nooit geweest

Reacties
    22.558
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Allahi 3tik se7a.

Dat ene is zo goed als opgelost, met andere woorden: goed uit de weg geruimd. Hele tijd geen hoofdpijn meer, hmdl.
    De beste oplossing....beter voor je.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

Freyaa

Reacties
    5.074
    15-08-2008

Ik heb de stempel toen in Rijswijk gekocht. Het was eerst euroland daar op t begin schuin tegenover de action. Nu heet het cows en nog iets

MVC Lid

Reacties
    12.299
    02-11-2003

Nee vandaag geen spannend verhaaltje. Heb ze ook nauwelijks gezien vandaag mseken. Misschien dat ze zo weer met een dramaverhaal komen, dan deel ik die zo spoedig mogelijk met jullie.

Heb jij een leuk dramaverhaaltje te vertellen anders.

Oké oké hij komt eraan! Even op m´n telefoon.
    Neen hij was te druk bezig met drama...en moest hem troosten. Vrijdag is niet altijd een geweldige dag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

MVC Lid

Reacties
    12.299
    02-11-2003

Olifantje:

Deze pakket en die wil ik dan in dat schaaltje doen met die witte bloemetjes erbij. En zal later nog bonbons of iets erbij doen. En geschenkfolie omheen met een leuk strikje.

En in deze mand wil ik die hartenkoekjes doen, kon geen andere mand vinden dan maar deze. En die strikjes gaan om de folie heen met slingers eraan. Dit is nog niks want heb een hoop andere dingen gekocht voor de baby maar laat ik later wel zien.

Ik vind kadootjes kopen en doen écht leuk!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Bsaha! Je zus zal heel blij zijn met je.

Ik hou daar dus helemaal niet van. Ik koop een cadeau met alles erop en eraan.

Wees genadevol

MVC Lid

Reacties
    12.299
    02-11-2003

Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Ik ga er niet over liegen. Sinds we daar ook nog een eigen stek hebben komen mensen bij ons vakantie houden. Vind het niet erg, kaji 3andandak gir li jebgik. Maar laatst 2 weken daar en vanaf dag 2 tot dag 14 (hele vakantie) bij ons hahahah ook weer beetje TE veel van et goeie.
    Neen dat ken ik niet. Misschien daardoor. Als we in Marokko zijn, gaan we ook vaker weg met zn allen.

Wees genadevol

Freyaa

Reacties
    5.074
    15-08-2008

M'n zus heeft een huis in Marokko, sinds kort klaar. Samen met m'n zwager of course. Maar zo heb ik toch ook een beetje een huis in Alhoceima. Daar wil m'n man dan nou weer niet heen maar tis tenminste ook in het noorden net als oujda

MVC Lid

Reacties
    723
    26-06-2016

Hahah dames! Juno Ewa Allah jehdihoum o saffi.

Het was dat we thuis moesten zijn er moesten namelijk dingen gebeuren, maar goed mijn man was blij dat we terug gingen hahahah.

Olifantje dat moest er nog bijkomen weggaan met zn allen, dan moesten we een taxi of een busje erbij hahahaahahah.

Fijne avond dames ik ga afsluiten tijd om naar huis te gaan. Xx

nooit geweest

Reacties
    22.558
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Hahah dames! Juno Ewa Allah jehdihoum o saffi.

Het was dat we thuis moesten zijn er moesten namelijk dingen gebeuren, maar goed mijn man was blij dat we terug gingen hahahah.

Olifantje dat moest er nog bijkomen weggaan met zn allen, dan moesten we een taxi of een busje erbij hahahaahahah.

Fijne avond dames ik ga afsluiten tijd om naar huis te gaan. Xx
    Amien.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    37.308
    10-05-2012

@Juno indeed. @Olifantje haha als je een kado moet kopen stuur mij naar de winkels, doe het maar al te graag!

@Lieff_c ik ga morgen in Rijswijk een allerlaatste poging zoektocht houden insha Allah voor die letters, anders heb ik andere letters al in huis, te groot maar dan doe ik alleen de beginletter van de baby.

MVC Lid

Reacties
    8.323
    21-03-2002

die stempel heb ik dus van ali
    maar vind hem helemaal niet goed man, de letters gaan er met moeite in, keihard duwen pff zo'n rotding! ik zoek dus ook een andere als iets tegenkom
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MVC Lid

Reacties
    37.308
    10-05-2012

Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    die stempel heb ik dus van ali
    maar vind hem helemaal niet goed man, de letters gaan er met moeite in, keihard duwen pff zo'n rotding! ik zoek dus ook een andere als iets tegenkom
    Ali is dat een winkel of via internet

Freyaa

Reacties
    5.074
    15-08-2008

@Juno indeed. @Olifantje haha als je een kado moet kopen stuur mij naar de winkels, doe het maar al te graag!

@Lieff_c ik ga morgen in Rijswijk een allerlaatste poging zoektocht houden insha Allah voor die letters, anders heb ik andere letters al in huis, te groot maar dan doe ik alleen de beginletter van de baby.
    Of je doet elke letter vd naam op een apart koekje. Dat leg je dan zo'n beetje naast elkaar en rest alleen voorletter. Ben er lang niet geweest maar die winkel heeft sowieso hele leuke bakspullen.

MVC Lid

Reacties
    8.323
    21-03-2002

@xav me too ik houdt van kadootje kopen en in elkaar frutselen en bakken ofcourse

MVC Lid

Reacties
    8.323
    21-03-2002

Ali is dat een winkel of via internet
    aliexpress schat online

MVC Lid

Reacties
    44.250
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Ja dat begrijp ik. Had het over agadir dus van je mans kant of woont niemand daar?
    Ja ook die wonen overal beetje verspreid sommige nof in de dorp richting Essouiara. Daar komen ze eigenlijk oorspronkelijk vandaan. Maar als we gaan worden we op handen gedragen en gaan we niet is het ook goed. Geen boze mensen achteraf En zij komem ook vaak naar hier dan zien we ze ook.

Heeel misschien gaan we wel naar mijn broer dit keer.
    Maar wij plannen niks. Alles last minute
    Happiness is an inside job