan is letterlijk 50 meter maar je zit hoog op een heuvel/rots dus je ziet het wel maar je kan niet even oversteken en over strand lopen ofzo. Ze hebben een moskee dus je kan woedoe doen en bidden.

    Op al deze plekken zijn de toetjes ook lekker en gebak is jummie. Alhoewel sinds k niet meer zoveel suiker tot mij neem is het soms te zoet maar ik eet bijna geen suiker meer de gemiddelde persoon/Marokkaan kan er meer dan prima van genieten.


    Luigi heb je ook 2 vestigingen zelf nooit gegeten lijkt me niks is btw ook franchise me nicht heeft er wel regelmatig gegeten ze vind het wel lekker zei ze. Ene vestiging aan de boulevard andere is vlakbij sharee3 mexxxiek (Hahaah)


    3ashab is ook wel leuk af en toe alles met le3shoeb je eet wat de pot schaft vis schaaltjes met groentjes en zitoen garnalen etc


    Romaina ook lekker vis van schelpdieren tot gefrituurde visschotels tot kreeft alles heb je er. De venusschelpen lekkerrrr overal zijn die echt lekker eigenlijk.

    Ik moet eigenlijk me resto topic volgooien ook net restaurants enzo in maroc maar heb nooit zin om voortdurend alles te fotograferen....
    Shaloom

  11. #227756
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Hubby ben ook aan het kijken die is gek met haar het is een zegen (dat dochtertje)
    Shaloom

  12. #227757
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Hahahahah Alf mabrouk dan maar
    3la slemtek Je was best lang daar gebleven he. Heb je NL een beetje gemist? Als ik te lang in Marokko ben heb ik dat ook gek genoeg haha
    Hahaha Dankje!

    Ja klopt. Ik ging net even tellen, dacht dat ik er bijna 5 weken was maar ik zie dat ik er zelfs bijna 6 weken ben geweest haha. Echt lang! Ik heb Nederland zeker gemist. Ik miste Nederland al op de dag dat ik vertrok! Ik ben wat dat betreft echt een kaaskop joh

  13. #227758

  14. #227759
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ahahahah juno ja meid zo gaat dat ik heb daar geen moeite mee omdat het tijdelijk is. Ik doe dan gewoon slapen liggen eten nog meer liggen en wil dan ook niet eens naar de stad ofzo. Dat doe ik dan weer als ik in de stad ben.

    Stromend water moet ik wel echt hebben en een toilet ook anders zou ik het niet volhouden.



    Ik gewoon

    Hieronder waar ik nu aan kan denken



    Ik vind dat je sowieso goed kan eten bij Nejma daar heb je echt alles van tamaraqth tot kreeft en alles ertussen in. Alles is vers en het is er super schoon! De citroentaart is hier echt lekker maar voor mij iets te zoet tegenwoordig... maar als je gaat neem die! Je krijgt er geen spijt van en de tajine met pruimen pffff je komt niet aan het vlees toe de saus is te lekker.

    Btw er zijn 2 nejma restaurants ik heb het over nejma in de straat achter hotel solazur vlakbij de boulevard.

    Schuin tegenover nejma aan de rechterkant zit een soort KFC maroc style ook lekker voor de verandering maar echt alles van de bbq halve kip hele kip drumsticks en van die gekartelde chips patat.

    Casa italia voor pasta's en pizza's maar een pizza kan je bv ook wel eten bij Kandinsky. Hier zijn de crêpes ook lekker zowel de zoete als de hartige en de sandwiches zijn ook lekker.

    Pasta's zijn ook lekker bij die nieuwe "capuchino" de rijst met satesaus en noodles zijn daar ook goed als wel de salades. De rijst saté vind ik trouwens heerlijk daar.

    El Mero kan je goed eten.

    Bij Tangerino ook heeft lekker vis, super goede vissoep ook neem daar aub nooit de kroketjes van vis zware teleurstelling vergeleken bij de rest tip tip Hihi.


    Je hebt tegenwoordig een wok aan de boulevard iets voorbij Kandinsky ben de naam vergeten zelf niet gegeten me partner vind niks maar zie er veel mensen eten is een franchise heb je ook in Spanje.

    La Pagode voor chinees/Aziatisch ook wel lekker Franse eigenaar btw gek idee Fransman met chinees restaurant maar ja alles kan.

    Bij cap spartel kan je ook goede vis eten gegrild gefrituurd of in zout alles is daar goed en vers. De cafetaria die eraan vastgeplakt is kan je ook lekker eten beiden met prachtig uitzicht ben je klaar dan lekker grot van Hercules bezoeken of uitwaaien aan het strand uiteraard niet als je avond laat gaat eten en alles is donker....

    Het restaurant is meer chique maar de cafetaria is gewoon goed en heeft een terras. Afstand tot de oceaan is letterlijk 50 meter maar je zit hoog op een heuvel/rots dus je ziet het wel maar je kan niet even oversteken en over strand lopen ofzo. Ze hebben een moskee dus je kan woedoe doen en bidden.

    Op al deze plekken zijn de toetjes ook lekker en gebak is jummie. Alhoewel sinds k niet meer zoveel suiker tot mij neem is het soms te zoet maar ik eet bijna geen suiker meer de gemiddelde persoon/Marokkaan kan er meer dan prima van genieten.


    Luigi heb je ook 2 vestigingen zelf nooit gegeten lijkt me niks is btw ook franchise me nicht heeft er wel regelmatig gegeten ze vind het wel lekker zei ze. Ene vestiging aan de boulevard andere is vlakbij sharee3 mexxxiek (Hahaah)

    Ik moet eigenlijk me resto topic volgooien ook net restaurants enzo in maroc maar heb nooit zin om voortdurend alles te fotograferen....
    Ik haat het echt en ik ben niet iemand die overdag slaapt.

    En met kunderen is het een hel. Geen water...geen toilet....niet normaal douchen...gebrek aan hygiene...geen pretje met kids. Twee weken doorgebracht..... Meiden waren in Nederland nog ziek.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #227760
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dit is echt heel lekker verfrissend.

    Vond dat echt naar sabon smaken. Niet te zuipen gewoon haha
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..